Wie kent Tweet nog niet ? Stel hier je vragen..

@bianca81 wrote:

heb je het nu onder controle maar ook verwerkt ?

ECHT WEL!!! :smiley: Daarom kan ik er nu ook open over praten, ik weet dat ik heel hard heb gewerkt om uit die penarie te komen, en ben heel trots op wat ik sindsdien al bereikt heb… En degenen die mij kennen zoals ik toen was, zijn minstens even trots :wink:

welk land vind je mooi?

@Tweet wrote:

@bianca81 wrote:
heb je het nu onder controle maar ook verwerkt ?

ECHT WEL!!! :smiley: Daarom kan ik er nu ook open over praten, ik weet dat ik heel hard heb gewerkt om uit die penarie te komen, en ben heel trots op wat ik sindsdien al bereikt heb… En degenen die mij kennen zoals ik toen was, zijn minstens even trots :wink:

goed zo je klinkt heel sterk trots zijn op jezelf is ook een knst en een overwinning ( herken ik van me zelf)

goed er uit komen is een toppunt vanauit daar verder orduren is een pre , :thumbup:

@oessie wrote:

welk land vind je mooi?

Spanje heeft mijn hart gestolen, ruim tien jaar geleden, en ik ben sindsdien nog niet weer terug geweest, maar ga er zeker weer heen als ik de kans krijg!!!

@bianca81 wrote:

goed zo je klinkt heel sterk trots zijn op jezelf is ook een knst en een overwinning ( herken ik van me zelf)

goed er uit komen is een toppunt vanauit daar verder orduren is een pre , :thumbup:

Dank je wel :smiley: Jij kan dat ook hoor! Ik weet dat het nu allemaal zwart lijkt, maar uiteindelijk komt alles echt goed… En bij deze: je hebt al enigszins gemerkt dat ik het ook niet altijd even makkelijk heb gehad, dus ook bij mij mag je altijd stoom af komen blazen meid! Knuffie!

heb je al gepoept vandaag?

hoevaak heb je gelasdt vandaag

9 die vraag zou ik niet kunnen beantwoorden)

@oessie wrote:

heb je al gepoept vandaag?

Vanavond een klein beetje, maar zal nog meer koffie moeten drinken wil ik weer echt goed kunnen :? Zit alweer twee dagen vast, dus wil ik morgen geen pijn hebben, zal ik morgenochtend maar weer aan de koffie moeten gaan… Lang leve PDS!!! :lol:

heb jij medicijnen?

@bianca81 wrote:

Geplast bedoel je?

ehhhhhh

keertje of vijf denk ik???

@oessie wrote:

heb jij medicijnen?

Nee, ben overgevoelig voor heel veel medicatie helaas…

mwaah we lijken op elkaar

kun jij over een verdoving of althans reageer jij er goed op ?

wel eens onder narcose geweets

@Tweet wrote:

@bianca81 wrote:

Geplast bedoel je?

ehhhhhh

keertje of vijf denk ik???

dat bedoelde ik idd excuus voor tyofouten

weinig zeg

heb jij je voorgesteld in voorsteltopic op kok ?

hoe ben je op deze site terecht gekomen ?

blijf je altijd laat op of lig je er meestal vroeg in ?

@bianca81 wrote:

mwaah we lijken op elkaar

kun jij over een verdoving of althans reageer jij er goed op ?

Nee, vorig jaar in februari een darmonderzoek gehad, met roesje, en toen kreeg ik van dat roesje een gigantische paniekaanval, waardoor ze maar een derde van het onderzoek hebben kunnen doen :?

klinkt niet fijn zeg :shock:

@oessie wrote:

wel eens onder narcose geweets

Ja, toen ik vier was zijn mijn ogen rechtgezet. Heb de operatie grotendeels mee gemaakt toen… :frowning: Toen al hadden ze dus door moeten hebben dat ik en medicatie niet samen gaan…