Wist jij het..

Maarre Eef waarom vraag je dit??? :mrgreen:

Weet jij iets? :shifty:

@joseetje wrote:

Maarre Eef waarom vraag je dit??? :mrgreen:

Weet jij iets? :shifty:




:lol: :lol: :lol:

Ik vroeg het mij af, kan mij namelijk niet meer herinneren bij Merel, behalve dat voorgevoel :wink:

Bij Kaylee wist ik het niet, was al ruim zes weken zwanger toen ik een keertje heb getest :lol:



Deze keer zei mijn vriend twee dagen na bevruchting “zo, die was raak…” :lol: haha zomaar uit het niets… Hij heeft dus gelijk gekregen.



Zelf begon ik een paar dagen voor mijn NOD te vermoeden dat hij wel eens gelijk kon hebben, maar dat kwam echt door kwaaltjes en niet door een gevoel.

Bij Bo kreeg ik al na 2 of 3 dagen ontzettend gespannen borsten, dus ik had een dik vermoeden.



Bij Nikkie was ik al ruim 1,5 week over tijd toen ik ineens dacht: ‘‘Goh, had ik al niet ongesteld moeten worden?’’



Toen de test positief was, vielen er wel 2 kwartjes: ik was erg moe en ik moest elke keer m’n bed uit 's nachts om te plassen. Maar we waren even helemaal niet bezig met zwanger worden, dus 't was me niet eerder opgevallen…

bij lucas wist ik het niet…ik mocht 14 dagen na de terugplaatsing testen en die was toen positief



bij thomas mocht ik ook 2 weken na de tp testen, maar aangezien ik al eens eerder zwanger was geweest dacht ik bepaalde dingen al niet meer te lusten die ik bij lucas ook niet meer lekker vond, dus toen had ik wel een voorgevoel



bij deze zwangerschap, had ik savonds jeuk aan me borst (tepel) en toen ik wilde krabben bleek die super gevoelig te zijn, ook dacht ik smiddags al misselijk te zijn, ik dacht huh neehh dat kan toch niet…volgende dag een test gehaald en natuurlij gelijk gedaan en daar was ie dan een heeel fijn licht streepje, zie nu alweer 20 weken verder :inlove:

Ik wist het niet zeker, maar had zo’n gevoel… aan de andere kant ik weet gelukkig niet wat het is om ervoor te gaan en dan toch ongesteld te worden. Beide waren in 1 wip verwekt.

hihihi Inkie dat klinkt romantisch :lol:

Bij Renzo wíst ik het gewoon…(had eerst een mk gehad dus ‘‘herkende’’ het gevoel)…ik was als de dood om te testen…maar idd het was zo…

:inlove:



Bij Celiza…had ik dik de griep vlak voor mijn NOD :thumbdown: Tóch naar de supermarkt om eten te scoren…waarschijnlijk (dit was 6 dagen voor mijn NOD ongeveer) nestelde mieppie toen ik en ik kreeg een TSR gevoel in mijn borsten :shock: :o :mrgreen:

Ik kreeg een glimlach van oor tot oor :inlove:

Kwam thuis en zei…volgens mij heb je raak geschoten 8)

Die dagen daarna af en toe dat gevoel in mijn borsten…

2 Dagen voor mijn NOD dacht ik f*ck it :mrgreen: ik ga testen :lol:

Superlicht streepje :inlove:

Frustie all over the place want mijn lief wilde ‘‘dik’’ bewijs zien en niet een lullig licht bijna streepje :roll: (mede door de mk is hij terughoudend geworden ermee,hij was toen zo verdrietig)…

2 dagen later iets beter streepje…

2 dagen dáárna een streep :shock: nouwwwwwwwwww daar zei je U tegen én binnen 3 seconde :thumbup:

Toen was mijn lief pas in de wolken…écht hé zei hij gelijk écht hé :inlove:

Toen zei ik ook gelijk erbij…enuh…o,o het is een meisje 8)

ik heb geen keuze kunnen maken…

de 1e keer was ik er niet mee bezig, condoom scheurde, maar niet bij stil gestaan dat het van die ene keer raak kon zijn. We zaten midden in verhuizing etc. Dus pas toen ik niet ongesteld werd, ging er een belletje rinkelen. Het eindigde met 6 weken in een MK. Ik voelde overigens heel sterk dat het niet goed zat.



Bij merijn voelde ik het wel, ik herkende een aantal dingen van die 1e keer. Maar dit keer voelde ik heel sterk dat het wel goed zat.



Toen ik zwanger raakte van Xander wist ik het niet. Ik was inmiddels al 6 dagen overtijd toen ik pas positief testte. Mijn lichaam had me in de 2 maanden daarvoor al laten denken dat ik zwanger was, dus ik had nu niet het gevoel dat het raak was.



dus bij mij is het verschillend

Ja, ik wist het bij Finn ook al voordat er een test aan te pas kwam. Heb ook na thuiskomst van vakantie meteen getest, maar was nog hartstikke negatief. Dat was frustrerend…Ik wist gewoon zeker dat ik wel zwanger was!

