Wintertijd

Volgens mij was het toen ingesteld met de olie crisis heel wat jaartjes geleden? om zo te besparen … kan het mis hebben (wat betreft de olie kan ook iets anders zijn) maar het was om iets te besparen :mrgreen:





urghh hier zal half 7 half 6 worden dus… errug fijn :shifty:



kunnen we niet allemaal protesteren door de klok niet te verzetten :mrgreen:

Ik ben voor om de klok WEL te verzetten. Ik vind het wel iets hebben.

Gewoon lekker een uurtje langer weekend 8)

Volgens mij had het ook geen nut meer, de wintertijd. Vroeger zou het energiebesparend zijn, maar nu gaat die vlieger niet meer op ofzo… (iets met een klok en een klepel :mrgreen: )



Hier zijn ze altijd rond 5 uur wakker, dus dat wordt dan al 4 uur :silenced:

@Gab wrote:

het aftellen gaat beginnen…




Haha ik moest denken…het lijkt wel oud & nieuw :mrgreen:

@Madre wrote:

Vind de zomer- en wintertijd echt helemaal niets.

Van mij mogen ze het afschaffen.



Het allereerste punt van de PVV waar ik het eens een keer mee eens ben. :shifty:




Van mij mag het ook afgeschaft worden, sinds ik kids heb, heb ik er alleen maar narigheid van.



Maar net als sommige andere hier dacht ik ook dat wintertijd de oorspronkelijk was - dus dat is wel raar als pvv dat wil afschaffen.



In zomer ging dat klok uur vooruit zodat het energie bespaarde door uurtje langer licht.



Maaruh hier kids die rond 6 uur wakker zijn dus tja tel uit je winst morgenochtend :shifty:

Ik zit in de nachtdienst :wall: :wall: :wall: :wall:

schoen :hug:



hopelijk kijkt Jayden morgen goed op de klok als hij wakker is, en bedenkt hij zich dat hij nog een uurtje langer mag slapen



8)

van mijn mag het ook afschaft worden nu oet ik een uur langer werken boeboe

zoonlief heerlijk om 6 uur wakker :?



en dan lees je overal een uurtje langer slapen :angel:

Dochterlief was om half 6 wakker, en zoonlief half 7. Het zijn helaas vroege vogels. Fleur heeft net weken achter de rug dat om 5 uur de dag begon, hebben we net een beetje kunnen rekken tot 6 uur - half 7. Helaas dus nu de klok verzet.



Erg balen als je nu nachtdienst hebt, je wordt vast niet een uur langer uitbetaald :hug:

het was vroeg hier… Laten we het daar maar op houden :wink:

Hier ook… :zzz: Noëlle is erg stipt!

Nina was iets voor 6 uur wakker en Teun om 7 uur :zzz: :zzz:

Een uurtje langer gekoest.

Hier was Ivan 8.30 nieuwe tijd wakker :oops:

lynn sliep tot half 10 nieuwe tijd :oops: :mrgreen:



wat een vroege vogeltjes allemaal :hug:

Ik was erg vroeg wakker :roll: Maar geen nood, heb nu al wel een taart gemaakt, hond onder de douche gehad, uitgebreid ontbijtje gemaakt, en nu folders bekijken en computeren. En het is nog niet eens half 12 :lol:

Expres had ik Katie uurtje langer wakker gehouden gisteravond dus sliep ze netjes om 9 uur ipv 8 uur en is vanmorgen om half 8 wakker geworden!

En nu weer uitkijken naar 27 maart dan gaat de zomertijd weer in. :lol: :mrgreen: :lol: