wii spel

@knipoogje1983 wrote:

dat viel mij ook al op. ze luisteren niet echt naar de muziek, maar voeren alleen hun pasjes maar uit heb ik het idee :silenced:

Hahahaha ja idd! Muziek zal er later wel onder gezet zijn ofzo :? Maar dat maakt het dus ook bepaald niet makkelijk…

én de pasjes de ‘verkeerde kant op’

én degen die het je leert danst niet op de maat

:eh:

Wij blijven gewoon heerlijk meedansen, met onze eigen pasjes :mrgreen:

maar ik vind het ook behoorlijk snel gaan hoor :oops: zijn hun alweer bij het volgende pasje, ben ik nog bij het vorige :oops:

@knipoogje1983 wrote:

maar ik vind het ook behoorlijk snel gaan hoor :oops: zijn hun alweer bij het volgende pasje, ben ik nog bij het vorige :oops:

Dat went wel. Als je de pasjes eenmaal wat meer kent, kom je ook makkelijker in een ritme. Tot die tijd ben je ook veel aan 't nadenken “wat komt nu” en heb je geen tijd om aan het ritme te wennen.

Had ik zelf ook heel erg mee bij mn danslessen, zeker bij een dans als de jive ofzo, dat gaat zo snel!

Maar uiteindelijk lukt 't :thumbup:

In Januari was ik hier al aan het lezen erg geïnteresseerd, vandaag ben ik jarig en nu kan ik hem eindelijk ook doen (cadeau van mijn man) :dance:

Ik vind hem erg leuk, ik kon niet dansen maar vind het toch al behoorlijk goed gaan, maar man wat vermoeiend heb echt een conditie van niks.

En de danspasjes, er staat dat je moet doen of je voor de spiegel staat, dus in spiegelbeeld denken moet je dus niet doen. Als hun naar rechts gaan hoor je zelf naar links te gaan.

Al loop ik vaak wat achter met de danspasjes. Maarja is dan ook mijn eerste dag he 8)