Wij tellen af met Mellie!UPDATE BLZ 8:Nina is er!Foto blz 9

Ieks…een schrikkelschatje :shock: het is nu al een eigenwijze druif…zul je net zien.

Nah, wij denken dat ze dit weekend komt, mijn moeder is naar Dublin en schoonzusje moet verhuisd worden dus dat is écht de goden verzoeken hihi.

Maar goed, weer een onrustige nacht gehad, veel maagzuur en harde buiken.

Om 9.45 bij de VK een afspraak maar dat zal niet veel meer zijn dan bloeddrukje en hartje luisteren zijn.

Vorige week wilde ze niet strippen…raar hé 8)

Zit ook steeds te kijken naar mijn nieuwe dekbedhoesje, wil hem er eigenlijk al op doen maar dan zul je net zien dat er wat mee gebeurt hihi, hoe bedoel je ongeduldig? :roll:

Dat zou wat zijn, op een schrikkeldag terwijl iedereen weg is… Misschien vandaag wel een turbobeeb?

pffff liever niet :stuck_out_tongue:

Hoe is ie?? :hug:

Bib nog steeds … wat harde buikjes verder… ‘roestiggggg’

Ehr Loeksel waarom kom jij dat vertellen en niet Mellie ? :mrgreen:

Hoe hard zijn die buiken precies? :think:

Loek vertel :mrgreen:

Krijg ik gelijk met het schrikkelschatje? Als het lukt voor twaalf uur dan weet ik een leuk kadootje :inlove:

Nee, geen schrikkelschatje hoor :slight_smile:

Loekie post gewoon af en toe mee hihi en dat komt mij wel goed uit.

Zit al niet zo lekker in mijn vel, word gek van het gerommel dat steeds maar niets oplevert en de slapeloze nachten.

Ryan lag gisteren ook nog eens bijna onder een auto dus de rapen zijn bij mij een beetje gaar :?

Hij begon te rennen, zag dat het licht groen was en stak over bij een groot kruispunt en ik kon niets doen.

Vervolgens ziet hij mij en draait zich om en komt terug terwijl het licht voor de auto’s net op groen springt, ik gil nog dat ie moet blijven staan maar dat deed hij natuurlijk niet en werd bijna aangereden.

Een jong stel heeft hem gegrepen en vastgehouden tot ik bij hem was.

Het is dus goed afgelopen maar ik voel me niet goed, raak dat beeld niet kwijt…

Gisterenavond ging het nog wel maar toen ik naar bed ging kon ik niet slapen en heb zowat de hele nacht wakker gelegen.

Ach ja, moet slijten denk ik…

BIB

Vannacht eindelijk eens doorgeslapen :dance:

Ben er helemaal blij van haha :mrgreen:

Vandaag maar eens mijn toko goed opruimen, mocht vannacht niet bevallen van mezelf ivm teringzooi alhier :mrgreen:

Oeh zonnetje in huis!!!

Let the sun shine…let the sun shine…tralalalalala!

Hahaha Mel, heerlijk dat je je zo goed voelt en dat je lekker door heb mogen slapen :mrgreen: :-* Misschien wel een teken he…

Stuur dat zonnetje eens mijn kant op plz :pray:

Joh, geen zon? Hellevoet is toch niet zo heel ver hiervandaan? Of komt het door de zee of zo?

Kweetnie, maar er is hier nog geen zonnetje te zien :frowning:

Ik wou dalijk ff met Sam naar de speeltuin dus ff voor me duimen dat het zonnetje ook hier tevoorschijn komt :pray: :pray:

HIhihi klinkt als gevalletje nesteldrang :inlove: :thumbup:

Fijn dat je goed hebt geslapen! :-*

Schat, ik denk aan je…

Hoest Mel? B nog steeds IB?

Dat vroeg ik me dus ook al af :mrgreen:

:think: :think: :think: :think:

Vandaag nog niet online geweest… zou het :pray: :pray: :pray:

:-*

nope :naughty:

BiB enso :frowning:

:frowning: Jammer… :angel:

mens, ben je nou nog niet bevallen???

:mrgreen:

joh zo hadden we de schrik dat ze zich te vroeg aankondigde en nu zit je zomaar op 39 weken :shock:

Super, maar kan me voorstellen dat het nu wel eens mooi is geweest en dat er op haar gewacht wordt!