Wii en internet

Wie zit er wel eens via de Wii op internet?

We hebben gezien dat als je vrienden met elkaar wordt, dat je dan 500 points krijgt en daar kun je dus legale Wii-spellen mee downloaden die op je Wii blijven staan.

De nieuwere spellen kosten meer points maar daar spaar je dan voor.

Heeft iemand dit en zoja; wil je dan je code geven en vrienden worden met mij? Ik kan je dan onze code ook geven uiteraard!!! :mrgreen:

Als je je code niet weet te vinden, ga dan rechtsonder naar het envelopje en kijk in je adresboek. Daar kun je je code terugvinden.

:angel:

oe oe heeeel interesant zal van de week eens zien

pb me eind van de week anders mocht ik het vergeten

oh das leuk! :slight_smile: ff een keer checken…

Je hebt een berichtje :smiley:

interesting, zal eens kijken van de week. Stuur je wel pb dan, oke?

Dit moet je dus niet doen met een gepatchede wii, dan blokeerd hij en kan je alleen nog originele spellen spelen…

@Isabel Sofie wrote:

Dit moet je dus niet doen met een gepatchede wii, dan blokeerd hij en kan je alleen nog originele spellen spelen…

Dat is niet waar. Ik heb al meerdere vrienden op mijn vriendenlijst, heb gewoon een internetverbinding… geen problemen mee, hoor. Als je een internetverbinding hebt ingesteld, moet je alleen niet zomaar je wii gaan updaten als deze aangeeft dat er een update beschikbaar is, maar dat staat helemaal los van het invoeren van friendcodes.

maar dpet hij dan niet automatisch updaten??

Ik zal vanavond eens kijken!!

Ik zal iedereen pben :mrgreen:

Jenni bedankt alvast je hoort me later terug, je hebt alvast wel PB hahahaha!

Mn dochter kwam hiermee en heeft dus gister de eerste versie van Mario Bros gedownload maar je kan zoveel dingen pakken wauw!

Ik heb dus nergens geen kaas van gegeten, maar zij wel hahahaha!

Leuk hoor!

wij hebben een wii in originele staat, zal vandaag eens gaan kijken, want er zijn hier 2 zieken, dus zal er vast wel op wii worden gespeeld vandaag.

@Esther75 wrote:

wij hebben een wii in originele staat, zal vandaag eens gaan kijken, want er zijn hier 2 zieken, dus zal er vast wel op wii worden gespeeld vandaag.

Hebben wij ook hoor, is nog echt nieuw maar sinds een paar weken word hij pas grondig gebruikt. :mrgreen:

Beterschap met de zieken! :thumbup:

@Rooike wrote:

@Esther75 wrote:

Hebben wij ook hoor, is nog echt nieuw maar sinds een paar weken word hij pas grondig gebruikt. :mrgreen:

Beterschap met de zieken! :thumbup:

Dankjewel. Zit net te denken dat wii niet zo’n idee zal zijn. Als ze ziek zijn, zijn ze minder geduldig, en krijg je binnen de kortste tijd ruzie.

We zullen zien!

@nachtvliinder wrote:

maar dpet hij dan niet automatisch updaten??

Ik zal vanavond eens kijken!!

Ik zal iedereen pben :mrgreen:

Nee, hij update niet automatisch, je krijgt alleen een berichtje dat er een update beschikbaar is, met de vraag of je wilt updaten. Daar moet je geen gehoor aan geven, dan is er niets aan de hand.

Mag ik ook PB’tjes :slight_smile: zitten best wel gave spellen bij die je online kan kopen…

Heb op de Nintendo site ook wel al die sterren ingevuld die je bij de console en de wii krijg maar dat is volgens mij alleen voor accessoires?

oow das cool ik doe mee… zal van de week de wii ff aansluiten weer en ff op de modem zetten… dan krijg je van mij pbtje…

heb je mario kart dan kunnen we samen karten hehehe

dat klinkt leuk! Maar hoe maak ik verbinding met internet via de Wii? :oops:

met een speciaal kabbelje van wii naar modem… ff in de handleiding lezne

ehh dat wist ik helemaal niet…

phoe ben een leek daar in…

heb wel net een nieuwe WII gekocht, en ja heb internet erop gekregen…

maar hoe het zit met de punten… (SHOOT ME)

heb trouwens geen omgebouwde,

nog niet deze is een nieuwe versie… :think:

Geinytje koste me even nog een keer 200 euro… (zucht)

dus kan iemand mij heeeeeeeeeeeel veeeel info toesturen ?

heb nu alleen WII sport…

Of, als je draadloos internet hebt, de wii je netwerk laten zoeken… de Wii heeft een ingebouwde wifi ontvanger, dus hij kan gewoon verbinding maken met je draadloze netwerk mocht je die hebben.

@Jenni wrote:

Of, als je draadloos internet hebt, de wii je netwerk laten zoeken… de Wii heeft een ingebouwde wifi ontvanger, dus hij kan gewoon verbinding maken met je draadloze netwerk mocht je die hebben.

Jep zo doen wij het dus… :mrgreen: