winterjas of zomerjas

wat doen jullie de kids aan?

Winter of zomerjas??

Vind het eigenlijk best wel lastig

Zomerjas, het is nat, maar nog niet echt koud :wink: Afgelopen weekend trouwens wel met een extra vest eronder, maar die kon er 's middags ook onderuit. Moet wel zeggen dat de winterjassen klaar hangen… als de zomerjassen dan nat zijn kunnen we wisselen.

Nog geen winterjas…

Spijkerjasje of vestje maar daarover bodywarmer van de oude winterjas (kon je mouwen eraf ritsen)

Het is niet koud dus hier een zomer/tussenjas.

Overigens voorspellen ze voor deze winter temperaturen van -20 graden, dus ze moeten straks toch iets hebben om warm te blijven. 8)

hier ook een soort van tussenjas

een herfstjas zeg maar :mrgreen:

Oh en ja Jenna heeft gewoon een dun vestje aan, maar zit dan wel altijd bij mij in de doek.

-20 :shock: mag toch hopen 's nachts

net zoals ze voorspelden dat het een mooie zomer zou worden

hier zomerjas/vestje

Tussenjas :lol:

Een gevoerd gebreid vest :thumbup:

hier ook zomerjas.

Het is nog behoorlijk warm vind ik zelfs.

Vanmorgen had ik met regencape erover (ivm draagdoek) het echt bloedheet.

winterjas, maar hier waait het ook hard en we zijn verkouden dus beetje extra kleding is niet verkeerd.

Scheelt natuurlijk wel of je in het noorden of zuiden woont qua termperatuur verschil/wind e.d.

hier ook een herfstlas. Zomerjas werd toch ook te klein.

@Madre wrote:

Overigens voorspellen ze voor deze winter temperaturen van -20 graden, dus ze moeten straks toch iets hebben om warm te blijven. 8)

Oeh schaatsen dit jaar!!!

Hier zomerjas, zowel mijn kinderen als ik. Al zag ik vanmorgen wel dat het erg verdeeld is. 3 gastkinders met winterjas en 2 met zomerjas. Maar als je nu al je winterjas aan hebt, wat moet je dan aan als het echt koud wordt?!

En ik zal ook nog even on-topic reageren: zolang het niet koud is geen warme jas, gewoon dunne jassen dus.

Hier draagt iedereen ook nog gewoon een zomerjas, is het nog warm zat voor. Toch koud? Dan een (extra) vest aan! :thumbup:

Hier ook allemaal een zomerjas (beide heren hebben een dunne,wind- en waterdichte leren jasje). Ik pas gewoon de kleding onder de jas aan.

Voorlopig nog geen winterjas. Dan moet het eerst echt koud worden inderdaad. Zo lang ze nog buiten rennen en in de klas de temp. hoog genoeg is, nog geen winterjas.

@Fleur wrote:

Maar als je nu al je winterjas aan hebt, wat moet je dan aan als het echt koud wordt?!

Precies, daarom dus écht nog geen winterjas.

Vorige herfst heb ik ook heel lang spijkerjasje + bodywarmer gedaan trouwens.

Hier vest met bodywarmer (indien nodig) of soms het gevoerde Z8 vest!

Vanaf gisteren de tussenjas, het gevoerde Z8 manteltje :inlove:

En zelf draag ik een zomerjas met een sjaal, al een aantal weken zelfs 8)