Willen jullie voor ons duimen?? Weer een bezichtiging!

Oh meis wat enorm spannend!

Ik zal heel hard blijven duimen hoor!!! :pray:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

nou meid ook hier ben ik aan het duimen draaien voor jullie.

dikke knuf :hug:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: hmmmm en nu maar hopen dat ze veel geld uit de scheiding weet te slepen :mrgreen: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray:

ik duim mee!!! :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

juudje hier wordt ook geduimd voor je :pray:

Oh spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbdown:



Ons huis staat nu 9 maanden te koop, paar bezichtigingen gehad. Laatste was stomtoevallig ook een vrouw in scheiding of net gescheiden met 3 kids. Zij bood echter te laag.

@Marieke_5000 wrote:

Oh spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbdown:



Ons huis staat nu 9 maanden te koop, paar bezichtigingen gehad. Laatste was stomtoevallig ook een vrouw in scheiding of net gescheiden met 3 kids. Zij bood echter te laag.




:lol: Vast dezelfde :lol:

Helaas, de mevrouw heeft niet voor ons huis gekozen :cry: . Ook niet voor dat andere huis trouwens. Ze heeft een compleet ander huis via een andere makelaar gekocht :wall: !



Ik baal er echt heel erg van, ook al had ik niet veel hoop meer, omdat er maar niet teruggebeld werd…



Thanks voor het duimen draaien :-* . Op naar de volgende bezichting…ooit :roll:

balen zeg… ik hoop dat er snel iemand komt die het wel wil meid.



JKus Celes

Juudje wat ontzettend balen zeg, ik weet precies hoe je je voelt.

Het moet wel hetzelfde mens geweest zijn :evil: :evil: :evil:



Hopelijk zijn onze huizen snel verkocht, ach we blijven positief toch?

Ik probeer positief te blijven, Marieke! Alleen momenteel wil dat ff niet zo lukken :wall: . Andere keren baalde ik ook wel, maar niet zo erg als nu. Ik wil gewoon heeeeel graag dit huis verkopen en op zoek gaan naar een leuk ander huis in de buurt waar ik vandaan kom :pray: .

Ooh das balen zeg. Tjee.



Daar zijn wij ook bang voor dat het heel lang zal duren of dat we het nooit verkopen. Maar wij gaan ook met de instelling in straks van we zien het wel we hebben tijd zat.



Maar je baalt wel ja. Je wilt het zo graag.

verdorie :evil:



ik :pray: op een goed afloop…ooit :wink: :-* :hug:

Juudje, dit is niet leuk! :wall: :wall: :wall:

Kan me super goed voorstellen dat je baalt…ik baal met je mee, duurt het nog langer voordat je mijn bijna-buuf wordt!!



Dikke :-* van M-tje

Jaaaaaaaa, vrijdag om 12.00 uur is het weer zover! Een bezichtiging!



Willen jullie je duimen weer ter beschikking stellen :pray: ?



Dank je wel!



:-*

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Hoeveel wil je dr :lol:

Maar natuurlijk duimen we weer voor jullie Juudje!!!

Hoop echt dat het gaat lukken deze keer…

Komen ze: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ja hoor, wij duimen mee !! Ik weet precies hoe je je voelt, dus kom maar op met dat eerste bod :wink:



:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

hier wordt weer mee geduimd :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: