wie maakt zich nog meer niet zo druk

@ruud wrote:

@Nicje wrote:
Ja Ruud, maar dat is SUPER!!!

Omdat je ervan geniet, maar er zijn mensen genoeg die NU al lopen te stressen en niet weten waar ze moeten beginnen, die het helemáál niet leuk vinden maar het doen omdat het zo hoort…



Ik ken er genoeg die het NIET leuk vinden maar dus wel doen.

DAT snap ik niet :mrgreen:




Ow op die fiets, die mensen hebben wij ook in de familie.





Die komen dus bij ons de boel opvreten. :mrgreen:




die ken ik ook Ruud… maar dit jaar niet… :naughty: :snooty:

Ik moet vanaf zaterdag 6 dagen werken van 8 uur per dag… Moet ergens nog een gaatje vinden om boodschappen te doen maar de AH is zondagochtend open dus het gaatje is gevonden…



Kerstavond gaan we gourmetten bij schoonouders en de andere dagen verzin ik wel wat… Een keer friet en een keer pannekoeken waarschijnlijk :mrgreen: Aangezien ik tot 15.30u moet werken beide dagen…



gr patricia

Maak me ook niet druk hoor…menu staat al weken bekend en is afhaal en cadeau’s…zie wel of ik wat haal dit jaar. Ben nu drukker met beter worden dan met wat anders.

hier maak ik me drukker voor de verjaardag van aankomende vrijdag… kerst is eigenlijk allemaal al geregeld… t.m eerste kerstdag zit ik bij mijn broer met de hele fam(woont een eindje hier vandaan) en tweede kerstdag word ik verzorgd in mijn eigen huisje… ( zorg natuurlijk wel voor een lekker hapje tussendoor enzo)

hier ook alles uitbesteed thank goooooood,moet nog kadootjes scoren :roll: maar ben ziek :thumbdown: dus dat wordt een laatste moment actie 8)

geen cadeau’s

geen kerstboom in huis

geen concrete plannen ivm mogelijke bevalling…



als alles goed gaat en de beeb blijft zitten dan ben ik 1e kerstdag eerst bij mijn schoonzusje op verjaardags visite

endaarna bij mijn schoonouders gourmetten…



2e kerstdag bij mijn ouders heerlijk gourmetten…



en mocht de beeb besluiten om te komen dan brengen ze het eten maar bij mij :lol: :lol: :lol: :lol:

Hier ook weinig plannen. En wie weet breng ik de kerstdagen wel in het ziekenhuis door omdat die kleine dan zijn koppie komt laten zien. Maar anders wordt het eerste kerstdag mijn ouders en tweede kerstdag mijn schoonouders. Alles is dus uitbesteed en ik heb al aangegeven dat ik niet aan cadeaus doe omdat ik niet eens weet hoe het ervoor staat met de kerst. En dat vind iedereen prima zo, dus een mooi excuus!!

wij maken ons ook niet druk

we gaan op vakantie zaterdag :dance:

Ben helemaal niet bezig met de aankomende feestdagen,…des te meer met een aankomende bevalling :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Zoals het er nu voorstaat, zijn we kerstavond uitgenodigd voor een broodtafel bij mijn schoonouders en 1e kerstdag grillen bij mijn ouders. Maar wie weet krijg ik wel een kerstdiner in het ziekenhuis!!!

Voor mij betekenen de feestdagen niet zoveel. Vandaag is mijn man jarig dus morgen komen de kerstversieringen van zolder (gewoon een paar dingetjes, ieder jaar hetzelfde) en de kerstkaarten moeten ook nog de deur uit. Met een van de kerstdagen gaan we bij mijn schoonouders langs, zoals ieder jaar, en voor de rest blijven we als het aan mij ligt gewoon lekker thuis. En cadeautjes met kerst vind ik al helemaal niks. Dat doen we lekker met sinterklaas, vind ik veel leuker.

Nou dan spring ik maar lekker uit de band :mrgreen: : omdat we net verhuist zijn had ik tot nu toe echt geen tijd om erover na te denken en er wat aan te doen. Bovendien had ik begin december ook al iedereen op mijn verjaardag en daarna hebben we uitgebreid sinterklaas gevierd.



Dus nu ben ik druk, druk, druk met kerstvoorbereidingen. Dat wil zeggen: wij krijgen vrijdag en zondag eters. Daar moet ik dus een ‘menu’ voor verzinnen en het huis moet ook nog opgeruimd en versierd worden.

Dat doen we dat dit weekend, dan halen we ook pas de boom. Bij mijn ouders dede we dat ook altijd pas het laatste weekend voor kerst en zo ‘hoort’ het voor mij dan ook.



Eerste kerstdag eten we bij mijn schoonouders, verder hebben we geen ‘verplichtingen’ maar houden we het lekker klein met ons drietjes(en toch ga ik me helemaal te buiten aan een -hopelijk- heerlijk diner voor 2) en de 27e komt mijn mams uit Oostenrijk, dus daar ben ik ook al aan het voorkoken zodat we lekker dingen kunnen ondernemen en het eten zo gepiept is(kant-en-klaar kan ik mijn moeder niet voorschotelen :wink: :mrgreen: ).



Ik kom dus voorlopig de keuken niet uit :lol: 8) :mrgreen:

Ik ben, zoals een vriendin het zo subtiel wist te zeggen, ‘de hele dag stoned van het borstvoeden’… :mrgreen:

dus al zou ik me druk willen maken dan zou het nog niet gaan… :wink:

ik krijg al geen gewoon boodschappenlijstje voor elkaar, laat staan een heel kerstmenu. Ik heb wel alvast ragoutbakjes gekocht en verder niks (zie je wel, stoned in de supermarkt, geen goed idee :lol: ) :think:



Eerste kerstdag gaan we geloof ik naar de beeb van een vriendin van mijn man, die is dan precies zes maanden en dat gaan ze vieren…

En tweede kerstdag wil ik graag een kerstontbijtje doen voor mijn dochter (deed mijn moeder ook vroeger en heb ik goede herinneringen aan).



Verder maak ik me niet druk…

Wij maken ons ook niet druk - maar omdat met name mijn vriend veel moet werken de dagen ervoor en de nacht van kerstavond op eerste kerstdag wil ik nu wel een beetje plannen wat er in huis moet komen, geen zin om maandagmiddag om vier uur nog me door een supermarkt te moeten worstelen.



WE blijven gezellig thuis met z’n drieetjes, ik moet werken met oud en nieuw en dan zijn we de avond ook relaxed met z’n drieetjes (nou ja stiekem een beetje met z’n viertjes natuurlijk en dat telt wel mee in de planning)



Lasse krijgt wel wat dingetjes omdat we niet aan sinterklaas hebben gedaan daar dit een week na zijn verjaardag was.

1e kerstdag kookt oma, 2e kerstdag trek ik eea open van de kant en klaar van de appie 8) oven aan en smullen maar :drool:



niks geen kadootjes, niks geen geren en gevlieg, niks geen opgetuigd huis, niks geen gedoe en al helemaal geen geregel…lekker RUST :inlove:

Ik maak me ook totaaal niet druk…

1e dag uitgebreid gourmetten met mijn ouders (hoef alleen het vlees in huis te halen, hun halen de rest)

2e dag lekker rosbiefje ofzo in de oven… en dan komen ouders van vriendlief op de koffie…

Verder ga ik lekker niksen… 8)

Ik maak me voor ons thuis helemaal niet druk :mrgreen:

eerste kerstdag gaan we brunchen

het leuke is, dat ze daar een apart kinderbuffet hebben

2e kerstdag gewoon thuis

jan zijn voorstel was om patat te eten

ik zie wel

misschien dat ik wel rolade haal

of niet

of wel

hahahhaa

druk maken om de feestmaken…zijn er mensen die dat doen dan? Nee dat ken ik niet…



daarin tegen…ik maak me zelden druk 8)

nou, ik ben dus wel druk :mrgreen: Vanochtend hadden we kerstviering op Noud zijn speelzaal (in een verzorgingstehuis samen met de oudjes, echt heel bijzonder), vanavond zelf kerstviering op mijn school, morgenvroeg kerstonbijt op kdv. Eerste kerstdag komt de hele familie bij ons eten, iedereen maakt een gang, maar alles moet wel gecoordineerd worden natuurlijk :wink: , Tweede kerstdag is rustig, gaan we eerst naar voetballen :dance: en dan bij schoonouders gourmetten. Maar ben nu weg… ben koekjes aan het bakken voor Noud zijn juffen, croissantjes voor zijn kerstonbijt, wensjes aan het schrijven voor kids en ouders van mijn eigen klas , dus aan de slag maar weer :mrgreen:

Ik maak me er ook niet druk om, ook al omdat ik nu al weet wat we de komende tien jaar met de kerst gaan doen :mrgreen: .



Kerstavond thuis, doen we niks speciaals. Ik maak wel wat lekkers te eten, maar veel moeite zal het niet kosten. Toch nog een cadeautje onder de kerstboom, en dat is het.



De rest van de kerst brengen we om de beurt bij mijn ouders en zijn ouders door. Dit jaar zijn ouders. Aangezien we daar te gast zijn, mogen zij bedenken wat we doen gaan en daar doen wij dan braaf aan mee. Aanschuiven of samen koken, wel of geen cadeautjes, spelletjes of boekjes lezen, nachtmis of niet: zij mogen het weten, voor zover het kan met de kids.

Tweede kerstdag gaan wij met zijn tweetjes uiteten terwijl opa & oma oppassen, dus dat is helemaal ideaal geregeld. Derde kerstdag naar huis.