Wie wil er voor me knutselen?

Ik heb een poging gedaan:



@Heleen wrote:

ik zou het inderdaad zakelijker houden en eenvoudig, ik vind die van Broekie erg mooi, marion ik wil ook wel wat voor je maken, maar dat gaat een paar dagen duren om iets moois te maken…



wat ook mooi is bijvoobeeld om je naam in een gekleurd tekstvlak te maken, of in een zwart/grijs vlak en dan een vrolijke tekstkleur…




Mee eens Heleen. Ik had gisteren al een lekker simpel dingetje gemaakt alleen om te plagen de ohzo mooi blauwe ogen van Marion een “pietsie” blauwer gemaakt. 8)



Less is more. Ook ik ga voor de versie van Broekie en Crazymom. de anderen zijn wel mooi maar niet zakelijk vind ik.



@ruud wrote:





een “pietsie” blauwer gemaakt. 8)









Een pietsie zei je toch? :mrgreen:

Whahahahaaa!!! Ruudje toch… gigigi…

De tweede is mooi Kim!!! Super!! Ooow ik kan echt niet kiezen hoor. Ik ga ze gewoon allemaal opslaan! :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

ben ook even gaan knutselen… :mrgreen:

De laatste van Eisblume is gaaf! 8)

Ik geloof dat ik niet meer aan het knutselen hoef he? :thumbup:

@ruud wrote:

@Heleen wrote:
ik zou het inderdaad zakelijker houden en eenvoudig, ik vind die van Broekie erg mooi, marion ik wil ook wel wat voor je maken, maar dat gaat een paar dagen duren om iets moois te maken…



wat ook mooi is bijvoobeeld om je naam in een gekleurd tekstvlak te maken, of in een zwart/grijs vlak en dan een vrolijke tekstkleur…




Mee eens Heleen. Ik had gisteren al een lekker simpel dingetje gemaakt alleen om te plagen de ohzo mooi blauwe ogen van Marion een “pietsie” blauwer gemaakt. 8)



Less is more. Ook ik ga voor de versie van Broekie en Crazymom. de anderen zijn wel mooi maar niet zakelijk vind ik.


grappig Ruud, normaal heb ik dit alleen met Jildau, maar nu hadden wij dezelfde gedachte, ik had ze ook een tintje blauwer willen maken, maar niet zo blauw als jij hebt gedaan... :mrgreen:

alleen kan jildau niet zo knutselen :lol: :lol:

jij kan weer hele mooie andere dingen knutselen :-*

Ik ben helemaal voorzien lieverds!!! :-* :-* :-* :-*