Wie vindt mijn ....?

@Rhiannon wrote:

Werkt overigens zolang de batterijen het doen dus geen garantie :mrgreen:




Zo klap/fluit ding hadden wij ook, en hij maakte geluid als het niet moest, en was stil als hij geluid moest maken :wink:

:o das belabberd, ik heb hem zelf ook niet hoor. Ik vertrouw op mijn vaste plekje, werkt voor mij beter. :wink:

Zou het ook werken voor het verloren/zoekgeraakte gouden armbandje van mijn meisje?

Ik baal er zo vanā€¦ze heeft hem voor haar eerste verjaardag van ons gekregen en ik heb overal al gezochtā€¦ben er nog steeds van in een dip :frowning: ik ben nog steeds van mening dat haar armband geen eerlijke vinder in het zwembad heeft getroffen (ik denk zelf dat ze hem daar is verloren toen mijn s. moeder haar aan/uit kleedde) en dat een ander meisje er nu erg blij mee isā€¦



Ik zie me al staan daar in het zwembad morgen ā€œSint Antoineā€¦ā€



Voor ons blijft het denk ik verder balenā€¦helaas

ik hoopte nu te zien dat je ze gevonden had, maar helaas, nog niets!

wat ben ik dan blij met ons sleutelkastje, buiten bereik van kinderhandjes!



als ik iets kwijt ben, laat ik sophie altijd meezoeken. Ik weet niet hoe oud jouw kindjes zijn, maar sophie geeft meestal niet op voor ze gevonden heeft wat ik zoek.



clari: das ook balen! het nieuwe gouden armbandje van je meisje kwijt!! zit het ook niet in de tas die je mee had naar het zwemmen?? ik ben sophie haar armbandje eens ā€œverlorenā€ hadden ze die op het kdv uitgedaan (bleek achteraf) en in het voorvakje van haar tas gestopt. Zonder dat even te vertellen, dus daar zocht ik ook nietā€¦ hopelijk vind je hem toch nog!

@knipoogje1983 wrote:



clari: das ook balen! het nieuwe gouden armbandje van je meisje kwijt!! zit het ook niet in de tas die je mee had naar het zwemmen?? ik ben sophie haar armbandje eens ā€œverlorenā€ hadden ze die op het kdv uitgedaan (bleek achteraf) en in het voorvakje van haar tas gestopt. Zonder dat even te vertellen, dus daar zocht ik ook nietā€¦ hopelijk vind je hem toch nog!




Nee helaas, ik laat hem altijd bij haar om dus hij moet door ergens achter te haken af zijn gefloept en ik denk dus met omkleden. Thuis ook overal gezocht en ze gaat niet naar een kdvā€¦Ik ben al onze wegen nagegaan heb overal gebelt en gevraagd waar we geweest zijnā€¦ik hoop inderdaad dat ie toch nog eens op ƃĀ©ĆƒĀ©n of andere manier tevoorschijn komt

@Clari wrote:

@knipoogje1983 wrote:


clari: das ook balen! het nieuwe gouden armbandje van je meisje kwijt!! zit het ook niet in de tas die je mee had naar het zwemmen?? ik ben sophie haar armbandje eens ā€œverlorenā€ hadden ze die op het kdv uitgedaan (bleek achteraf) en in het voorvakje van haar tas gestopt. Zonder dat even te vertellen, dus daar zocht ik ook nietā€¦ hopelijk vind je hem toch nog!




Nee helaas, ik laat hem altijd bij haar om dus hij moet door ergens achter te haken af zijn gefloept en ik denk dus met omkleden. Thuis ook overal gezocht en ze gaat niet naar een kdvā€¦Ik ben al onze wegen nagegaan heb overal gebelt en gevraagd waar we geweest zijnā€¦ik hoop inderdaad dat ie toch nog eens op ƃĀ©ĆƒĀ©n of andere manier tevoorschijn komt




ik hoop het met je mee! :hug:

thanks :-*

bij de luiers of in de luieremmer?

@Rhiannon wrote:

mamasandra voor een deel snap ik je principe wel hoor. Het werkt niet met alles (neem die dikke nieuwe auto of sterker nog kinderen verwekken :wink: )




Nou, zal ik je eens iets geks vertellen?

(Nee, ik ga je niet vertellen dat ik door zo te denken maagdelijk zwanger ben geworden hoor :mrgreen: ), maar ook daar heb ik goede ervaringen mee.

En natuurlijk, het kan toeval zijn. Alles kan toeval zijn. Maar tochā€¦

We zijn voor onze tweede 10 maanden bezig geweest met zwanger worden (zijn we er op zich al op vooruit gegaan, want de eerste duurde 12 maanden :wink: ).

Al die tijd was ik bezig met dat het nog wel lang zou duren, want bij de eerste had het ook een jaar geduurd. En daarbij was ik druk bezig met naar iedereen doen alsof we nog LANG niet aan een tweede toe waren. Ik wilde dat het een verrassing zou zijn, als we met het nieuws van de zwangerschap zouden komen (waar je maar mee bezig kunt zijn :roll: ).

Ik was dus in mijn hoofd en ook hardop steeds maar bezig met " nog niet zwanger zijn".

Toen heb ik de knop omgezet.

Ik heb mezelf voorgesteld met een zwangere buik. Een mooie foto van mezelf hoogzwanger uitgeprint en opgehangen naast mijn bed met de tekst ā€œHoera! Ik ben zwanger!ā€. (was het feitelijk niet, maar dat doet er niet toe). Ik heb elke avond voor het slapen gaan een minuut of 10 gebruikt om me voor te stellen hoe heerlijk het was (zou zijn) om zwanger te zijn. De blijdschap die je voelt, het verwachtingsvolle gevoel, de dankbaarheid dat het echt zo is. En zo dus in mijn hoofd en ook met mijn gevoel echt ervaren hoe het was om weer zwanger te zijn.

Daarbij ben ik open geworden naar de buitenwereld. Ik heb mensen die daarom vroegen of als het gesprek erop uitkwam (of als ik zelf zin had om het te vertellen) verteld dat we heel graag een tweede kindje wilden.

Ik ben niet meer ongesteld geweest, ik was direct zwanger.

Ja, natuurlijk hebben we rekening gehouden met ā€œhet juiste momentā€ en natuurlijk was mijn man er volledig bij betrokken. Wat dat betreft zou je het makkelijk op toeval kunnen gooien. Maar aan de andere kant was dit vanaf het begin af aan zo en toch was het nu wel raak.



Natuurlijk wordt het een ander verhaal als je medische blokkades of remmingen hebt om zwanger te worden. Ik wil echt niet zeggen dat je die door op deze manier te denken uit de weg ruimt. Maar in mijn geval heb ik echt het gevoel dat dit een ommekeer is geweest.

Ik heb mijn volledige beleving omgegooid van ā€œnog niet zwanger zijnā€ naar ā€œzwanger zijn, hoera!ā€.

En nogmaals, ze zeggen ā€œJe krijgt van het universum wat je vraagt.ā€



Ik snap dat ik veeeeeeeeeel te vaag ben voor velen van jullie en dat jullie waarschijnlijk met opgetrokken wenkbrauwen zitten te lezen en dat is jullie goed recht, maar ik wilde het toch vertellen.

Je krijgt ook van het universum waar je niet om vraagt :wink:

Dan heet het ieder huisje heeft zijn kruisje.

Maar ik snap wel een beetje waar je heen wilt hoor. Toeval bestaat niet, daar ben ik van overtuigt. Het enige wat ik wel zeker weet is dat de verdeling die het universum toepast niet altijd even ā€˜eerlijkā€™ is. Maar dat is weer een heeeeel ander punt 8)

En visualiseren doe ik met alles eigenlijk. Vind dat net zoiets als mensen die zeggen dat je ā€˜er niet zo mee bezig moet zijn dat zwanger wordenā€™ totaaaaal nonsens. Het is werkelijk onmogelijk. Er moet toch echt iets voorafgaan aan die zwangerschap. :lol: En voor ons is dat dus spuiten zetten, controles, puncties, en meer van dat al. Maar ook daar helpt voor mij iig visualiseren bij. Want ook ik stel mij voor wat er allemaal plaatsvind NA een terugplaatsing. Of het werkt geen flauw idee, maar ik kan er niet totaal onbevangen in staan en er niet mee bezig zijn. Afleiding zoeken is niet meer dan dat, afleidingā€¦in mijn onderbewustzijn zal ik er ongetwijfeld nog steeds mee bezig zijn.



Maar ja of dat ook zo werkt voor sleutels, en armbandjes etc (die mogelijk door iemand anders zijn gevonden, verplaatst etc) betwijfel ik wel eens. Als ik zeker weet dat er echt niemand aan heeft gezeten werkt het diep nadenken over mijn eigen gangen wel. In alle andere gevallen helaas niet. :lol: Dan is het iig goed te hopen op de goedheid bv van die ander, die hem dan opstuurt naar je huis of probeert te achterhalen van wie datgene wat ze vinden is. :thumbup:

Maar heb je nu uiteindelijk je sleutels gevonden? :think: :lol:

ja ben ik ook benieuwd naar :mrgreen:

ikke ook :silenced:

Gevonden! Jullie zullen het niet geloven, maarā€¦ze zaten gewoon in mā€™n jas. Daar zit een zak in op een heel gekke plek aan de achterkant. Daar heb ik ze per ongeluk in gedaan toen mijn jas over een stoel hing. En daar heb ik ze ook weer per ongeluk uit gehaald toen mijn jas over een stoel hing. :? :lol:



Wat betreft vragen aan het universum: hopelijk helpt dat ook om T uit de fles te laten drinken. Ik ga het vanavond maar eens proberen (al het andere is tot nu toe niet gelukt)ā€¦

:lol: :lol: :lol: :lol:

@Hupsakee wrote:

Wat betreft vragen aan het universum: hopelijk helpt dat ook om T uit de fles te laten drinken. Ik ga het vanavond maar eens proberen (al het andere is tot nu toe niet gelukt)ā€¦




ƃā€œf je vraagt 't gewoon aan T :mrgreen:

@Mammasandra wrote:

@Hupsakee wrote:
Wat betreft vragen aan het universum: hopelijk helpt dat ook om T uit de fles te laten drinken. Ik ga het vanavond maar eens proberen (al het andere is tot nu toe niet gelukt)ā€¦




ƃā€œf je vraagt 't gewoon aan T :mrgreen:


Dat valt onder al het andere dat tot nu toe niet gelukt isā€¦ :mrgreen:

Maar het universum heeft geholpen. :wink: Vandaag op de eerste wenochtend op het KDV heeft hij 40ml gedronken!!! :dance:

@Hupsakee wrote:

@Mammasandra wrote:
@Hupsakee wrote:
Wat betreft vragen aan het universum: hopelijk helpt dat ook om T uit de fles te laten drinken. Ik ga het vanavond maar eens proberen (al het andere is tot nu toe niet gelukt)ā€¦




ƃā€œf je vraagt 't gewoon aan T :mrgreen:


Dat valt onder al het andere dat tot nu toe niet gelukt isā€¦ :mrgreen:

Maar het universum heeft geholpen. :wink: Vandaag op de eerste wenochtend op het KDV heeft hij 40ml gedronken!!! :dance:




:thumbup: :thumbup:

Iā€™m a believer :mrgreen:



Sleutels kwijt! heel erg kwijt, overal gekeken.

Wasmanden overhoop, speelgoedbakken overhoop.



Toen dat zinnetje van pandou gezegd, ik sta in de keuken.

Voel of ik al wat ā€˜voelā€™ denk nog ā€™ wat een onzin dit eigenlijkā€™ draai me op kijk op en tafeltje, onder een papiertje en daar lagen ze :shock: :lol:

ik ben al 3 dagen de afstandbediening van de garagepoort kwijt, en das een behoorlijk duur ding, en bij kwijt een heel inbraakgevoelige plek. Baalde als een stekker.



Vandaag de garage flink opgeruimd, denk dan komt ie vanzelf te voorschijn. nee dus. Het hele voorste stuk, want aan de achterkant komen we zelden door alle rotzooi voorā€¦ (van 2 huishoudens 1 maken levert veel overtollige huisraad op)

Niks gevondenā€¦

Dus ik inmiddels binnen een kopje koffie pakkend denkend aan dit onderwerp, maar wist het niet meer zo goed.



Heb er dus van gemaakt, Sint anthonis wijs me mijn garagepoortopener eensā€¦ voor de ach ja, baat het nietā€¦ maar niet meer aan gedacht.



Loop daarna terug de garage in, pak een doos in het inmiddels wel toegangkelijke achterste gedeelte, deze scheurt uit mijn handen en de inhoud rolt languit over de garagevloer, waarbij de garagepoort openener recht voor mijn liefā€™s voeten landdeā€¦ :shock:



Ik ben dus omā€¦ Sint anthonis vind alles!!!