Wij waren op zoek naar....Zie pagina 5!!!

We hebben vandaag alle kandidaten geïnformeerd. De nieuwe modie(s) zien jullie binnenkort wel verschijnen. :wink:

Spannend!! :smiley:

@ruud wrote:

We hebben vandaag alle kandidaten geïnformeerd. De nieuwe modie(s) zien jullie binnenkort wel verschijnen. :wink:




:shifty: :shifty: :shifty:

@ruud wrote:

We hebben vandaag alle kandidaten geïnformeerd. De nieuwe modie(s) zien jullie binnenkort wel verschijnen. :wink:




ZIEN :think: :think: :think: :think:







whahahaha

Kwestie van goed kijken.

@Pitje27 wrote:

@ruud wrote:
We hebben vandaag alle kandidaten geïnformeerd. De nieuwe modie(s) zien jullie binnenkort wel verschijnen. :wink:




:shifty: :shifty: :shifty:




Heb ik goed gekeken? :slight_smile:

Binnenkort dames :wink:

Ha ha ha we zijn niet ongeduldig he?

heb al bij de balkjes gekeken… maar nog niks te zien…

:shock:



Goed lezen er is ook nog niets te zien.

whahaha waar je al niet druk mee kan zijn tegenwoordig :silenced:

@schoen wrote:

whahaha waar je al niet druk mee kan zijn tegenwoordig :silenced:




ach je moet iets te doen hebben… :mrgreen:

Snap niet goed waarom hier zo geheimzinnig over gedaan moet worden… :think:

Er is nog niets te zien geweest hoor. Maar je mag gerust een poll openen. :mrgreen: :mrgreen:



We doen overigens helemaal niet geheimzinnig of zo. maar misschien is het wel fijn als we de kans krijgen om het een en ander verder door te nemen met de in onze ogen geschikte kandidaten? :think:



Het lijkt mij namelijk een beetje vreemd om al “namen en rugnummers” te noemen als er nog niets definitief besloten is.

@ruud wrote:

Er is nog niets te zien geweest hoor. Maar je mag gerust een poll openen. :mrgreen: :mrgreen:



We doen overigens helemaal niet geheimzinnig of zo. maar misschien is het wel fijn als we de kans krijgen om het een en ander verder door te nemen met de in onze ogen geschikte kandidaten? :think:



Het lijkt mij namelijk een beetje vreemd om al “namen en rugnummers” te noemen als er nog niets definitief besloten is.




ruud wij zitten gewoon een beetje te plagen, natuurlijk hebben jullie je tijd nodig om alle mailtjes te lezen, te overleggen etc etc… en misschien is het ook handig om de betreffende persoon in kwestie ook in te lichten… :wink:



wij wachten gewoon geduldig af… en blijven een beetje rikraden wie het zou kunnen zijn… :mrgreen:



maarre polletje… hoeveel kun je er in voeren dan… :lol:

Weet ik dat jullie plagen hoor, maar wilde toch even uitleggen.



Pol opties… hmmmm 5000 zal niet lukken. :mrgreen:

Faizaa komt de boel versterken denk ik

Fai zou zó geen goede modie zijn, hahahahahhahahah :lol: :lol: :lol:

@victoria wrote:

Fai zou zó geen goede modie zijn, hahahahahhahahah :lol: :lol: :lol:




Maar wél een leuke! 8)

eeeeeeeen hele leuke :mrgreen: :inlove: :dance: