Erg leuk! Fijn dat het Jon was, ik had Anniek wel teleurstellend gevonden.
E nu gauw op de site naar nog meer verborgen hints kijken… :thumbup:
Ik heb alle aanwijzingen op blz 1 in het eerste bericht geplaatst. Ik ga nog even stoeien, misschien krijg ik de foto’s er ook nog bij :thumbup:
joepie voor t eerst in mollen carierre had ik het goed :mrgreen: :mrgreen:
pfoe… We weten het…
en nu is het afgelopen
wat was het leuk!
Ik doe mee met kok-mol-online!
Wat een compleet ánder persoon die Jon vanavond!! Heb met verbazing gekeken. Vind het ook zo knap dat je denkt als kandidaat te gaan, de mol wordt en dan zó goed speelt. Wauw!!
Volgend jaar wordt heel spectaculair…weet je wat leuk zou zijn? Alle mollen in één serie en daar weer iemand de supermol!
:lol:
Jaaaa, ik had het toch goed… ZO BLIJ dat Anniek het niet was… Dat was echt een dikke teleurstelling geweest!
Weet je wat ook leuk zou zijn? Een groep met 50% BN’ers en 50% “gewone” Nederlanders…
Dit he, schreef ik vóórdat de mol begon:
Jon van Eerd. Geen idee waarom, hij heeft een mollenkop Knipoog Erg blij
Had ik nou maar mijn intuïtie gevolgd…Maar nee hoor, ik heb 10 weken lang op Anniek gezeten :doh: :doh: :doh:
Wat heeft dÃe het goed gespeeld zeg, super! Ik vond hem wel eens verdacht, maar niet verdacht genoeg om mijn tunnelvisie op Anniek te laten varen…
Helemaal leuk.
Maar ja het is volgens mij toch wel soort van onmogelijk het te raden want we worden gewoon heel erg gemanipuleerd. Ik vond die Aniek echt heel suf doen met die auto’s in de woestijn. Maar als je nu alles ziet, zie je pas hoe zij eigelijk compleet in de zeik werd genomen door hem.
Maar ja waarom Aniek nu eigenlijk niet gewonnen heeft. Zij zat op het laatst ook op Jon. Wellicht een vraag verkeerd beantwoord ofzo.
@~Marion~ wrote:
Die anagrammen, dat vind ik altijd een beetje.,… hmmm… Want die zijn gewoon super moeilijk…
“Al dagen omrand ik de vele”, dat vond ik wel een hele typische en opvallende zin, maarja, daar zoek je dan dus niks achter… :doh:
Hihi die Jon… :naughty:
Heb ik dus 10 weken met mijn grote mond op het verkeerde paard gewed (volle poule op Anniek)…
Maar tis maar goed ook, anders was het spel niet meer leuk, toch?!
@Bella wrote:
Maar ja waarom Aniek nu eigenlijk niet gewonnen heeft. Zij zat op het laatst ook op Jon. Wellicht een vraag verkeerd beantwoord ofzo.
Omdat Vivienne al eerder en langer op Jon zat… Dat zei PJ ook…
Zat ik er eens mooi naast vanaf het begin :evil:
@Flieniemama wrote:
@Bella wrote:
Dus het is niet zozeer wat je bij de laatste test in vul maar een totaal score zeg maar. Op zich misschien ook wel logisch want stel je had hem al vanaf het begin dat zou wel knap zijn.
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
vanaf aflevering 1 was Jon mijn mol, ook geen 1x geswitched!!
Hubbie zat op anniek…
Ik ben blij!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
groetjes…een getalenteert moljager!! 8)
@Bella wrote:
@Flieniemama wrote:@Bella wrote:
Dus het is niet zozeer wat je bij de laatste test in vul maar een totaal score zeg maar. Op zich misschien ook wel logisch want stel je had hem al vanaf het begin dat zou wel knap zijn.
In het geval van een gelijke uitslag kijken ze over het gehele programma…
Dus stel Anniek en Vivienne zaten allebei op Jon dan gaan ze kijken naar de test ervoor enzovoorts, enzo verder…
whoehoee!!!
Haha had ik het de laatste afleveringen mooi goed!! :mrgreen:
Ik zat dit jaar voor het eerst al vanaf het begin goed. :dance:
En nu een lang jaar wachten op een jubileumreeks.
Wat een fantastische mol!
En wat heeft ie me om de tuin geleid.
Manlief was de enige hier in huis (zoonlief deed ook fanatiek mee) die de naam Jon al vanaf aflevering 3 ofzo toch elke week wel weer liet vallen als mogelijke mol.
Nu moeten we weer een heel jaar wachten
Ik riep al een aantal weken dat ik “Jon de mol” zo logisch vond klinken… Was wel heel eenvoudig gedacht natuurlijk… Maar uiteindelijk
@Becca wrote:
@Marieke_5000 wrote:@rosa75 wrote:al is het alleen maar om morgen niet in het vreselijk triomfantelijke gezicht van mijn collega te hoeven kijken…“Ik zei het tgioch!!!”
Pcies dat heb ik dus met Becca :mrgreen:
Dat zal je nog wel een hele tijd te horen gaan krijgen ben ik bang!
Maar ik vrees ook voor wat er gaat komen als Jon de mol is :lol:
En sja…Anniek deed gewoon niks… ik hoop toch ook wel, ook al is ze mijn mol, dat me gaat verbazen met acties!
Ik zeg 1 ding:
NANANANANAAAAAAAAAAAA

Tomatensoep is your call baby :mrgreen: