Wie vindt mijn ....?

Ik ben al een paar dagen mijn sleutels kwijt. Waarschijnlijk (hopelijk) liggen ze ergens in huis. Maar waar?



Er is vast wel iemand op KOK die aanvoelt waar ze liggen. :mrgreen:

Dus: waar liggen mijn sleutels?

In de wasmand!





daar lagen die van mij vanmorgen hahahah



:mrgreen:

koelkast?

hahaha ik wilde ook al tikken ijskast :lol:

Ben niet heldervoelend helaas dus kan je ws niet echt helpen. Het enige waar ik aan moest denken was mijn man die ze laatst in de deur had laten zitten (dus mss je achterdeur oid?). :think: Succes!

Of hebben je kids nog wel eens de neiging tot ‘opruimen’ ? Dan mss ergens tussen hun speelgoed. Casper stopt bv alles in zijn loopauto :lol:

boven op de wasmachine (ik loop vaak met de sleutels de garage in, leg ze klakkeloos neer op de machine, haal de was uit, loop weg en loop me dan lens te zoeken naar mijn sleutels)



In de wasmachine omdat je ze nog in een broek had laten zitten.



Tussen de kussens van de bank, is ie er uit gevallen enzz.



Onderin de boodschappentas



Toch gewoon in je handtas, heb je er al 4x overheen gezocht en echt, ze liggen er gewoon.



Ze zitten nog in een afsluitbare deur (achterdeur, schuurdeur)



In een vakje in de auto, omdat ze daar even handig weg te leggen waren (gebeurt mij nooit :liar: )



In het laatje met sleutels van je buren… (daar vond ik de mijne terug, ik had de sleutel van de buren teruggelegd en mijn eigen sleutels nog in de hand toen ik dat deed. Had ze er dus bijgelegd :roll: )

Jullie sturen me wel het hele huis door zeg! :mrgreen:

Ik ga alle genoemde plekken zo af en dan door naar mijn bed.

Jullie horen het morgen.

En meer ideeën zijn natuurlijk altijd welkom.

in de afwasmachine…



mijn kleinste is nu in de opruimfase… dus moet ik hier ook in dozen kijken :mrgreen:

of in de speelgoedkist ( daar lag gisteren dus mijn horloge :roll: )



op de wc… uit je zak gevallen…



in een tasje van de kinderen, toen je met ze binnen kwam vanuit school/ /opvang…



in de jaszak van je man :roll: dat is een erg fijne… vooral als je man niet in de buurt werkt :shifty:

In de kontzak van je broek natuurlijk (of van de broek die je gisteren aan had)

Ik vond ze vandaag in de schoenenkast… don’t ask… :roll:

speelgoedkist van de kindren



fruitmand



wasmachine, wasmand

Of in de achterbak van de auto (even neergelegd bij het boodschappen uitladen)

nog in de auto…de achterklep ofzo…

Vriesvak? Bovenop de koelkast? In een keukenkastje (kijk nog even je boodschappenlijstje na wat je allemaal gekocht hebt en waar je het hebt weggelegt :angel: heb je een voorraadkast onder je trap oid?) toch hopelijk niet IN de toilet :o



Ik doe altijd mijn uiterste best een vast plekje te hebben voor mijn sleutels en dat gaat het afgelopen jaar best goed met een glazen bakje in de hal. En in mijn jas overigens idem, ALTIJD in dezelfde jaszak. :shifty: Verder niet neurotisch of zo hoor. :angel:

Neenee, je roept gewoon heel gemeend:



‘Sint antoine de padoue, waar zijn mijn sleutels naar toe?!’



En dan wordt je naar de plek gestuurd… (ik toch meestal wel! :angel: )

Succes! :thumbup: :mrgreen:

in de vuilnisbak :roll:

of door het kattenluik naar buiten gegooid :roll:

@maantje wrote:

in de vuilnisbak :roll:

of door het kattenluik naar buiten gegooid :roll:
:lol: :lol:

Heel herkenbaar, al is het gelukkig nog niet hier gebeurd (snel ook afkloppen)



Ben erg benieuwd waar ze nu waren.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Een hele tijd geleden was nog eens iemand haar sleutels kwijt op KOK en die lagen toen tussen de 2 matrassen in bed dacht ik :think:

Misschien daar nog eens kijken? :mrgreen:



Succes met zoeken!

ze staan vast nog op de achterdeur of zitten in je jaszak.

Ohhh zo erg, die verdomde rotsleutels altijd… :wall: Ochtendritueel hier: eerst half verhit het halve huis door die sleutels zoeken op het moment dat ik weg wil, en dan liggen ze dus gewoon op de tafel waar ik al 4x gekeken heb, maar dan net onder een krantje, poststuk of iets anders wat ik er achteloos heb neergelegd…

Ook liggen ze vaak op de trap, daar leg ik ze dan neer als ik net binnenkom (trap ligt pal links van de voordeur zeg maar, wij hebben een piepklein halletje) en de boodschappentassen ook nog mee naar binnen moet slepen en uit moet pakken. Ik weet ook echt nooit waar ik ze neer heb gelegd, dat wil maar niet in mijn systeem… :wall:

Het is nu al zo erg dat Ilja (net 4…) vaak 's morgens al bij voorbaat zegt: mam, hier zijn je sleutels! :mrgreen: :oops: (dat is dan wel weer handig! :angel: )



Hopelijk heb je ze inmiddels gevonden?