wie o wie ervaringen baby mee

Ik heb hem ook erg intensief gebruikt en vind hem errug ideaal.

Ik had er een Easybob stoeltje opzitten dus hij is niet alleen voor Maxi-cosi stoeltjes :slight_smile:

Bijna alle autostoeltjes passen erop, behalve die van de hma en chcco.



Je mag 'm pas gebruiken vanaf 3 a 4 maanden vanwege de schokken die het ruggetje te verwerken krijgt op de fiets. Een auto is wat dat betreft toch heel wat stabieler en die heeft ook nog eens z’n eigen vering om de schokken op te vangen.

Maar er zijn zat mensen die de baby-mee al gebruiken na de kraamweek.

Ik heb hem liggen om verder te verkopen, weet niet of je in de buurt van Helmond komt???



Heb er tot Guus ruim een jaar was en niet meer in de maxi cosie kon, gebruikt.



Erg prettige ervaring mee.



Groetjes, Petri

Ik zit er ook over te denken om er een aan te schaffen. Maar is het niet te koud in de winter??

@petri wrote:

Ik heb hem liggen om verder te verkopen, weet niet of je in de buurt van Helmond komt???



Heb er tot Guus ruim een jaar was en niet meer in de maxi cosie kon, gebruikt.



Erg prettige ervaring mee.



Groetjes, Petri






heel lief maar veeeeeel te ver weg! :wink:

@Moosje wrote:

Ik zit er ook over te denken om er een aan te schaffen. Maar is het niet te koud in de winter??




Je kan je kindje zo dik inpakken als je wil. Jasje aan enz. Ik heb zo’n doek waar je je kindje inwikkelt en die ook in de maxi-cosi past. Je kan ook een regenhoes voor maxi-cosi’s kopen en die eroverheen doen, dan is je kindje ook beschermd tegen de wind (en regen/sneeuw enz natuurlijk)

Inderdaad… En hij zit ook nog achter de brede rug van z’n moeder :wink:



Hmm…



Helmond is niet al te ver van Weert vandaan. Petri, wat wil je ervoor hebben??

Ik vond het ook een ideale uitkomst! Ik heb hem heel veel gebruikt. Ik heb hem destijds op Marktplaats gekocht met bijpassende maxicosi, want de maxicosi die we al hadden paste er niet op. Ik kan me nog herinneren dat we de maxicosi citi hadden, maar of die juist wel of niet paste, dat weet ik niet meer…



Groetjes,



Viratine

Moosje,





Heb hem ongeveer een half jaar gebruikt op mijn scootmobiel.



Ik zal eens rondsnuffelen om te kijken wat reeel is om ervoor te vragen. laat je nog weten.



groetjes, Petri

Wij hebben er nu ook al heel wat kms opzitten. Heerlijk ding! Zou niet weten wat ik zonder moest. Wij hebben de maxi cosi citi en die past prima.



Tegen de kou een voetenzak en een regenhoes en Abel heeft nergens last van. Super!!! Krijg er ook veel reacties op.

vanmiddag heb ik er dus een gekocht… wilde ik em op de fiets zetten… past hij niet op de gazelle bloom :cry: :cry:

Kun je bij de fietenwinkel geen ‘adapter’ halen voor op je bagagedrager zodat 't wel past. Heb je ook voor GMG-stoeltjes die hebben hetzelfde bevestigingssysteem.

Petri, het ziet er gezellig uit… Het dametje achterop heeft er volgens mij veel lol in… :mrgreen:



Weet je al iets meer over de prijs??

Hoi Moos,



Ik heb hem gekocht voor 80 euro en ik zie er 2e hands op internet voor 35 euro. Je mag hem voor 30 euro hebben van me. Mijn maxicosie city paste erop en ook een hele oude maxi-cosie die er ik nog van mijn zus had staan.



het enige is dat ik er een soort frame op heb laten maken om hem op mijn scoot te laten zetten.



Laat maar weten of je hem wilt.



Groetjes, Petri

ik heb er nu 1 gekocht voor 25 euro!! :dance: :dance: adapter er bij gekocht en zo wil hij inderdaad op min fiets! :dance:

heb er nu ook 1 en vind hem fantastisch…! is wel wennen, maar zo kom je tenminste noh ergens!



gr. louise

Deze bedoel je toch hè? Vind 'em geweldig, heb hem met Saba én Tosca met veel plezier gebruikt! Nu wordt het wat moeilijker omdat Saba achterop gaat binnenkort (ze past echt niet meer voorop) en ik dus even moet wachten tot Tosca stevig genoeg zit om voorop te kunnen. Ik heb 'em ook al uitgeleend aan vriendinnen waarvan de meesten erg enthousiast waren. En voor de boodschap tussendoor neem ik een sling (een draagdoek) mee zodat ik geen buggy mee hoef te sjouwen.

Heb er net 1 via Marktplaats aangeschaft en vind het helemaal super!

Lotte ligt heerlijk in haar maxi-cosi, hond rent lekker mee (die loopt altijd los mee). Ze is te jong voor de lange stukken maar een boodschap, naar het CB etc. is prima. Als ze wat ouder is kunnen we ook wat langer weg :slight_smile: :thumbup: