bij hulp gekregen doet i het bij mij niet… staat dat ik binnen 30dagen na wii winkel kanaal geïnstalleerd te hebben het moest doen.
Als ik bij hulp gegeven invul kan ik wel een nummer in voeren maar bij zowel die van jou als die van Hollowglade geeft i aan dat i bij jullie niet ingevuld sta
ik zag dyna alwel donker grijs en een bericht gestuurd… dus het zou nu goed moeten zijn .
ik ga nu eten en bankhangen en hope dat mijn eten er in blijft :mrgreen:
ik kan ook alleen maar hulp geven
dus dyna en ik kunnen elkaar niet helpen
mensen die hun winkelkanaal korter dan 30 dagen hebben kunnen me pmen voor mijn nummer
als zij mij toegevoegd hebben heb ik hun nummer nodig
die voer ik dan in
je krijgt dan ook beide de punten
@Dynasty wrote:
bij hulp gekregen doet i het bij mij niet… staat dat ik binnen 30dagen na wii winkel kanaal geïnstalleerd te hebben het moest doen.
Als ik bij hulp gegeven invul kan ik wel een nummer in voeren maar bij zowel die van jou als die van Hollowglade geeft i aan dat i bij jullie niet ingevuld sta
Je moet zetten: ik heb hulp gekregen en dan mijn code.
rooike dat kunnen dyna en ik dus niet
wij kunnen alleen hulp geven
dus een ander die nog niet 30 dagen zijn wii online heeft kan ons toevoegen als zijnde wij hebben diegene geholpen dus hulp gekregen
en dan voegen wij ze toe als zijnde dat wie diegene geholpen hebben
dus hulp gegeven
dan is het rondje rond en heb je je punten beide
@Rooike wrote:
@Dynasty wrote:bij hulp gekregen doet i het bij mij niet… staat dat ik binnen 30dagen na wii winkel kanaal geïnstalleerd te hebben het moest doen.
Je moet zetten: ik heb hulp gekregen en dan mijn code.
ja maar dan krijg ik dat ik die winkelkanaal al meer dan 30dagen heb :eh:
@hollowglade wrote:
rooike dat kunnen dyna en ik dus niet
wij kunnen alleen hulp geven
dus een ander die nog niet 30 dagen zijn wii online heeft kan ons toevoegen als zijnde wij hebben diegene geholpen dus hulp gekregen
en dan voegen wij ze toe als zijnde dat wie diegene geholpen hebben
dus hulp gegeven
dan is het rondje rond en heb je je punten beide
misschien als ik m’n punten account wis… ik heb toch nog geen punten… ga het proberen

zelfde probleem dynasty
het enige wat wij dan kunnen is eerst de ander ons laten toevoegen
en wij dan diegene als zijnde wij hebben geholpen
zo hoort het dus ook
de een is geholpen en de ander helpt
waah typefouten even gewijzigd
ja ik heb dus wel punten
na nazoeken nog steeds mijn gekochte punten
dus ik gaat niet wissen
beetje zonde ook van de gedownloade spellen die ik al heb
@hollowglade wrote:
ja ik heb dus wel punten
na nazoeken nog steeds mijn gekochte punten
dus ik gaat niet wissen
beetje zonde ook van de gedownloade spellen die ik al heb
wissen heeft geen nut helaas

jammer
probeer ook steeds rooike en pearlie toe te voegen maar die hebben mij nog niet ingevoerd bij geholpen
maar coool hihi we kunnen ook karten
snel zorgen dat ik mn games terug heb
ben ze vergeten bij een vriendin en die heeft ze vervolgens even geleend maar ja mis me spelletjes
ik ga lekker tv hangen
mensen die de wii dus korter dan 30 dagen onine hebben kunnen we om mijn wii code vragen en dan mij toevoegen onder geholpen
dan voer ik die van hen ik dat ik ze geholpen heb
ow en mensen die willen mario karten kunnen me ook pmen
als het goed is heb ik donderdag mijn spelletjes weer
en vind het erg erg erg erg leuk om te doen
ik heb er nu ook 500 ik heb ze gekocht door m’n sterren om te ruilen :)ach ja… vanavond even kijken wat ik kan kopen :mrgreen:
sterren omruilen???
@hollowglade wrote:
sterren omruilen???
in de nintendo games zitten van die club nintendo flyers… met zo’n kras laagje erop… als je je dan bij club nintendo aanmeld en dan die code onder de kras laag invult krijg je sterren en als je dan je club nintendo acount aan je wii winkel acount linkt kan je je sterren in wii punten omzetten

je kan ook andere dingen ‘kopen’ hebbe dingetjes… moet je maar kijken op club-nintendo en dan met www en .com :mrgreen:
oeps heb enkel de kaarten van de wii en de sportspack die erbij zat dus niet genoeg
als ik mn spelletjes weer heb even zien of ik ze nog in de hoesjes heb
volgens mij waren de dingen die je ermee kon krijgen toen bagger en heb ik ze weggegooid oe jammer jammer jammer
ag ja binnenkort komen er spellen bij
ow en op zoek naar de kaartjes vond ik het missende deel van mijn laptoplader die werkt weer jeeej
ik heb inmiddels dyna en hollow er tussen… nu rooike er nog tussen krijgen
ik heb hier nog wel spellen die je over kan kopen. ik heb ze uit gespeeld…
alice in wonderland
ice age.
verder heb ik wii fit en plus
wii sports
mario kart
wii sport achtig iets
een spelletje met die stomme gekke rare rabbits…
neej dat zijn geen spellen die ik wil
ik ben mario freak hihihi
maar dames waarom openen we geen apart wii samenspellen topic???
hey maar ik kan dus ook niet die ene optie doen van hulp gekregen…
maar hoe kan het dat ik dyna en hollow dus wel zie en rooike niet… heb ook geen punten.
als ik optie hulp gegeven doe en typ rooike in zegt ie dat rooike mij niet heeft geregistreerd… vaag
ik heb de wii al 1,5 dus die 30 dagen is al verlopen lol…
ow haha dan is mijn pb ook niets waard
dan moeten we op zoek naar mensen die hun wii of niet online hebben en wij die online helpen
of mensen die hem minder dan 30 dagen online hebben
heb 1 kennis nu maar das een prive kennis die voegt liever geen vreemden toe vermoed ik