wie o wie ervaringen baby mee

omdat ik gewoon erug afhankelijk ben van mijn fiets wil ik graag eerst eens informeren naar de baby mee (maxi cosie achterop) die dingen zijn nogal prijzig dus voordat ik er eentje aanschaf… wie heeft er ervaring mee!

Ik heb hem gebruikt vanaf dat Timo 4 maanden was tot dat hij een maand of 8 (toen zat hij goed en kon ie voorop) was om hem te brengen en te halen van het KDV (5-10 minuten). Ik vond het een uitkomst!! Ben ook erg afhankelijk van de fiets en dat maakte me weer mobiel.

Wel reed ik er maar korte stukjes mee. Was in het centrum van Rotterdam en vond het erg hobbelig dus lange stukken leken me niet goed voor hem (alhoewel dat ding harstikke goed meeveert).

Aanrader!!

heb m toen gehuurd en ik vond 'm echt GEWELDIG!!!

gehuurd? kost dat? :mrgreen: en waar?

wil je t verhuur adres weten…pb me dan ff…wellicht zit er een filiaal in de buurt

ooo jij bent snel

hahaha jij ook!

je hebt pb

@Bambi wrote:

Ik heb hem gebruikt vanaf dat Timo 4 maanden was tot dat hij een maand of 8 (toen zat hij goed en kon ie voorop) was om hem te brengen en te halen van het KDV (5-10 minuten). Ik vond het een uitkomst!! Ben ook erg afhankelijk van de fiets en dat maakte me weer mobiel.

Wel reed ik er maar korte stukjes mee. Was in het centrum van Rotterdam en vond het erg hobbelig dus lange stukken leken me niet goed voor hem (alhoewel dat ding harstikke goed meeveert).

Aanrader!!






hier gaat het ook voornamelijk om korte stukjes van en naar school , de supermarkt enz maar alles bijelkaar fiets ik zo’n 20 km per dag :shock: en dan is dit toch wel erg handig want om alles nou lopend te gaan doen… pfffff

zow eg wel

een stukje wandelen oke maar deze kilometers vind ik toch echt te veel van het goede :mrgreen:

Heb hem ook, maarre, heb je al op marktplaats gekeken?

ik heb wel al even gekeken maar ze zitten allemaal erg ver weg… :think: , als we die km moeten rijden kan ik hem net zo goed nieuw kopen…

ik heb ook een baby-mee, maar hij is nog niet echt in gebruik. Officieel mag je 'm vanaf 3 of 4 maanden gebruiken.

Ik heb 'm nu 1 of 2 keer voor een klein stukje gebruikt omdat het even niet anders kon.

Tot nu toe vind ik het echt ideaal hoor. Je zet 'm zo op de fiets, de cosi is ook makkelijk te bevestigen.

Neemt nauwelijks ruimte in in de schuur (is behoorlijk wat kleiner dan zo’n fietskar :wink: :smiley: )



Ik ben afhankelijk van m’n fiets en het openbaar vervoer. Ik weet nu al dat m’n fiets met baby-mee onmisbaar gaat worden :mrgreen:

echt heerlijk dat ding…heb hem toen veel gebruikt :thumbup:



hij ligt nu in de kast…voor de volgende :mrgreen:

Top dingetje !! :thumbup:

Sinds vorige week is ie pas van m’n fiets af. Nianne kan nu echt wel voorop in d’r stoeltje.

Veert ook zo lekker mee, Nianne vond het altijd geweldig en ik ook. In de winter bij wind, kou of regen lekker de regenhoes over de Cosi en karren maar !!! :mrgreen:

Wij weten nog niet zeker of we em nog eens nodig hebben dus verkoop em nog even niet. :mrgreen: :wink:

wat voro maxiscosi’s passen erop?

wat is eigenlijk de reden dat je hem pas vanaf 4 maanden mag gebruiken? het is toch echt hetzelfde stoeltje als voor in de auto en dat hobbelt toch ook?

@klavertje4 wrote:

wat voro maxiscosi’s passen erop?






ook een goeie vraag! :thumbup: onze maxi cosi is namelijk ook al 6 jaar oud…

Ik heb hem van de week ook gemonteerd. Ik gebruik er een ouder type maxicosi op, want die kan ik er dan gewoon op laten staan als ik de fiets parkeer. Wessel draag ik dan in de winkel of bij de psz in de ringsling.



Heb hem op koninginnendag voor 2,50 euro gekocht, oftewel een goede deal dacht ik zo.