Wist jij het..

… al vóór je de zwangerschapstest had gedaan, dat je zwanger was??



Zoja, waaraan wist jij zeker dat je zwanger was?



Ik kan mij herinneren met Merel, dat ik gewoon het gevoel had en dit bleek te kloppen :inlove:

Maar ben eigenlijk benieuwd of er meer dames zijn die al voor hun test zeker wisten dat ze zwanger waren, natuurlijk waarom je dit zo zeker wist (kwaaltjes ed :wink: )



:-* :-*

ja… gevoel,

borrelend gevoel in onderbuik

's avonds als ik in bed ging liggen had ik een soort kramp in mijn buik die ik niet kende

maar vooral een voorgevoel.

Wat een leuke vraag.



Bij Sanne wist ik het een dag voordat ik een test deed. Merkte dat mijn borsten verandert waren. Mijn tepels stonden uit en had donkere kringen gekregen.



En deze keer wist ik het al een paar dagen naar de bevruchting. Ik voelde me zwanger en zag al snel mijn borsten veranderen. Durfde het alleen tegen hub uit te spreken :mrgreen: . Kon me niet inhouden, heb anderhalve week gewacht en toen een testje gedaan. Had hub al gewaarschuwd dat ik aan de vroege kant testte. Hij was teleurgesteld dat de test niet positief was en geloofde er niet meer in.

Was ik geirriteerd door en heb toen gegild :oops: ; interesseert me niets dat die test negatief is, ik ben gewoon zwanger.

Drie dagen later had ik een vette positieve test :mrgreen: .

Bij de oudste wist ik het al vanaf ongeveer dat hij verwekt werd. Een half uurtje daarna zei ik al: van déze keer ben ik zwanger…

Mijn toenmalige man heeft me voor gek verklaard.

Door een verhuizing stond het die maand op een laag pitje en ik bleek dus inderdaad van die ene keer zwanger te zijn.



Bij de jongste een ander verhaal, ik moest vanwege mijn medicatie ook tussentijds testen, zodat ik zsm kon stoppen als ik zwanger bleek.

Ik had net die maand het spiraaltje eruit laten halen en vond testen wat zonde van het geld :oops: echter twee dagen voor mijn ongi zei ik tegen mijn man: ik ga weer testen, ik ben zwanger namelijk.

Hij lachte een beetje, want twee dagen eerder was de (verplichte test) negatief!

Ik zei: geloof mij nou maar ik ben wél zwanger…

En jawel hoor! Positief!

Bij Thijmen kwam ik er pas na een week overtijd achter dat ik overtijd was, zegt genoeg lijkt me :lol: 8)



Deze zwangerschap.

Ik had geen kwaaltjes, maar ik wist het!

Hoe ik het wist geen idee.

Maar ik had een gevoel en dat gevoel werd al snel bevestigd :dance:

Hier bij beide zwangerschappen duidelijk merkbaar al wist is bij Roos niet dat dat van de zwangerschap kwam, ik dacht van schilderen.



Had dus pijnlijke scheuten onder mijn oksel richting borst en dat had ik bij de 2e zwangerschap ( die helaas in een mk is geeindigd ) ook, ik had dus al 2 weken voor de test heel duidelijk het gevoel dat ik zwanger was, dat ook uitgesproken naar een vriendinnetje toe en het klopte dus…



Liefs Marieke

De keer dat ik voor Juul zwanger was, wist ik het ook al een week voor mijn nod. De test was toen ook al vet positief. (is een miskraam geworden)

Bij Juul wist ik het echt niet. Ik dacht dat mijn cyclus zich nog aan het regelen was na de curettage, want ik was vier dagen overtijd. Mijn wederhelft vond echter dat ik maar eens moest gaan testen, die wist het namelijk wel… :wink: (en toch was hij verrast toen ik hem belde op zijn werk, gek he? :mrgreen: )

ik wist het achteraf uitgerekend een week na de bevruchting al, en dat terwijl ik niet echt bezig was met zwanger worden…

Ik moest heel vaak plassen terwijl er geen druppel uitkwam, mijn hele lichaam gaf tekenen en ik weet nog dat ik zei: ik hoop maar dat ik zwanger ben want als dat niet zo is dan is er zo iets geks aan de hand met me en kan ik beter naar het ziekenhuis gaan…



Ik woonde toen dus in oeganda, en ook een aantal dorpsgenoten hebben binnen een week na de bevruchting al tegen me gezegd: volgens mij ben je zwanger…

nope… ik heb dat nooit door… :mrgreen:



Bij Aniek was ik gewoon 10 dagen over tijd toen we bedachten dat een test wel eens handig zou zijn… en bij Peter kwamen we er pas achter toen ik al bijna 12 weken ofzo was… toen zij Ruud… goh, moet je niet eens ongi worden, duurt al zo lang… :shifty: Ik had een erg onregelmatige cyclus dus was er helemaal niet zo mee bezig, we hadden het druk en toen is het aan ons voorbij gegaan…

Toen deden we een test, die was positief en ik bellen en aangezien ik varierend van 4 tot 13 weken zwanger kon zijn mocht ik al snel komen en toen was ik dus al 12 weken… :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: Wat leuk om te lezen.



:lol: :lol: Minnie ik hoor je al gillen tegen Peter :silenced:

leuk om te lezen!



Ik wist het niet, want ik wilde zo graag zwanger worden en was er zo mee bezig dat ik elke maand dacht dat ik allerlei zwangerschapskwaaltjes had (wishful thinking…)

Met Luna wist ik het gewoon bijna zeker, merkte het aan de rooie adertjes op mijn borsten. En ik kreeg ineens heel veel zin in fruit.



Met Quillan precies hetzelfde weer, ik was een avond op stap en ineens oh megazin in fruit, test gedaan en ja hoor zwanger.



Maarre hoezo vraag je dit???/



Heb jij ook ergens last van :wink:

Ik was al ruim een week overtijd, maar wilde de zwangerschapstest maar niet geloven :mrgreen: Ik dacht: dat kan nog niet, ik was nog maar zo kort gestopt met de pil (voor mijn gevoel, 3 maanden), dat ik eerst ook niet eens aan testen gedacht heb, totdat mijn vriend zei: ga nou maar even testen (over het stokkie piesen :lol: ). Ik heb ook tegen hem gezegd, toen het tweede streepje lichtroze kleurde: volgens mij ben ik zwanger… Helemaal overdonderd!

@mamy wrote:

Bij de oudste wist ik het al vanaf ongeveer dat hij verwekt werd. Een half uurtje daarna zei ik al: van déze keer ben ik zwanger…


jaaaaaaaaa… had ik ook…

Mijn toenmalige man heeft me voor gek verklaard.

Mijn man dacht hetzelfde als ik, en moest er "tijdens" niet aan denken dat het wel eens een beebje zou kunnen worden zei hij, want dan was het van angst niet meer gelukt... :lol: :lol: HELD!

Nou, F’lien, je kan mijn antwoord waarschijnlijk al raden :mrgreen:



Bij alle zwangerschappen (4 tot nu toe waarvan 2 mk) wist ik dat ik zwanger was zonder test, inclusief ruzie met de ha en de gyn :wall:



Geen duidelijke aanwijzingen, geen klachten niets. Gewoon het WETEN dat je zwanger bent. Dat heb ik dus. kan het niet uitleggen. Als ik zwanger ben, dan voel ik dat niet, ik weet het gewoon!

nee ik wist het niet voordat ik een test deed.



mijn cyclus is alles behalve regelmatig dus ik had al cyclussen gehad van 24 dagen maar ook van 65 dus ik had geen flauw idee.

een dag voordat mijn vriendin(minniemouse) en ik naar de jonge gezinnen beurs gingen heb ik op aandringen van haar toch maar getest en IK WAS ZWANGER!!!



liefs nathalie

Ja, ik wist het wel, maar wou het niet geloven!



Ik was 2 weken overtijd :angel: en had het daar met een collega’tje over. (Zij vond dat ik maar eens moest testen want volgens haar was ik zwanger) Ik heel droog, maar ik ben wel vaker overtijd (altijd geklooi gehad)

Maargoed, was daarnaast ook super misselijk, hele tijd naar het toilet, zere borsten etc.



Dus toen maar getest, die positief was!

Ja ik wist het, al kon ik het niet geloven. Ik wist het eigenlijk veel te vroeg. Gewoon anders voelen dan anders, pijnlijke borsten, zelfs mn partner vond dat ik anders was dan anders (gelukkig niet in negative zin :wink: ). De maandag voor mijn eerste nod is mijn oma overleden. Toen hadden we al het gevoel dat ik weleens zwanger kon zijn…die vrijdag, de dag voor de uitvaart van mijn oma en dus 3 dagen voor mijn nod teste ik positief. 1 Leven ging, een nieuw leven was op weg.

Bij Saba had ik oprecht géén idee. We zaten in een fertiliteitstraject en had noooooooit verwacht dat het op de natuurlijke manier nog zou lukken. Vooral niet omdat de test “na samenleving” niet al te goed bleek te zijn. Maar i.p.v. te horen dat we uitdagingen zouden krijgen bij zwanger raken was het gewoon raak :mrgreen: !



Bij Tosca wist ik het, nog voordat ik testte. Wagenziek (ben ik anders nooit), weer melk lekken uit de borsten, misselijkheid, maar ook dat bijzondere gevoel van tintelingen in je buik als je net zwanger bent en je lijf zich daarop in gaat stellen.

Van Romay had ik een vermoeden,voelde me gewoon anders…



Bij Tycho heb ik de innesteling gevoeld,iedereen verklaarde me voor gek maar ik zei let maar op,ik ben zwanger…

Ik voelde nl dezelfde pijn die ik voelde als ik een eisprong heb,die voel ik helaas erg duidelijk…

Die 2 weken erna merkte ik het aan mijn reuk,borsten…en ja hoor,zo zwanger als wat…