wie maakt zich nog meer niet zo druk

voor de feestdagen??





hier niet bezig met menu’s e.d

niet bezig met wat gaan we doen die dagen





we zien wel :smiley:





o ja zaterdag ga ik wel weer lekker kniepertjes bakken :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

Wij moeten nog cadeautjes halen, maar dat doen we de maandag voor kerst.



Ja op het allerlaatste moment ja :mrgreen:



menuutjes hebben we geen kijken naar, dat doen anderen :thumbup:

aanvulling:

niet bezig met kadoo’s :thumbup:

wij zijn ook nergens mee bezig …



Kerstavond lekker gezellig… lekker eten … daarna lekker op de bank filmpje … kaarsjes :lol:



eerste kerstdag bij de ouders van L…

2de kerstdag bij mijn ouders …





dus eingelijk is alles al klaar en we zien wel hoe het verlopen gaat :mrgreen:

Heerlijk is dat he!!!

Dat hebben jullie goed geregeld!!!



Het enige wat ik gepland heb is Kerstavond met mijn mams en schoonouders. 2e Kerstdag 's avonds met vrienden en verder NIKS in de planning…



Ook wij doen dit jaar geen cadeautjes, tenminste, niks groots.

Kaarten heb ik op een rustige avond geschreven en zijn al weg!!

Boodschappen doen en klaar!!!



Ik kan me niet voorstellen dat mensen zich zo druk maken met Kerst om maaltijden voor 15 mensen voor te bereiden…

ALS we bezoek krijgen gaan we standaard gourmetten, lekker makkelijk!!

(nog veel werk om alles voor te bereiden, maar daar kunnen de gasten mooi mee helpen hehe)

ben helemaaaaal niet bezig met de kerst



het is dat ik er in de winkels wel aan herrinerd wordt :oops: :oops:

Hmm, ik was er wel mee bezig, meer omdat ik de kinderen niet heb met de kerstdagen… Maar ik ben ‘onder de panne’ … 1e Kerst lekker eten en kokkerellen met een heel stel en 2e kerstdag regel ik het eten… Een lekkere gourmetschotel, zo geregeld dus… :mrgreen: Groente hoeft er niet eens bij te zitten! 8) :lol:



De sint brengt hier de cadeautjes :wink:



Oja, wel een flesje wijn of een lekker doosje bonbons voor de gastvrouw van 1e kerstdag…

Wij doen niet aan kerstkado’s… we gaan nergens naar toe, hier komt ook niemand… Het eten zoek ik zaterdag wel uit in de supermarkt… en over nette kleding maak ik me ook niet druk… We houden gewoon 2 pyama-dagen

@Nicje wrote:



Ik kan me niet voorstellen dat mensen zich zo druk maken met Kerst om maaltijden voor 15 mensen voor te bereiden…









Zoveel mensen zoveel wensen.



Wij maken ons ook niet druk, maar we koken wel 7 gangen voor 8 mensen. Vinden we leuk en is dus voor ons hobby en ontspanning. :wink:

Ja Ruud, maar dat is SUPER!!!

Omdat je ervan geniet, maar er zijn mensen genoeg die NU al lopen te stressen en niet weten waar ze moeten beginnen, die het helemáál niet leuk vinden maar het doen omdat het zo hoort…



Ik ken er genoeg die het NIET leuk vinden maar dus wel doen.

DAT snap ik niet :mrgreen:

Ik maak me helemaaaaal niet druk dit jaar. Vorige jaren deed ik dat wel: uitzoeken bij welke ouders we wanneer moesten zijn om niemand voor het hoofd te stoten, kado’s enz. enz.



Dit jaar heb ik gezegd:



kerstavond geen gedoe

1e kerstdag bij ouders van vriend

2e kerstdag bij mijn ouders



einde kerstverhaal!!! :dance:



liefs

daffie

Wij doen lekker helemaal niets met de kerst…

Misschien één avondje bij mijn ouders eten en verder niks, niets, nada, noppes, niente…



Ook de “we zien wel” -instelling hier… :dance:



ZUCHT … komt ook omdat hubbie de 28ste jarig is, en daar ben ik nu alles voor aan het regelen. En met oud-en-nieuw komt iedereen bij ons…! :? :mrgreen:



…maar daarom met de kerst niets doen… heerlijk…!

Wij doen ook helemaal niks… Geen zin in… Al die verplichtingen…

Wij hebben 2 gourmetdagen. Niet dat ik daar nu zo dol op ben, maar heel het gezin heeft momenteel nog buikgriep en heb gewoon geen zin in uitgebreid koken (komt misschien ook omdat ik nu de wc nog elk uur omhels :shifty: )

Wij gaan eerste kerstdag lekker uit eten met mijn familie en tweede kerstdag gaan we aan de stamppotten bij hubbie’'s familie.

Ieder stel neemt een stamppot mee.

Lekker simpel, maar o zo lekker en gezellig!

Hier ook nog niks geregeld :roll: (alleen kadoos voor Jayden onder de boom verder nog niks)



We zien wel… :shifty: :shifty:

Wij maken ons ook niet druk maar zijn lekker wel menu’s in elkaar

aan het draaien :dance:

Lekker koken voor 6 volwassenen en 2 kinderen. En minder dan

6 gangen worden het niet !! :wink:



Wij hebben er lol in, tis onze hobby en wij kijken al helemaal naar uit!

Hier maken wij ons niet druk hoor. Eerste kerstdag zijn we bij mijn vader en wat we de tweede kerstdag gaan doen weet ik nog niet… Ik zie allemaal wel 8)

Hier ook geen drukte!

Eerste kerstdag zijn we lekker thuis, en gaan we heerlijk niks doen, en 2e kerstdag naar mijn ouders. Daar wordt voor alles gezorgd, dus ook hier relaxed op naar de kerst!

@Nicje wrote:

Ja Ruud, maar dat is SUPER!!!

Omdat je ervan geniet, maar er zijn mensen genoeg die NU al lopen te stressen en niet weten waar ze moeten beginnen, die het helemáál niet leuk vinden maar het doen omdat het zo hoort…



Ik ken er genoeg die het NIET leuk vinden maar dus wel doen.

DAT snap ik niet :mrgreen:




Ow op die fiets, die mensen hebben wij ook in de familie.





Die komen dus bij ons de boel opvreten. :mrgreen: