Wie kent Tweet nog niet ? Stel hier je vragen..

wel eens drugs gebruikt

@oessie wrote:

drink jij wel eens alcohol?

Sporadisch… Vroeger beetje heul veul probleempjes gehad met een aantal dingen, dus ben ik een aantal jaren er helemaal vanaf gebleven, nu drink ik misschien twee of drie keer per jaar 1 of twee alcoholische drankjes…

@oessie wrote:

wel eens drugs gebruikt

Ik heb alleen twee keer paddo’s gehad, toen ik 17 en 19 was, verder zelfs geen weed…

kun je skeeleren of rolschaatsen?

durf jij veel of ben je onzeker?

@bianca81 wrote:

kun je skeeleren of rolschaatsen?

Geen idee eerlijk gezegd, rolschaatsen lijkt me wel supertof, maar dan wel echte rolschaatsen, zo van die ouderwetse… :mrgreen:

ben jij creatief?

ow die heb ik laatst nog aagehad ik ken er niks van haha

houd je van naar de bios gaan ?

@bianca81 wrote:

Ik ben redelijk stoer ja… Ik ben eerder onzeker over mijn uiterlijk, en over wat anderen van mij vinden, dan dat ik onzeker ben over de dingen die ik doe of wil… Beetje vaag antwoord geloof ik, sorry, hihi :lol:

@oessie wrote:

ben jij creatief?

Ik denk het wel ja… Maar dan vooral qua interieur en zo… En ik ben creatiever aan het worden wat betreft mijn outfits en hairdo’s en zo, beetje uit mijn schulpje aan het kruipen daarmee de laatste jaren…

@bianca81 wrote:

ow die heb ik laatst nog aagehad ik ken er niks van haha

houd je van naar de bios gaan ?

Soms… Ik kan niet zo goed tegen grote mensen massa’s, dus moet daar wel echt klaar voor zijn…

welke BNer vind je stom?

@Tweet wrote:

@bianca81 wrote:

Ik ben redelijk stoer ja… Ik ben eerder onzeker over mijn uiterlijk, en over wat anderen van mij vinden, dan dat ik onzeker ben over de dingen die ik doe of wil… Beetje vaag antwoord geloof ik, sorry, hihi :lol:

nee hoor heel duidelijk

@oessie wrote:

welke BNer vind je stom?

Emile Ratelband :silenced:

en wie vind je leuk?

@oessie wrote:

en wie vind je leuk?

Euhhhhhhhh

:eh:

Euhhhhhhhhhhhhhhhh

:eh:

Geen idee eigenlijk, ik trek vooral naar buitenlandse programma’s, dus daar ken ik dan ook meer mensen van… Kijk niet zoveel Nederlandse programma’s…

werk jij?

ben iij zelf van buitenlands afkomst ,

@oessie wrote:

werk jij?

Ik heb er sinds begin dit jaar, samen met mijn aanstaande, voor gekozen thuis te blijven voor de kinderen…

Dus ik ben huisvrouw en thuisblijfmoeder :smiley:

Hiervoor was ik heftruckchauffeuse, en magazijnmedewerker, en staalbewerker, onder meer :wink:

zou jij ng een studie willen doen