Wij waren op zoek naar....Zie pagina 5!!!

Nu Marion binnenkort stoptmet het moderator-schap zijn wij op zoek naar vers bloed binnen ons team.



Wij zoeken een nieuwe, actieve en enthousiaste modie en misschien ben jij de juiste persoon die ons team kan versterken!



In verband met de samenstelling van ons team zoeken we iemand die vooral overdag tijd en energie wil stoppen in het forum.

We zoeken een teamspeler, die daarnaast ook over een “vlotte pen cq toetsenbord” beschikt.

Ervaring met de forumsoftware is niet nodig, daar helpen wij je graag bij. Het is wel prettig als je een beetje om kunt gaan met internet

Vind je het leuk om te forummen, zie je wat er moet gebeuren en wil je mee werken aan dit leuke en gezellige forum? Meld je dan aan!



Je kunt reageren via een pb aan Ruud of Lydia.

Dit kun je uiterlijk doen tot en met 23 juni.



Begin juli hopen we dan een nieuwe modie aan jullie voor te stellen!



Geef in je pb duidelijk je motivatie aan en wat wij van je kunnen verwachten.



We zijn benieuwd naar de reacties!

Zou me best leuk lijken, alleen heb ik binnenkort even andere dingen aan mijn hoofd :inlove:



Succes met het vinden van een nieuwe modie :thumbup:

Lijkt mij ook super maar vanaf september werk ik weer 3x in de week overdag. Jammer!



Succes!!

Weet je wat het is, de anderen werken overdag allemaal. De een wat meer en de ander wat minder, maar het is nu wat ongelijk verdeeld.

Daardoor komt het soms overdag allemaal op 1 persoon neer, en het zou prettig zijn als daar wat meer evenwicht in kwam :wink:



Er zijn al reacties binnen, meer is zeker welkom!!!

:think: Ik ga er eens over nadenken…

Jullie hebben nog 3 dagen, mocht je nog twijfelen: gewoon een pb sturen. Er twijfelden meer :wink:

En dan gewoon in je pb zetten, “ik twijfel”. Punt 8)

Of niet ?

Ik zit ook wel te twijfelen…Zit eigenlijk het vaakst overdag op kok en daarbij hoef ik voorlopig ook niet te werken! :think: Tiep zeer snel :mrgreen: Hmm…Tot morgen of tot en met morgen reageren? :shifty: :angel: Anders heb ik er nog 2 uur voor om overna te denken :lol:

te laat…

Mij had het erg leuk geleken maar mijn nederlandse taal voldoet niet aan jullie eisen denk ik :wink: die is namelijk vaak niet geheel foutloos :slight_smile:



maar ik werk dan weer niet…



Ik ben benieuwd wie het is geworden :inlove:

Is er al iets meer bekend? Ben zo nieuwsgierig… :angel: :mrgreen:

hier was ik dus ook benieuwd naar…

Wij zijn de inzendingen aan het bekijken, aan het teruglezen en aan het overleggen.



Jullie mogen dus nog even nieuwsgierig blijven. :mrgreen:

@ruud wrote:

Wij zijn de inzendingen aan het bekijken, aan het teruglezen en aan het overleggen.



Jullie mogen dus nog even nieuwsgierig blijven. :mrgreen:




:shifty: :shifty: wij wachten af… :mrgreen:

Heeeeel geduldig :liar: :mrgreen:

:mrgreen: ben benieuwd

Ja, en nu hebben we wel genoeg gewacht









:mrgreen:





stiekem ben ik echt nieuwsgierig, haha

Ben benieuwd! :smiley:

He jammer dat ik dit nu pas lees, anders had ik me wellicht wel aangemeld…

Weten we al wat?

Geloof me, als we zover zijn dan word dit echt hier gemeld, er is iets tussen gekomen wat nu even hogere prioriteit heeft gekregen maar ze zijn jullie echt niet vergeten :-*