Hmmm dus toch Jon, heb ik 't 1x goed gehad :lol: !
Ja, super zeg!
Wat een heerlijke komische mol.
Zijn commentaar is zó droog, wij lagen helemaal in een deuk met deze aflevering. En arme Anniek, die is zo beet genomen door hem :lol: .
Ja, echt een knotsleuke mol dit jaar.
zo ik ben ook weer bij.
los van dat het natuurlijk totaal belachelijk is dat aniek het niet is (ik zat de laatste aflevering net te kijken en al te popelen om hier te reageren met i told you so… :silenced: :wall: ), merk ik dat ik hetzelfde gevoel heb als vorig seizoen (en het seizoen daarvoor?); dat ik de afleveringen allemaal heel tof vind, en als ik dan in de laatste aflevering zie wat de mol allemaal heeft uitgespookt, vind ik het maar matigjes eigenlijk :?
heb dit topic nog niet gelezen, behalve bellas vraag hierboven. volgens mij gaat het echt enkel om die vragen. het zijn er veertig he, en best pittige. Als je langer op de goede mol zit, heb je wslk meer info verzameld over hem waardoor je meer kans maakt om de meeste vragen goed te beantwoorden.
hmmm ik zie dat jullie allemaal heel enthousiast zijn over jons mollenacties :? misschien ben ik na al die jaren mol-kijken ook een beetje verwend of zo?
over zelf widm spelen: er bestaat een bedrijfje (dat bestond iig jaren geleden) dat dat organiseert. Dan ga je een weekend weg en in dat weekend speel je met de hele groep widm.
Leuk idee voor een teamuitje :mrgreen:
@fiep klophout wrote:
over zelf widm spelen: er bestaat een bedrijfje (dat bestond iig jaren geleden) dat dat organiseert. Dan ga je een weekend weg en in dat weekend speel je met de hele groep widm.
Ik heb een kennis in belgie die dat ook organiseert, er zijn online versies en reallife versies, inderdaad voor een weekendje weg.
Ik heb het wel eens vanaf de zijlijn gevolgd, was erg leuk, maar gaat enorm veel tijd in zitten.
@fiep klophout wrote:
hmmm ik zie dat jullie allemaal heel enthousiast zijn over jons mollenacties :? misschien ben ik na al die jaren mol-kijken ook een beetje verwend of zo?
.
Ik had nog niet gereageerd hier omdat juist iedereen zo enthousiast was over Jon… En ik dacht dat het aan mij lag dat ik dus die laatste aflevering erg vond tegenvallen… Jon heeft in mijn ogen helemaal niet goed en duidelijk gemold…
Aniek heeft in mijn ogen meer gemold dan Jon en Jon had het wel erg makkelijk…
Nee vond het geen leuk einde van wel een leuk seizoen…
gr patricia
Ik heb ook weleens gezegd van wat zijn dan zijn mollenacties :think: Maar ja ze kunnen dat natuurlijk heel goed ook buiten beeld houden en ons op het verkeerde spoor zetten.
En als iedereen loopt te mollen hoef je wellicht ook niet zoveel te doen.
@Bella wrote:
En als iedereen loopt te mollen hoef je wellicht ook niet zoveel te doen.
ja en dat blijf ik dus ook echt het minpunt vinden van hoe widm zich heeft ontwikkelt. Dat andere kandidaten als tactiek om te winnen steeds meer gaan mollen. Ik vraag me af of jon dit seizoen degene is geweest die opzettelijk het meeste geld uit de pot heeft weten te houden, of dat dat een kandidaat is geweest die heel erg zijn/haar best heeft gedaan zichzelf verdacht te maken.
maar goed, dat heb ik een tijd geleden ook al gezegd, dus ik val in herhaling.
Misschien moeten ze stoppen met het programma?
Ik vind de opdrachten zo leuk.
Weekendje weerwolven dan fiep :mrgreen:
Hebben jullie ook die leegte gevoeld vanavond?! Van pure ellende maar achter de laptop blijven hangen… :mrgreen:
heb maar een aflevering van Lost gedownload vandaag en dus net gekeken, moet toch wat :mrgreen:
@Fleur wrote:
Hebben jullie ook die leegte gevoeld vanavond?!Van pure ellende maar achter de laptop blijven hangen… :mrgreen:
Ik had ook wel zoiets…Waar is mijn doel op donderdagavond gebleven??

@Madre wrote:
@Fleur wrote:Hebben jullie ook die leegte gevoeld vanavond?!Van pure ellende maar achter de laptop blijven hangen… :mrgreen:
![]()

Jaaaaaaaaa fiep ik heb dat ook zitten kijken :mrgreen: :lol: :mrgreen:
@fiep klophout wrote:
@Madre wrote:@Fleur wrote:Hebben jullie ook die leegte gevoeld vanavond?!Van pure ellende maar achter de laptop blijven hangen… :mrgreen:
![]()
![]()
Ik heb dus geen humor en van dit beeld moet ik niet eens een beetje glimlachen…Ook die filmpjes waar je mij wel eens een link van geeft vind ik niet om te lachen…
Dus ik heb gisteren gechat en gelezen… 8)
en andre van duin vind je ook al niet grappig… :?
whahahahaa, die opmerking vind ik WEL grappig… :lol: