Willen jullie voor ons duimen?? Weer een bezichtiging!

Hoi!



Straks (om 14.45 uur) komen er mensen om ons huis te bezichtigen. Dit is al het zesde stel mensen wat komt kijken!



ik hoop zo dat deze mensen enthousiast zijn en een bod willen doen :pray: ! ONS HUIS staat nu zeven maanden te koop, niet heel lang ofzo, maar ik wil erg graag verhuizen.



Duimen jullie mee :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: ?



Groetjes,

Judith

Ik ga heel hard duimen. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray:

ik duim mee :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Gek word je van al die bezichtigingen. Ben blij dat wij er niet veel hebben gehad en er hopelijk bijna vanaf zijn

Duimen draaien hier ook al!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :-*

@Jennifer77 wrote:

Gek word je van al die bezichtigingen. Ben blij dat wij er niet veel hebben gehad en er hopelijk bijna vanaf zijn




Oohhh ja dat lijkt mij ook vreselijk als wij ons huis te koop zetten. maar het moet. Het liefst wil je na de eerste bezichtiging volgens mij al je huis kwijt. Maar er is zoveel keus.

Hier draaien ze ook volop! Succes meis :-*

Ze draaien volop voor jullie.

@Jennifer77 wrote:

Gek word je van al die bezichtigingen. Ben blij dat wij er niet veel hebben gehad en er hopelijk bijna vanaf zijn




Enige voordeel is dan wel dat je huis van onder tot boven glimt, alle was weg is, de koelkast, magnetron en oven blinken, je van de vloer kunt eten enz. enz. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:





Ben gewoon zenuwachtig, dat ben ik al die keren nog niet geweest. Echt te idioot gewoon :eh: !

Ja idd. Maar daar zit ik ook wel tegenop. ja je huis moet blinken. Maar die kids van ons smeren het weer zo bij wijze van spreken. Ok speelgoed is schone rotzooi. Maar ze hebben zoveel speelgoed. gelukkig maar weet je wanneer die mensen komen. Maar het lijkt mij wel een gedoe. Hier dan. Met spelende kinderen. Ik stofzuig soms wel drie keer op een dag. Het is zo weer. Daar zit ik ook wel tegen op. Maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen.



Succes zo :thumbup:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



Succes :-*

Karin, dat is bij ons inderdaad ook wel zo, alleen heb ik de instelling dat ons huis geen toonzaal is en dat er geleefd wordt :lol: ! Dus momenteel ligt er gewoon speelgoed in de kamer, wel netjes neergezet, maar dus niet weggehaald. Ook in de tuin staan de kruiwagen van Tim en zijn trekkertje gewoon nog. Net als op zijn kamer, daar staat ook gewoon het speelgoed nog. Daar moeten ze maar doorheen kijken hoor. Je weet dat er kinderen wonen :angel: .

Daar heb je helemaal gelijk in. Gelukkig is dat bij jou ook zo.



Moet eelrijk zeggen dat ik wel blij ben na je antwoord. Daar zat ik ook wel tegen op.



Maar nu , ja ze moeten maar weten dat er kinderen leefd hier. Dat het op het oog maar netjes is.

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Nou, ze zijn geweest.



Het gaat om een mevrouw met drie kinderen die in een echtscheiding zit.

Ze zoekt een huis waarin ze niets hoeft te doen aan keuken en badkamer. Ook de slaapkamers wil ze niet teveel aan hoeven doen.

Ze was erg enthousiast, maar heeft ook nog een ander huis bezichtigd, veel kleiner, dus goedkoper. En het gaat tussen dat (kleinere) huis en ons huis.

Ze laat sowieso deze week aan de makelaar weten wat ze gaat doen, dus graag nog even blijven duimen :pray:



Bedankt voor het duimen tot dusver :-* !

Ik blijf voor jullie duimen. :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

We duimen rustig verder :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ik duim ook nog mee hoor!



Wat betreft keuken en badkamer zit ze in jullie huis wel goed lijkt me! (heb even de foto’s bekeken op funda)!



Liefs,

Hoop

Spannend!! Hoop dat het wat wordt…