Wie kan er een foto bewerken...

en dan bedoel ik dus iets of iemand er uit halen en ergens anders weer neer zetten, en ook dingentjes toevoegen die niet op de foto staan.



Groetjes nette.

Afhankelijk van wat je precies bedoelt is er van alles mogelijk. :wink:



Mits de bronfoto goed is.



Zet anders hier even een kleine versie van de foto ter beoordeling neer.

Ok hier de fotootjes en uitleg wat ik bedoel.



Graag wou ik mathijsje op zijn autootje in een kerstlandschap neer zetten (sneeuw of zo) en brownie een geweitje op zijn hoofd en die ook ergens in het landschap laten staan, en dan mischien wat kadootjes op het autootje voor op, of mischien een karretje er achter met kadootjes of kerstboompje in ieder geval iets wat met kerst te maken heeft.



Het is mischien wel jammer dat je mathijsje zijn voetjes niet helemaal ziet, maar mischien kan daar een bergje sneeuw of zo voor, en jammer dat zijn broekje niet rood is maar mathijsje heeft geen rode broekjes.



Ik verzin maar wat hoor wat mij leuk lijkt ik heb geen idee of het kan.

vergeet ik de fotootjes sorry komen er aan

ohhh kan het niet voor je doen maar ben wel erg nieuwsgierig naar het resultaat.

@nette wrote:

Ok hier de fotootjes en uitleg wat ik bedoel.



Graag wou ik mathijsje op zijn autootje in een kerstlandschap neer zetten (sneeuw of zo) en brownie een geweitje op zijn hoofd en die ook ergens in het landschap laten staan, en dan mischien wat kadootjes op het autootje voor op, of mischien een karretje er achter met kadootjes of kerstboompje in ieder geval iets wat met kerst te maken heeft.



Het is mischien wel jammer dat je mathijsje zijn voetjes niet helemaal ziet, maar mischien kan daar een bergje sneeuw of zo voor, en jammer dat zijn broekje niet rood is maar mathijsje heeft geen rode broekjes.



Ik verzin maar wat hoor wat mij leuk lijkt ik heb geen idee of het kan.




LoL alles kan…



Alleen sommige dingen kosten iets meer tijd.

Ik heb vast een beginnetje gemaakt maar moet nu weg…



Wie gaat er verder? maken we er een kerstkaartfotobewerkingsestafette (3x woordwaarde) van?

zo iets ??

:mrgreen: Ge-wel-dig!! Dat strand!!



Het lijkt alleen net of de hond een kerstbal bij zijn ***** heeft hangen… :mrgreen:

Kom ik aan met een superfoute bewerking…dat de sneeuw opspat bij zijn achterwiel is totaaaaal niet goed uitgekomen :oops:



Hulde aan Loeksel hoor, prachtig gedaan :clap:

Ik zal me ook eens uitleven, maar niet achter de laptop, die kan dat niet aan… maar wel geweldig hoor! Je kunt aan het hondje zien dat het heel erg koud is, zn staartje is he-le-maal gekrompen :mrgreen:

ha wat leuk.

Dat mensen dat kunnen zeg :thumbup:

Oohh wat leuk is dit, er zijn al best leuke voor bij gekomen moet ik zeggen.



super ik moest wel lachen hoor van die opmerking van miekske :mrgreen: echt super.



Iedereen al vast bedankt, ben beneiuwd wat er nog meer gaat komen.

het is dat mijn programma’s het momenteel even niet doen maar…



wel een leuk idee voor een ‘wedstrijdje’ een andere keer :mrgreen:



wie maakt een leuke bewerking van een bepaalde foto :mrgreen:



en Miekske; ja dat balletje… :shock: :oops: :mrgreen:

oooh wat leuk zeg!!!



waarom kan ik dat niet?? :think:

Op diverse weblogs was het tijdenlang “hot” om aan kettingfotobewerking te doen.



Dus 1 iemand begint 2e verandert iets 3e weer enz enz…



Leverde vaak hilarische dingen op!



Loek je had wel heel veel gedaan meteen einde estafette?





Of toch niet? :angel:

Ooooowww, wat een leuk toppic! Ik moest zo lachen om die opmerking over die kerstbal :mrgreen:



Het lijkt me geweldig als je zo foto’s kunt bewerken. Misschien als ik ooit weer es tijd krijg om mezelf dat te leren. 8)



Ik ga het hier wel volgen wat het resultaat wordt :thumbup:

@ruud wrote:





Loek je had wel heel veel gedaan meteen einde estafette?





Of toch niet? :angel:




Sorry liet me ff gaan :slight_smile:



Wie gaat hiermee verder…:

@Loeksel wrote:

@ruud wrote:




Loek je had wel heel veel gedaan meteen einde estafette?





Of toch niet? :angel:




Sorry liet me ff gaan :slight_smile:


En ik maar wachten tot hij eindelijk naar de chinees zou gaan :roll:

@miekske wrote:



Het lijkt alleen net of de hond een kerstbal bij zijn ***** heeft hangen… :mrgreen:




gheghegheghe ik zei het al tegen Mel… hoe lang zou het duren voordat iemand DAT opviel :twisted: