Wie wil er voor me knutselen?

Ik zou graag een soort van PR foto-achtig iets hebben met deze foto en dan met mijn naam…

In de trand van het voorbeld. In ieder geval lekker strak enzo. Wie wil er voor mij knutselen??? :oops: :oops: :oops: :oops:

Ow ja, het is voor het feit dat ik me als zangeres wat meer wil profileren in het amateur circuit!

Alvast bedankt! (ow ja, ik ben vanaf 19:00 uur weg, later vanavond ben ik er weer!

Nou… :cry: :cry: :cry: wil er neimand vor me knutselen???

Ik zou wel wat willen proberen maar ik heb pas ergens morgenmiddag tijd… :?

ik wil morgen ook wel even wat proberen te maken…

ga nu naar bed :zzz:

hoop dat je het leuk vind

Hahaha nou dat overtref ik niet! :oops: :lol:

Heel leuk hoor!

:oops: :oops: dank je…

Mooi gedaan Kim :thumbup:

Mooi gedaan Kim! In welk programma heb je dat gedaan? Ikzelf speel wel eens met photoshop, maar heb zoiets nog nooit voor elkaar kunnen krijgen :shock:

ik werk met pspX :thumbup: programma

hieronder nog 1… zoalng ik nog bezig kan zijn, zet ik ze hier wel onder deze spoiler okey… ander wordt het topic zo groot…

tjee kim…nog maar 3 weekjes :shock:

jha gaat hard he :inlove:

:thumbup: die is ook mooi :thumbup:

Ik persoonlijk vond haar foto al erg mooi en als Reclame als zangeres is het de bedoeling dat men een goed beeld van je krijgt.

Ik heb dus enkel haar naam eronder geplaatst (we hebben er ook even over gepb-ed)

die eerste van kim vind ik persoonlijks het mooist.

de rest ook mooi maar zo gewoontjes

OOOOWWWW :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: WAUW!!! Wat een mooie dingen hebben jullie allemaal gemaakt!!!

Hier kan ik toch niet uit kiezen jongens!! hihi!! Maar dat hoeft ook neit, want ik kan natuurlijk meerdere versies gebruiken! SUPER BEDANKT allemaal!!!

Kim, de eerste die je onder de spoiler hebt gezet vind ik echt geweldig, alleen, heb je ook een iets robuuster en stoerder lettertype voor mijn naam?

heb wat lettertypes aangepast…kijk maar welke je het leukste vind…

ik zou het inderdaad zakelijker houden en eenvoudig, ik vind die van Broekie erg mooi, marion ik wil ook wel wat voor je maken, maar dat gaat een paar dagen duren om iets moois te maken…

wat ook mooi is bijvoobeeld om je naam in een gekleurd tekstvlak te maken, of in een zwart/grijs vlak en dan een vrolijke tekstkleur…