Wie ook: bij eerste echo twijfel of het 1 of 2 kindjes zijn

van Zijl vind ik ook niet helemaal ok whahaha. Bij de bevalling opzich wel hoor, maar hechtingen waren drama, veel gezeik mee gehad.

En hij stuurde met met gebroken vliezen gewoon naar huis, terwijl de kleine in het vruchtwater gepoept had… moest me de volgende ochtend maar melden, of eerder als ik weeën kreeg (En die kreeg ik dus niet)

Tja Hanneke, dat kan bij mij ook nog steeds he… dat het er wel 2 waren maar dat er maar eentje blijft zitten… Het is voorlopig nog niet gedaan met de spanning, denk ik :wink:

@marijke79 wrote:

van Zijl vind ik ook niet helemaal ok whahaha. Bij de bevalling opzich wel hoor, maar hechtingen waren drama, veel gezeik mee gehad.

En hij stuurde met met gebroken vliezen gewoon naar huis, terwijl de kleine in het vruchtwater gepoept had… moest me de volgende ochtend maar melden, of eerder als ik weeën kreeg (En die kreeg ik dus niet)

:eh: Zo dan… :shock:

dr Vosmar is overigens ook geen held in hechten hoor :? Maar ach, verder vind ik haar wel echt top, is ook zo’n lief mens en zij was de eerste die me serieus nam toen ik Lente niet meer voelde bewegen. Geloof dat zij bij mij niet snel meer iets verkeerd kan doen.

Ik zou willen zeggen dat de kans heel klein is maar helaas komt het nog wel eens voor hè.

Ik weet wel precies hoe je je voelt nu… vreselijk nieuwsgierig!

Haha, ja echt onwijs nieuwsgierig!

Enne, las iets over 15 a 20 % van alle tweelingzwangerschappen… dus dat is best veel ja, vandaar dat ik er ook serieus rekening mee hou dat dat ook nog kan gebeuren als het er donderdag wel 2 blijken te zijn.

laten we gaan voor een bevalling zonder hechtingen heske :mrgreen: :thumbup:

Moet dit kindje niet ook 8.5 pond zijn hahaha

Wordt moeilijk, hele grote kans dat het weer een ks gaat worden, en die wond laat ik liever niet open :lol:

Oeh, en 8 1/2 pond, da’s wel flink ja! Sterre was ruim 7 1/2 pond en dat vond ik al een flinke beeb!

Al was Sterre vooral lang (54 cm) en daar merk je bij de bevalling natuurlijk niet veel van. Ze had ook maar een klein koppie, maar ik kreeg een knip voor de vacuumpomp.

nee met een keizersnede moet je je idd maar laten hechten whahahha. Staat anders ook zo raar he.

Miscchien even vragen of ze hun hechtdiploma wel hebben :wink:

Wel stiekem al 2 namen per geslacht bedacht? :wink:

tja mischa was ook 55 cm…

ik kreeg ook een knip hoor, hij is gehaald met pomp en tang. Gelijk alles erop en eraan :?

:lol: :lol: :lol: Ze hadden er na Lente* gewoon een ritsje in moeten zetten, dat was makkelijker geweest. :lol:

Maarre… ik ga eens slapen, die een- of tweeling vraagt veel energie (en anders Sterre wel :wink: )…

Morgen nog maar 1 dag verwijderd van de dag van de waarheid :mrgreen:

@Matsjo wrote:

Wel stiekem al 2 namen per geslacht bedacht? :wink:

Ja, al voordat ik zwanger was :silenced: Compleet met tweede naam erbij :oops: Ben vooral heel erg weg van de meidennamen, die passen zo leuk bij elkaar en bij Sterre :inlove: En als we 1 jongen en 1 meisje zouden krijgen dan hebben we ook een mooie combi :inlove:

Nu ga ik echt slapen hoor :zzz:

Slaap lekker!

:-*

slaap lekker!!

ennuh nog leuke jongens namen over?? heb alleen een meisjes naam nog… :mrgreen:

Heske, spannend joh! Ik had ook vanaf het begin heel sterk het gevoel dat het er twee waren, maar durfde er niet op te hopen, was bang dat ik het te graag wou :wink:

Maar we krijgen toch echt 2 jongens, we zagen het op de echo met 7 weken maar toch nog héél spannend of ze allebei bleven zitten, gelukkig lijkt alles goed te gaan!

Ik ben benieuwd naar je echo morgen!

Heske allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap.

Jeeee wat spannend allemaal zeg!

Nog even wachten en hopelijk weet je dan meer :-*

Wat spannend zeg! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik lees even mee naar de uitslag… :dance: