Wintertijd

@marisca77 wrote:

onze kinderen slapen gelukkig meestal wel tot 8.00 uur dus wij kunnen toch wel slapen.



vond vannacht best zwaar zo nog een uurtje langer vooral zo rond vier uur

ik krijg hem ook niet uit betaald gewoon pech




neee? bij ons krijg je wel dat extra uur betaald gelukkig

@juulke wrote:

@Gab wrote:
5 uur :?



ben not happy… vorig jaar geen last van gehad…

Nu is draak helemaal uit zijn doen,



en de oudste gelukkig niet, die moest ik net wakker maken…




Hier ook 5 uur toen de jongste kwam. Hij heeft de klok een uur de verkeerde kant op gezet geloof ik :mrgreen:




Thomas ook :mrgreen: , die werd om 4.45u wakker :zzz:

@kletsmiep wrote:

Dan heb ik een wonder hier denk ik wij kunnen altijd uitslapen als wij willen!



Hier ligt ze er s’avond’s gewoon om 19.00 in bed tot de andere dag tussen 9.00 en 10.00 pas wakker te worden!!!



Heerlijk nog hoor ze is een echte uitslaper!!




O … ik ben echt niet jaloers :liar:



Wij zijn alletwee avondmensen en hebben twee kids gekregen die duidelijk ochtendmensen zijn. Uitslapen betkent hier dat het 7 uur is, maar meetal halen ze dat niet.

Ben ik nou de enige die er geen last van heeft? Van het weekend zelfs in London geweest, en zondag weer terug, had dus uiteindelijk met twee uur verschil te maken, maar merk daar weinig van. Oudeste was ook mee, maar die was zelfs laer wakker dan normaal.

Nee hoor, hier heeft ook niemand er last van. Vanochtend gewoon weer allemaal om 7u opgestaan toen de wekker ging :thumbup:

Hier ook de jongste gisteren was het 4.30 :shock: en vandaag 5.15 :? pfff normaal was hij ook niet laat wakker maar dit vind ik wel erg froeg hoor!!

Hier ook vroeg. Gistermorgen half 5 en vanmorgen kwart voor 6. Kindjes snappen niks ervan dat ze moeten blijven liggen. En ze slapen dus een uur korter dan normaal. Dat ook nog en dat vind ik zielig voor ze.

ook ik merk er niks van hoor, kan me het nooit voorstellen waarom anderen wel en he dan ? Ik heb het nog nooit gehad eig… mijn gevoel zegt dat uurtje? hiih



Gelukkig maar.

Ik merkte het wel vanochtend.

Maar dan in ons voordeel, we kwamen allemaal vrolijk ons bed uit gestapt.

S morgens gaat het hier opzich best goed, jongste wel even weer iets vroeger, de oudste is dol op uitslapen dus die ging daar gewoon lekker mee door. Merkte niks van de wintertijd. Maar s avonds…het is al even donker nu…ik vind er nog even niks aan…bah! :?

hier geen problemen gehad gelukkig. Ze werden rond 8 uur wakker (wintertijd), vanmorgen ook weer.

Klok gaat hier automatisch terug dus scheelt dat ik daar zelf niet aan hoef te denken :mrgreen:

pfff, aanpassing gaat een beetje de verkeerde kant op bij de jongste geloof ik. Vanmorgen was het 4:44 (ik dacht nog, leuke stand op de wekker 8))

Zondag en maandag waren de kids om 08.00 wakker.

Vanmorgen ineens om 06.00 uur :eh:

@juulke wrote:

pfff, aanpassing gaat een beetje de verkeerde kant op bij de jongste geloof ik. Vanmorgen was het 4:44 (ik dacht nog, leuke stand op de wekker 8))




Wauw :shock: Wat vroeg!!

Hier ging het zondag en maandag ook goed (gewoon 7u), maar vandaag was het wel errug vroeg… Heb niet op de klok gekeken alleen maar geroepen dat ze op zolder nog even konden spelen dus ik heb mn ogen nog even dichtgedaan :wink:

Hier is het al 3 dagen 6.00 ipv 7.00…van mij mogen ze die stomme winter/zomertijd opdoeken !!

@natasja wrote:

Ben benieuwd of wij een uur langer kunnen slapen, ik geloof dat zoonlief gewoon in zijn bioritme blijft zitten, hoe de klok ook zij. :mrgreen:




Dat vrees ik hier ook. Ipv 7.00 uur zal hij dan wel om 6.00 uur wakker zijn :zzz: !

Ik vind de afschaffing van de wintertijd wel prima. Zie het nut er niet zo van in. En 's avonds een uurtje langer licht vind ik wel heerlijk!

Mijn collega’s hebben van de week opgezocht dat in 1977 de wintertijd is geintroduceerd… laten we nu maar weer anno 2010 gaan :wink: !

Oooh, dacht dat de zomertijd de standaard tijd was :mrgreen: !

Je hebt gelijk hoor, wintertijd is de standaardtijd!

Heb het ook even opgezocht…