Wii en internet

@Jenni wrote:

Of, als je draadloos internet hebt, de wii je netwerk laten zoeken… de Wii heeft een ingebouwde wifi ontvanger, dus hij kan gewoon verbinding maken met je draadloze netwerk mocht je die hebben.

wij hebben draadloos internet dus zal snel een keer gaan kijken! Nu nog erg druk maar rustige tijden komen we weer aan. Dus heb ik geen kabeltje nodig. Deze moet je zeker dan apart kopen als je geen draadloos internet hebt?

Of als je geen wifi heb kan je een usb conector voor je pc kopen… nintendo wifi usb connecter heet dat dus :slight_smile: zo heb ik het.

Heeft iemand nog meer friend codes… de wii is hier ook weer full operational :slight_smile:

ik ga nu mijn code even opzoeken

wie hem wil moet me maar even pben

oke wii is weer aangesloten… wie wil mijn nummer pb’t maar ff

*hij is wel aangesloten maar krijg hem niet aan de praat :frowning:

**oh hij doet het alweer. moest ff de oude verbinding eruit gooien en opnieuw instellen…

als het goed is staan pearlie en dynasty nu in mijn lijstje

wie wilt nog meer???

Even voor de zekerheid die code’s moet je toch gewoon bij je adres lijst invullen en dan ben je vriendjes???

ja dat heb ik ook gedaan stond zo op google

dynasty stuur anders eens eens een testberichtje

ik ben nou toch bezig op de wii

hoe moet ik de WII op inet aansluiten??

ff een update dan ga ik ff checken of ik je kan vinden :slight_smile:

@pearlie wrote:

ff een update dan ga ik ff checken of ik je kan vinden :slight_smile:

Ik heb je ook toegevoegd.

hollowglade ik heb je een test berrichtje gestuurd

kan je mij een test bericht sturen dan dyna

ik voeg rooike en dyna ff opnieuw toe…

Pearlie en Dynasty jullie zijn ingevoerd alleen geeft ie aan dat jullie onze code nog niet in hebben gevoerd…?

@pearlie wrote:

kan je mij een test bericht sturen dan dyna

ik voeg rooike en dyna ff opnieuw toe…

ik kan je op het moment nog geen berrichtje sturen je staat nog in het licht grijs :stuck_out_tongue:

Doen jullie het wel juist?

Want mn dochter zegt dit:

Stap 1: ga naar het wii winkel kanaal (hiervoor moet je internet geïnstalleerd hebben, als je dat nog niet hebt gedaan kan je me mailen voor uitleg)

Stap 2: klik op verbindingshulp (links onder)

Stap 3: klik op hulp gekregen, en voer dan dit nummer in: 1005 4913 1763 6927 (das mijn code) je moet daarna een kleine enquête invullen (maakt niet uit wat je invult)

ik heb ze in het adres boek gezet bij dat envelopje. alle 3. kan nog geen berichten verzenden en kan wel op internet via de wii. huub er even na laten loeren zo

@Rooike wrote:

Pearlie en Dynasty jullie zijn ingevoerd alleen geeft ie aan dat jullie onze code nog niet in hebben gevoerd…?

wel gedaan jij staat ook nog in het grijs bij mij… zal eff controleren

@Rooike wrote:

Doen jullie het wel juist?

Want mn dochter zegt dit:

Stap 1: ga naar het wii winkel kanaal (hiervoor moet je internet geïnstalleerd hebben, als je dat nog niet hebt gedaan kan je me mailen voor uitleg)

Stap 2: klik op verbindingshulp (links onder)

Stap 3: klik op hulp gekregen, en voer dan dit nummer in: 1005 4913 1763 6927 (das mijn code) je moet daarna een kleine enquête invullen (maakt niet uit wat je invult)

Okeeeee dan ga het maar es gauw goed doen dan hahahahaha! :mrgreen: