winterjas of zomerjas

zomerjas… zo koud vind ik het nog niet

Zomerjas!

Anne heeft een tussenjas aan…tja een zomerjas met ‘ingebouwd’ vest erin die ik eruit kan halen. Nu dus met vest ivm de harde wind en regen op dit moment. Winterjas alleen nog aangehad om te passen :wink:

winterjas, of een dik vest of een spijkerjas met bodywarmer…

Mn oudste heeft deze week alleen dr regenjas aan (met fleece voering aan de binnenkant)

Mn jongste een tussenjasje en ik gewoon een vest met de knopen half open omdat hij niet meer past :lol:

T’is echt niet koud verder alleen die regen he :silenced:

ik draag zelf mijn winterjas al op sommige momenten. andere momenten mijn vest.

Sophie heeft haar zomerjas nog aan, en die krijgt er af en toe haar poncho over

@~Melanie~ wrote:

@Madre wrote:
Overigens voorspellen ze voor deze winter temperaturen van -20 graden, dus ze moeten straks toch iets hebben om warm te blijven. 8)

Oeh schaatsen dit jaar!!!

Waar? Zuiderpark :wink:

Hier nu een tussenjasje.

Temperatuur is niet mis mee, enkel die wind maakt het wat frisser.

Hier was het 18 gr vandaag, gewoon zomerjassen dus! Alleen dochter was niet lekker en had dus haar iets warmere tussenjas aan. Ik zelf had alleen een omslagdoek (en baby in de doek om me warm te houden :mrgreen: ).

spijkerjas met bodywarmer

Ook hier nog de zomerjassen aan. Als de temperatuur onder de 10 graden komt gaan we eens over de winterjassen nadenken.

Zomerjassen.

Zomerjas

O, -20 dat belooft wat heb het nu al koud :shifty:

Ikzelf zonder jas vandaag

Zoon zijn zomerjas, maar die loopt ook liever nog zonder op zulke dagen.

dochter winterjas, maar dat komt omdat ze geen zomerjas heeft, en ik het zonder echt te fris vind voor haar.

Wij (Luuk en ik) dragen hier de vesten met bodywarmers en mn dochter heeft dr voorjaarsjas nog aan.

Jason draagt een vestje.

Zomerjas vind ik zo’n gek woord, in de zomer hoef je meestal geen jas aan. :stuck_out_tongue:

Jinthe een gevoerd vest.

Bij mezelf wisselt het per dag, zomerjas of winterjas (de laatste meestal open).

Hier nog een bodywarmer, als het regent een sportjasje eronder. Mijn zomerjas ligt nog bij mijn moeder, zo’n 100 km verderop :doh:

Maar vind het sowieso nog veel te vroeg voor de winterjas. Zie nu al kinderen op mijn werk met winterjassen en straks is het echt koud en dan…

gewatteerd borg vest… of tussenjas.

Ik vind het al wel te fris voor een zomerjas.

Maar nog te warm voor de winterjas.

Hier hebben 3 kinderen een borg/fleece gevoerd vestje en Peet heeft een tussenjas… een zomerjas met een ingeknoopt vest.

Dit dragen ze tot het echt onder de 7 graden komt. Boven de 7 graden buiten vind ik het nog geen winterjassenweer.

Vest of spijkerjas, soms met bodywarmer of zoals de laatste week…met regenpak :wink: :roll:

Soort tussen jasje of een spijkerjasje met een vestje eronder.

Een tussenjas. Te warm voor de zomer, te koud voor de winter.

Maar voor nu precies goed.