Wie kent Tweet nog niet ? Stel hier je vragen..

ben je emotioneel

@bianca81 wrote:

ik doe alleen enquetes als ik er voor betaald of beloond krijg haha

ben je vandaag in een 1 aprilgrap getuint ?

Nog niet, heb er ook nog geen gehoord tot nog toe, voordeel van de hele dag lekker thuis zijn met je kleine meid, als ze een dag vrij heeft van school ivm een studiedag met de leraren :lol:

@bianca81 wrote:

kom je ook op de sofa mee kletsen ?

Heb daar vorige week al even gekeken, maar begreep niet zo goed wat er daar van je verwacht wordt, dus ben weer weg geslopen :oops:

moet je niet doen gewoon neerploffen op die mooie sofa gaan zitten blijven hangen en gezellig meekletsen om alles en niets om de gezelligheid om het delen van verdriet om te deln in informatie en z enzenz en iedereen die gezellig is is welkom

@oessie wrote:

waarom heet je tweet

Ik heb al ruim tien jaar de nickname TweetyDiva op het grote net, die heb ik vooral genomen omdat ik Tweety een enorm schattig, heerlijk rebels, stevig in haar schoenen staand vogeltje vind, en ik houd van de kracht dat dat kleine ding uitstraalt, tegenover Sylvester… :mrgreen:

@bianca81 wrote:

wrm heb je geen afbeelding van tweety ?

Ik wilde iets uit mijn afbeeldingen er in zetten, maar ze zijn allemaal te groot, en in de standaard galerij staat alleen Sylvester :frowning:

heb jij huisdieren?

@oessie wrote:

ben je emotioneel

Ik word tegenwoordig steeds emotioneler, heb ik gemerkt. Vroeger was ik echt een ijskoningin, dusdanig dat ik er regelmatig opmerkingen over kreeg. Maar sinds ik zwanger raakte zes jaar geleden, en mijn dochter ter wereld kwam, en vooral het laatste jaar, word ik steeds gevoeliger… Nu kan ik ook gaan zitten huilen om een mooie foto, of een scene uit een film of serie, of een mooi verhaal of zo…

Rare ervaring voor mij :wink:

Wel goede vraag, aangezien ik me dat toevallig laatst realiseerde, dank je :smiley:

@bianca81 wrote:

moet je niet doen gewoon neerploffen op die mooie sofa gaan zitten blijven hangen en gezellig meekletsen om alles en niets om de gezelligheid om het delen van verdriet om te deln in informatie en z enzenz en iedereen die gezellig is is welkom

Zal zo eens op die sofa ploffen dan… :wink: Even mijn schroom overwinnen :mrgreen:

goed hoor tweet

@Tweet wrote:

@bianca81 wrote:
wrm heb je geen afbeelding van tweety ?

Ik wilde iets uit mijn afbeeldingen er in zetten, maar ze zijn allemaal te groot, en in de standaard galerij staat alleen Sylvester :frowning:

er is vast iemand die hem even verkleind voor je er zijnz elfs mensen die mooie bewegende afbeeldingen maakt hoor

verkleinen kan ik evt voor je doen :-*

@oessie wrote:

heb jij huisdieren?

ECHT WEL!!!

We hebben 3 katten,twee daarvan heb ik bijna zeven jaar, de andere bijna vier jaar. Ex-kater nummer 1 heet Musty, ex-kater nummer 2 heet Maya, ex-poesje 3 heet Gizmi. Gizmi is die van drie, de andere twee zijn broers uit hetzelfde nestje.

Daarnaast hebben we nog een konijn van anderhalf, James, en een cavia van bijna 1, Kiki.

En eigenlijk ben ik nog lang niet uitgehuisdierd, want ik ben gek op beestjes!!! Ik wil heel graag nog ratten, muizen, en ook wel hamstertjes… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

je bent nog steeds niet op de sofa

proveer deze es op te slaan en dan te plaatsen op je prfiel ? als nie tlukt verklein ik hem nog stukkie

@oessie wrote:

je bent nog steeds niet op de sofa

Nu wel!!!

@bianca81 wrote:

proveer deze es op te slaan en dan te plaatsen op je prfiel ? als nie tlukt verklein ik hem nog stukkie

Het is al gelukt!! Mijn aanstaande heeft even geholpen, Thanks!!!

jahoe het is gelukt de tweety :dance:

wat vond je er van om op de sofa te zitten en deel te nemen ?

drink jij wel eens alcohol?

@bianca81 wrote:

jahoe het is gelukt de tweety :dance:

wat vond je er van om op de sofa te zitten en deel te nemen ?

Eh… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: