Wie ook: bij eerste echo twijfel of het 1 of 2 kindjes zijn

@Ke wrote:

't Is wel mijn persoonlijke ervaring natuurlijk, je zusje kan het natuurlijk een stuk onpartijdiger beoordelen. (jij bent toch van dat zusje die in het Lange Land werkt he, of haal ik je nu door de war?)

Klopt :slight_smile:

ik lees ook even mee :wink: …spannuuuuuuund…mij is idd verteld dat ze verstopt kunnen zitten achter elkaar :inlove:

ik hou het hier in de gaten…tweelingen zijn leuk (zegt spuit11 met 17 weken een tweeling in de buik :shifty: :inlove: :inlove: )

@sase0507 wrote:

ik lees ook even mee :wink: …spannuuuuuuund…mij is idd verteld dat ze verstopt kunnen zitten achter elkaar :inlove:

ik hou het hier in de gaten…tweelingen zijn leuk (zegt spuit11 met 17 weken een tweeling in de buik :shifty: :inlove: :inlove: )

Wacht maar tot je die 30 weken voorbij bent :wink: Nee hoor, het blijft onwijs bijzonder, dat gewoel, getrappel, die echo’s, kindjes die opgestapeld liggen waardoor je maar aan 1 kant een buik hebt :inlove:

@Ke wrote:

Haha, nu ik jouw verhaal lees Maris, vind ik het nog spannender! We moeten gewoon afwachten he :wink: Hier wist de gyn het echt niet, het kunnen er net zo goed 1 als 2 zien. Ze zag iig wel iets, maar wist niet zeker of het nu echt een tweede kindje was. Zelf roep ik al vanaf dag 1 dat het een tweeling is… Maar geen idee of het dus ook echt zo is hoor, is maar gewoon een voorgevoel, maar dat zegt natuurlijk niet echt iets. Als het 1 kindje is en alles ziet eruit zoals het eruit moet zien, dan zul je me echt niet horen klagen :wink:

ik hoop voor je dat je gelijk hebt en er 2 kindjes te zien zijn op de volgende echo!

En ik duim voor je dat alles helemaal goed gaat!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

mocht je vandaag heen voor de ech o ter controle ?

ik meen van wel ,heel veel succes en sterkte, ik ben benieuwd ! :thumbup: :dance:

heske, succes!! En ik ben benieuwd of je 1 of 2 spartelende beebjes ziet :inlove:

Heske, nog even en je weet het! :inlove: Ik vind het net zo spannend hoor! Jammer dat je pas rond half 3 aan de beurt bent. Ben al zo ongeduldig! :lol:

Succes meid! :-*

:inlove: spannend!!!

:pray:

:inlove: :inlove: :inlove:

Ik ben weer terug van de echo, en het was helemaal geweldig!

Het is er gewoon eentje, maar wel de allermooiste van de hele wereld :inlove: We zagen het nu allemaal véél duidelijker dan vorige week. Het hoofdje, twee armpjes, het dooierzakje ook nog, de navelstreng, beginnetje van de placenta geloof ik, en uiteraard een prachtig kloppend hartje!

Volgens deze echo ben ik nu 8 weken en 3 of 4 dagen. Gyn laat volgende keer even weten welke termijn we nu gaan aanhouden.

Over 2 weken heb ik weer een afspraak, mét echo! En dan 2 weken daarna de nekplooimeting.

Ik ben zooooooooo gelukkig! :inlove:

heerlijk meid :inlove: natuurlijk je jouw pukje de mooiste van de hele wereld :inlove: :inlove:

alle :thumbup: :thumbup: voor een voorspoedige zwangerschap en bevalling. het is je zo gegund.

gefeliciteerd met je echo!!!

hopelijk kan je een beetje genieten van je zwangerschap

Ke, gefeliciteerd met je goede echo!!!

hey Heske ,

wat goed , heerlijk een goede echo, 1 kindje of 2, als t maar goed gaat met de kleine uk.

Blij te lezen dat je een hartje zag kloppen, wat een genot,

geniet er van, deze periode, ik hoop dat het de komende maanden jullie goed gaat,

heel veel geluk, veel sterkte,

alle goeds, bianca