Nienke: voor jou is er nu idd niks meer aan te doen :mrgreen:
Lieke: morgen zijn er idd weer hele leuke kleertjes te koop voor weinig.
Gaby: ik denk soms ook weleens dat het nu makkelijk is dat de jongste zelf steeds meer kan, maar dan denk ik ook weer dat het maar een jaartje duurt voordat het lopen begint. En wat is dan weer een jaar? Lastig allemaal hè.
Ik fantaseer af en toe wel eens over een derde kindje erbij :oops: Hoe zou het zijn met weggaan. Drie van die koppies voor het raam die mama uitzwaaien (als ik naar mijn werk ga). 3 kusjes geven, 3 kindjes die blij zijn als mama thuis komt, 3 kindjes naar bed brengen enz enz
Ik weet ook al waar ik de spullen uit het slaapkamertje neer zou zetten. Er staat een grote kledingkast en nog een kast.
Nou vroeg mijn dochter gister ochtend of ik nog een kindje zou willen. Ik vroeg hoe ze daar bij kwam en toen zei ze dat papa het wel leuk zo vinden. Hij zou het dan wel leuk vinden al het een jongetje zou zijn. Mijn dochter zei dat ze dat niet zo leuk zou vinden omdat er dan allemaal Cars spullen in huis zouden komen, hahahahahahhahaha.
Nu is natuurlijk alles roze met prinsessen.
Nou ja, het kriebelt heel erg, maar ben voorlopig nog wel aan de pil.
Bij de 1e was ik door de pil heen zwanger, was toen 22 jaar en met 23 is ze geboren.
Bij de 2e hebben we er een jaar over gedaan, was toen 28 jaar en met 29 jaar bevallen.
Nu ben ik bijna 31 en zit dan ook weer met mijn leeftijd. Als ik zou weten dat het weer een jaar zou duren zou ik nu stoppen met de pil, maar ja, misschien is het wel in 1x raak en dat zou ik dan nog niet willen…
Nou ja, allemaal moeilijk moeilijk moeilijk, maaaaaaaar we zien het wel.
He meiden,
Ben ik ook weer eens. Heb niet veel tijd, maar wilde wel even zeggen dat jullie twijfels heel erg herkenbaar zijn. Maar ook, dat nu ik een paar weken verder ben, alle twijfels echt als sneeuw voor de zon verdwenen zijn
Groetjes,
LaBruja
Fijn om te horen en een hele fijne zwangerschap gewenst!!!
@zonnetje, wij hebben ook 1,5 jaar gewacht toen we een derde wilde. we hadden eerst nog zoiets van, eerst moet de zolder klaar (kamer extra) en ik wilde eerst kijken hoe het zou zijn met allebei mijn kids naar school. ik dacht misschien gaat het gevoel dan weg. daarna hebben we nog gewacht omdat ik absoluut niet meer in de zomer uitgerekend wil zijn.
kortom wat ik eigenlijk wil zeggen, we zijn nu in ronde 6 beland en we vragen ons nu regelmatig af waarom dat we hebben gewacht al die tijd. dan hadden we misschien alweer een kamertje gevuld of een beeb in buik.
bij mijn oudste was door de pil heen en de tweede eerste ronde raak, dus je weet het nooit.
wilde het toch even met je delen, gezien je wilt wachten, maar zegt dat als het een jaar zou duren je nu wel zou stoppen. mijn advies is als een derde een wens is van jullie beide, waarom zou je dan wachten??
liefs
Hai allemaal,
wat fijn zeg om wat reacties te lezen van mensen die met je mee denken.
Eigenlijk was bij mij de knop om na alle verhalen hier op het forum vorige week.
Misschien moest ik maar eens niet zoveel denken maar gewoon doen.
1 Ding weet ik zeker; een groot gezin lijkt mij heerlijk.
Maarrrrrrrrrr… manlief is ineens weer aan het twijfelen geslagen…
Ohww en mijn eieren maar rammelen dit weekend :snooty:
Zal echt mijn best moeten doen haha. Nou ja, ik lach wel maar kan er wel om janken natuurlijk.
Onze dochter is mocht er een 3e frummel komen ruim 4 jr en onze zoon 2,5 jr.
Inderdaad alweer behoorlijk tijdje verder.
Helaas beslis ik het niet alleen :think:
hallo,
hoe gaat het hier met iedereen? Hier lijkt de zwangerschap heel snel te gaan… 18 weken :shock: bijna de helft… Ik vind het ergens wel jammer, was vastbesloten om er nog eens echt van te genieten, niet dat ik dat niet doe maar hetzelfde als bij een eerste is het toch nooit meer. Je hebt er gewoon minder tijd voor…
hallo dames,
wat een rust hier!! zijn er al weer nieuwe zwanger?? en hoe is het met de zwangere?? allemaal goede echo’s gehad?
@kee, ik vond het bij de tweede al een stuk sneller gaan, dus kan me indenken dat als je er al twee rond hebt lopen dat het nog sneller gaat. en ik heb ook tegen mezelf gezegd dat ik van deze zwangerschap, (als het lukt) echt heel erg ga genieten, probleem is meestal dat de rest ook door gaat en de tijd al zo snel gaat.
hier verder nog niks nieuws. nog geen ongi, grrr… zou willen dat die cyclus beetje regelmatig werd. nu cd 30 (vorige maand 24), gisteren wel getest, maar negatief. dus we wachten maar af… weinig hoop in ieder geval voor deze maand.
liefs
alleen nog maar mensen met 2de en of 4de kindjes of ook nog mamas die ook binnenkort gaan net als wij voor het derde kindje ???
omdat er al een tijd in dit topic niet is gepost en het aardig vol is heb ik toch maar deze nieuwe geopend :
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5227972#5227972