wii spel

ik wil wat meer aan mijn conditie gaan doen met behulp van de wii.

nu hoorde ik van een collega al erg goede verhalen over wii zumba.

maar wat zijn jullie ervaringen? de wii fit wil ik niet, zoek dus iets anders.

ik heb het spel.

ik vind het erg leuk om te doen.

lekker dansen en bewegen op muziek.

je ziet ook hoeveel calorieen je verbrand.

het is best intensief moet ik zeggen.

snips: kon jij al een beetje dansen?

Ik heb hem net vandaag gehaalt.

Nog niet uitgeprobeert hoor maar hij lijkt me erg leuk.

ik kon niet echt dansen.

je moet gewoon de pasjes volgen.

komt wel goed,is ff oefenen.

ik heb hem besteld… ben benieuwd of het wat zal zijn.

dansen kan ik dus ook niet, maar daarom wil ik het ook thuis doen in plaats van in de sportschool waar iedereen je kan zien.

esmie, heb je 1 of 2 gehaald? ik heb 2 besteld, maar volgens mij zal er weinig verschil in zitten.

Ik heb 2 gehaalt. Maar nog niet gedanst hoorwacht nog 1 weekje tot ik het huis vboor mezelf heb hahahaha.

haha ik hoop dat ik hem morgen binnen krijg. ben morgenavond alleen :slight_smile:

Zal het aan mij liggen, maar vond het tegenvallen, ging ontzettend rap…

ow nee tigru, dat is nou net niet het bericht dat ik wil horen :smiley:

Ik heb em ook besteld! Ben benieuwd :smiley:

En? Hoe vind je het spel Knipoogje?

ik heb het nnog niet gedaan :oops: heb al een paar dagen enorme hoofdpijn en gisteren en vandaag werken dus weinig zin. maar volgende week ga ik het eens testen!

Ik heb em binnen sinds gister.

Zodra ik een kansje heb doe ik em aan, lijkt me zo leuk!

ik heb het gister geprobeerd, en hoewel ik er nog niet veel van bak, vind ik het wel leuk :mrgreen:

maar ach oefening baart kunst toch?

Ik heb hem vandaag voor het eerst geprobeert en ik vond hem erg leuk hoor en ook wel vermoeiend :oops: hahahahaha. Gewoon een paar x achter elkaar hetzelfde liedje doen dan leer je de passen denk ik wel vanzelf.

Hoe bevalt 't bij jullie?

Vind het lastiger dan verwacht. Met sommige stukken en passen echt flink moeite en kon toch echt al wel dansen (alleen zijn die gewoon heel anders als in dit geval…)

Vooral het in spiegelbeeld denken en nadoen vind ik lastig. Had wat mij betreft prettiger geweest als je tegen hun rug aankeek, zodat je echt vanaf jou kant ziet hoe n wat je moet doen.

Maar wel leuk :mrgreen: doe gewoon maar wat, passen komen wel haha.

Ik denk er precies hetzelfde over! Vind het echt super lastig maar wel leuk ik doe eigenlijk altijd maar wat…:blush:

@knipoogje1983 wrote:

Ik denk er precies hetzelfde over! Vind het echt super lastig maar wel leuk ik doe eigenlijk altijd maar wat…:blush:

Hihi, ligt 't iig niet aan mij :wink:

Zal uiteindelijk vast wel beter gaan en misschien zelfs lukken om het meer te volgen maar nu echt nog niet.

Viel me trouwens net ook op dat hun zelf heel vaak niet op de maat dansen :shifty:

dat viel mij ook al op. ze luisteren niet echt naar de muziek, maar voeren alleen hun pasjes maar uit heb ik het idee :silenced: