Willen jullie voor ons duimen?? Weer een bezichtiging!

ook wij duimen mee hoor meid



:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

ook ik duim weer voor je meid!!!



liefs nathalie en wessel

Ja natuurlijk duim ik weer.



Wel weer snel een bezichtiging. Lekker toch.

we duimen nog ff verder

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Helaas, weer niet :wall: :evil: !



Schuur is te klein voor twee motoren :shock: . Die schuur is megagroot, maar goed.





Op naar de volgende bezichtiging dan maar. Ik wordt langzaam gek hier, maar voordeel is wel dat het hier weer spik en span is :mrgreen:



Bedankt voor de duimen en ik hou jullie uiteraard op de hoogte :-*

Oh vervelend is dat he…



Ons huis staat ook te koop ivm een echtscheiding maar tot nu toe niks… krijg ik net vandaag een brief dat ik een huurwoning kan krijgen maar moet het overslaan omdat het hier nog niet verkocht is :frowning: en je mag maar 2x weigeren… en mn exman is naar zwolle toe verhuist dus die kan hier ook niet wonen dus moet ik maar blijven wonen alleen de kosten zijn zoooo hoog :?

Ik kwam even spieken hoe de bezichtiging was gegaan, maar mooi baluh dus weer!



Waarom wil je toch weg, het is hier zo leuk! :mrgreen: :wink:



En tja het is idd wel goed voor je huishouden, al die bezichtigingen. Maar ja, dáár doe je het dus niet voor.

ha ha je huis was nog nooit zo netjes en schoon hihi



maar het meot ook ergens goed voro zijn toch? als je opruim en schoonmaakwerk…



Celes

ben wederom aan het duimen!!

He bah wat vervelend. Het is altijd wel iets wat ze aanmerkingen op hebben.



Maar ik blijf duimen hoor. :pray:

tuurlijk we duimen gewoon door hoor