Wie kent Tweet nog niet ? Stel hier je vragen..

@bianca81 wrote:

ben iij zelf van buitenlands afkomst ,

Nee, niet officieel, maar mijn stiefpapa komt uit Nigeria, telt dat ook? Hij geeft vast wel wat af met al dat schoensmeer op zijn huid! :lol:

wel eens in afrika geweest?

@oessie wrote:

zou jij ng een studie willen doen

Heb nu de boeken in huis voor een MBO opleiding tot Etaleur, en zou graag eens een cursus Visagie en een cursus Kapper willen doen. Stylist lijkt me ook best leuk om te doen…

klinkt stoer je werk zeg

wil je als je kindertjes groter zijn ander werk doen ?

@oessie wrote:

wel eens in afrika geweest?

Nee nog niet, maar ben zeker van plan de geboorteplaats van mijn stiefpapa te bezoeken, en dan eindelijk mijn stiefbroertje van inmiddels bijna negen jaar oud te ontmoeten!

hoeveel kids zou je willen?

@bianca81 wrote:

klinkt stoer je werk zeg

wil je als je kindertjes groter zijn ander werk doen ?

Ja, ik ben van plan om me in te schrijven als gastouder, zodra wij in een groter huis wonen. (wonen nu in een tweeslaapkamer appartementje, dat echt veel te klein is voor een gezin met al twee kinderen) Gelukkig zijn we al druk bezig op de woningmarkt en zit er aardig schot in de zaak!

vloek jij wel eens?

@oessie wrote:

hoeveel kids zou je willen?

Ik zou er heel graag nog twee of drie bij willen krijgen met mijn aanstaande… Heb dus nu al een dochter en een stiefzoon, voor de duidelijkheid.

jaa doe deed ik ook gastoueder is geweldig

@oessie wrote:

vloek jij wel eens?

Ja… Veel teveel eigenlijk :oops:

Ik kan redelijk agressief reageren als ik ergens van schrik of zo…

wel eensgevochten?

@oessie wrote:

wel eensgevochten?

Ja… Veel gevochten vroeger, was echt een straatkat… :frowning:

heb ij een goede jeugd gehad?

@oessie wrote:

heb ij een goede jeugd gehad?

Nope… :roll: Vandaar ook dus mijn agressiviteit, problemen met alcohol en dergelijke… Geen excuus, wel een aanleiding tot…

heb je hulp daar voor gehad?

heb je het nu onder controle maar ook verwerkt ?

heb jij wel eens in de gevangenis gezeten?

@oessie wrote:

heb je hulp daar voor gehad?

Deels. Ik heb een aantal periodes doorlopen bij Maatschappelijk Werk en GGZ, heb inmiddels onder meer de etiketjes Borderline/Bipolair, chronisch depressief, en PDD-NOS opgeplakt gekregen, maar heb me op een bepaald moment te veel ingelezen in mijn etiketjes, waardoor ik uitstekend wist wat ik nodig was om me staande te houden in de maatschappij, waardoor ik sinds vier jaar als “onbehandelbaar” te boek sta bij GGZ… Niet uit onwil, maar als ik de therapeuten moet gaan vertellen hoe zij mij moeten behandelen… Schiet niet echt op!

Dus nu moet ik het doen met mijn eigen gezonde verstand, en een beetje hulp van mijn omgeving. Gelukkig gaat dat al meer dan vier jaar goed nu :smiley:

@oessie wrote:

heb jij wel eens in de gevangenis gezeten?

Nee, gelukkig niet! Denk niet dat ik hier dan nu zo had gezeten, maar dat ik nog verder in de goot beland zou zijn…