@lydia wrote:
en hoe is t bij jou na die offday??Vroeg ik mij ook net af :mrgreen:
Gaat wel goed hoor :-*
Ik ben veel aan het rommelen hier in huis, de spreekwoordelijke puntjes op de i aan het zetten hihi.
Vandaag even lekker geshopt met manlief (Mediamarkt en Hema, altijd leuk :mrgreen: ) en de klossen vast opgehaald.
Het matras is ook al in plastic verpakt dus het lijkt er op dat we er klaar voor zijn :shifty:
Dat hebben we trouwens gewoon met afdekzeil van de Praxis gedaan, dat lullige zeiltje uit het kraampakket vond ik zo klein :roll:
Nu heb ik heel even een drinkpauze, ga zo strijken en morgen de badkamer doen.
Hoezo nestdrang? :wall:
Gisteren voor het eerst weer bij de vk geweest en de belinstructies gehad.
Aangezien ik bij Ryan in 6 uur tijd naar volledige ontsluiting ging en al 2 cm heb moet ik bij vermoeden van weeënactiviteit al bellen.
Ze denkt dus dat het deze keer wel erg snel zou kunnen gaan.
Plus het feit dat ze eergisteren een bevalling IN de praktijk hadden dus ik denk dat ze nu even op hun hoede zijn :lol:
Met jullie ook alles lekker?
Mellie nesteldrang, ik ken je niet maar ik vind het wel lekker anti-mellie klinken.
Ik had helemaal niks in bed liggen :oops: ben daar ook niet bevallen ofzo dus geen ramp, en de vliezen braken wel in bed, maar niks op het laken.
Een bevalling in de praktjk, zo zo!
Hier is het oke. Manlief heeft al bijna 2 weken griep Ik heb het 1 dag gehad, knap he
En ik ben braaf want ik wil om 22 uur op bed liggen. Dat voornemen is al braaf, nu nog uitvoeren he.
Hihi, dan ken je me ondertussen beter dan je zelf denkt :mrgreen:
Het is inderdaad behóórlijk anti-Mellie :lol:
Oeh, beterschap gewenst voor H. jij doet het inderdaad goed dan! Nou ja…Mama’s mogen eigenlijk helemaal niet ziek zijn hé, meestal geen tijd voor :wall:
En dan nu even checken: lig je al in bed? 8)
nee. thank god it’s friday
:lol: Mel geef mij van die nesteldrang 8) kan mijn huis wel gebruiken :mrgreen:
Lekker teuten hoor…geef er maar aan toe!
Hoop zo dat je plastic om je matras gebruikt mag worden :lol: en dat je lekker thuis mag bevallen!
En een bevalling IN de praktijk :shock: ach ja je hebt iig wél de VK erbij dan :lol:
Ja joh, ik wist niet wat ik hoorde :lol:
Dat vrouwtje was al een paar dagen aan het rommelen en de vk’s waren al een paar keer bij haar thuis geweest.
Toen begon het dus weer en die man zegt; nou zullen wij anders naar jullie komen, jullie komen steeds voor niets. (voelden zich bezwaard)
Toen zijn dus aldaar op de deurmat de vliezen gebroken :o
De vk heeft gekeken en ze konden dus geen kant meer op en heeft kaarsjes aangestoken en geprobeerd het zo aangenaam mogelijk te maken.
Wel heel leuk van de vk
Maar ja, bij deze mijn officiële eerste BIB melding :inlove:
Huis is aan kant en bed staat op klossen en mama heeft wéér een nieuwe coupe!
Nu zit het lekker hanteerbaar en een beetje grijsdekking was ook geen overbodige luxe :mrgreen:
Vandaag eindelijk de intake van de kraamzorg gehad :roll: dus die waren ook lekker op tijd en nu maar eens de trap zuigen, die ziet er niet uit :wall:
Hoe ist nu Mel?
Wat super dat je nu officieel in de "veilige zone"zit zeg!!!
Nog heeeeeeeeeeel even en dan is ze er :inlove: :dance: :inlove:
bibmelding :inlove:
Ik hoop op een mooie thuisbevalling
En vet cool verhaal bevallen bij de vk…weer iets anders dan zonder vk 8) :lol:
Nou, iig de 37 wkn gehaald… ben ik al blij om… :thumbup:
Zag je coupe schat, :thumbup:
Vind je het niet vreselijk, dat zweetding op het matras… :silenced:
Wat fijn dat je de 37 weken heb gehaald zeg… Hoe voel je je verder? :-*
BIB
Voel me nu wel weer redelijk, ik heb vannacht redelijk last gehad van ‘voorwerk’ lekkere krampen die uitstralen naar de rug :wall:
Ik heb dus beroerd geslapen en dat net weer een beetje ingehaald haha.
Nu is er natuurlijk weer niets aan het handje, zul je net zien dat het nog weken gaat duren :?
En ja, ik heb nu al een hekel aan ons matras, zweet me kapot op dat ding :lol:
Over 20 minuutjes moet ik Ryan gaan halen, lekker op de fiets hihi, hoop steeds dat het iets in gang zal zetten en anders manlief vanaaf maar weer met zwijmeloogjes aankijken :silenced: :inlove:
@Mellie wrote:
BIB
Voel me nu wel weer redelijk, ik heb vannacht redelijk last gehad van ‘voorwerk’ lekkere krampen die uitstralen naar de rug :wall:
Ik heb dus beroerd geslapen en dat net weer een beetje ingehaald haha.
Nu is er natuurlijk weer niets aan het handje, zul je net zien dat het nog weken gaat duren :?
En ja, ik heb nu al een hekel aan ons matras, zweet me kapot op dat ding :lol:
Over 20 minuutjes moet ik Ryan gaan halen, lekker op de fiets hihi, hoop steeds dat het iets in gang zal zetten en anders manlief vanaaf maar weer met zwijmeloogjes aankijken :silenced: :inlove:
hihihihihih
ze is er bijjjjjjjjjjjna ze is er bijjjjjjjjjjjjjna :dance: :dance: :dance: :dance:
en?
BIB
Het ‘voorwerk’ levert schijnbaar niets op.
Enerzijds goed omdat Ticho hier nog is tot en met vanmiddag en anderzijds balen natuurlijk.
Maar ja, we gaan gewoon door. Ik ga zo twee snotneuzen aankleden en een stukje met ze lopen, ze waren om half 7 al wakker en Loek moest tot 2 uur werken vannacht. (uiteraard zijn de kids niet stil te houden)
Gisteren wél lekker geshopt! Ik had voor €60,- aan bonnen gekregen voor mijn verjaardag en daar heb ik een prachtige rode satijnen dekbedovertrek voor gekocht dus wij liggen straks prinsheerlijk te flaneren in ons kraambed :mrgreen:
Nu maar eerst twee koppies tegen elkaar aan ketsen, die twee zitten te gillen en met hun stoelen te wippen…lekker voor de buren en papa :wall:
Lekker joh nieuwe overtrekken! Maar nog steeds niks dus. Hrm ik had 37 weken gegokt, dat gaat dus al niet meer door
:hug:
Oh Mellie je krijgt een schrikkelschatje. Dat vind ik net wat voor jou