Een week later heb ik nogmaals getest en dit keer was hij wel snel hartstikke positief. Toch fijn als je op die manier de bevestiging krijgt dat je best op je eigen gevoel kunt vertrouwen.

:inlove: Leuk al die berichtjes lezen, zo verschillend het voor iedereen is.

Toch lees ik regelmatig het (moeder) voorgevoel.

Zoiets moois vind ik dat :inlove:

Ja, ik wist het eigenlijk meteen dat het ‘raak’ was.



okee, voor sommigen zal dit héél erg zweverig overkomen maar tijdens De Daad (haha, kon wel een columniste van de Viva zijn :lol: ) zag ik een Gouden Gloed om het bed. Grappig detail, Jeremy (de verwekker) had het ook gezien maar durfde het mij niet te vertellen :eh:

En vanaf twee dagen naderhand was ik zo misselijk als een hond EN mijn krullen waren ineens weg :think: :eh:

De week erop had ik ineens twee heeeeeeeeeeeeeele grote aders op mijn linkerborst naar mijn tepel lopen bahbah en die zijn daar de hele zwangerschap gebleven :?

:lol: !

Bij Brian wist ik niet dat ik zwanger was ja ik werd niet ongi en ben toen na 2 weken maar eens gaan testen.

Deze zwangersachap wist ik het meteen ik heb ook 6 dagen voor mijn nod een test gedaan die binnen een minuut een licht streepje gaf :mrgreen: maar eigenlijk had ik die test niet eens nodig, ik had geen kwaaltjes ofzo maar ik wist gewoon dat ik zwanger was.

Achteraf gezien misschien omdat het een tweeling is gewoon wat meer hormonen ofzo :mrgreen:

Nee, bij Nancy wist ik het niet. Ik voelde me totaal niet anders dan anders.



Bij Nancy’s 2 sterrenbrusjes* wist ik het meteen, werd misselijk bij de geur van een gebakken ei en voelde me verliefd ofzo ik weet niet precies.

Aangezien ik een spiraal had, was dit voorgevoel erg handig anders had ik geen test gedaan en had ik het niet geweten. Misschien was het dan niet verkeerd gegaan, ik weet het niet. Hmm ben er meteen door in de war haha

Ik heb gekozen voor optie 2, al was dat alleen de eerste en deze keer zo, bij Valentijn had ik echt geen idee, was toen ook nog gewoon aan de pil en heb er niet bij stilgestaan tot ik 2 dagen overtijd was en toen 1+1 optelde van de zere borsten en de vlagen van misselijkheid af en toe :think: Maar ja, ik heb een borstoperatie gehad, dus steken waren mij niet vreemd en was ook net ziek geweest, dus daar kon de misselijkheid nog van zijn, tot ik dus ook nog eens 2 dagen overtijd ging :wink: En gelijk een dikke vette plus :shock: :inlove: Bij de eerste 9 jaar terug was ik net met de pil gestopt en en het was gelijk de 1e ronde raak en dat merkte ik toen ik een zak brood opentrok, ik broodmens bij uitstek ging over mijn nek van de lucht van brood :lol: Dat was een week voor mijn NOD ongeveer, heb netjes gewacht tot mijn NOD en direkt 's morgens getest :inlove: Is helaas een ma geworden. En deze keer was ik weer misselijk, wel veel erger dan bij Valentijn en ik was moeeeeeeee en had weer zere borsten, alleen herkende het nu allemaal als zijnde zwangerschapsdingetjes :lol: Heb op maandag heel licht positief getest, terwijl mijn eigenlijke NOD pas vrijdag daarop was :lol: Woensdag voor de zekerheid nog een test en die was goed positief :inlove:

Ik heb optie 2 gekozen,

ik had meteen pijnlijke borsten vlak voor mijn nod.

Ik had steekjes in mijn buik, ongesteldheidsgevoel en hele pijnlijke borsten :? Mijn eerste test was negatief, maar na een week weer getest en toen positief. Ik wist gewoon dat ik zwanger was, maar doordat de eerste test negatief was dacht ik wel: ik beeld het me toch niet in?

Ik wist voor de test wel dat ik zwanger was. Ik had last van mijn borsten en was al bijna een week overtijd. Daarnaast voelde ik me anders dan anders. Omdat wij 2 jaar hebben moeten wachten op deze zwangerschap durfde ik niet te testen. Want zolang je niet test en niet ongesteld bent kun je immers zwanger zijn. Ik was wel bang voor een negatieve test. Maar dat kwam meer door ongeloof en een gevoel van waarom zou het nu ineens wel zo zijn. Maar gelukkig verscheen er bijna direct een plus :inlove:



Liefs Moirah

Ik was helemaal totally :shock: :shock: :shock: :shock:



Totaaaaaaal geen 2 streepjes verwacht :o