Of, als je draadloos internet hebt, de wii je netwerk laten zoeken… de Wii heeft een ingebouwde wifi ontvanger, dus hij kan gewoon verbinding maken met je draadloze netwerk mocht je die hebben.
wij hebben draadloos internet dus zal snel een keer gaan kijken! Nu nog erg druk maar rustige tijden komen we weer aan. Dus heb ik geen kabeltje nodig. Deze moet je zeker dan apart kopen als je geen draadloos internet hebt?
Stap 1: ga naar het wii winkel kanaal (hiervoor moet je internet geïnstalleerd hebben, als je dat nog niet hebt gedaan kan je me mailen voor uitleg)
Stap 2: klik op verbindingshulp (links onder)
Stap 3: klik op hulp gekregen, en voer dan dit nummer in: 1005 4913 1763 6927 (das mijn code) je moet daarna een kleine enquête invullen (maakt niet uit wat je invult)
ik heb ze in het adres boek gezet bij dat envelopje. alle 3. kan nog geen berichten verzenden en kan wel op internet via de wii. huub er even na laten loeren zo
Stap 1: ga naar het wii winkel kanaal (hiervoor moet je internet geïnstalleerd hebben, als je dat nog niet hebt gedaan kan je me mailen voor uitleg)
Stap 2: klik op verbindingshulp (links onder)
Stap 3: klik op hulp gekregen, en voer dan dit nummer in: 1005 4913 1763 6927 (das mijn code) je moet daarna een kleine enquête invullen (maakt niet uit wat je invult)