Uhohhhh denkt Matthijs had ik nu mijn mijter maar opgezet ipv die kerstmuts. :mrgreen:
:lol:
(Ik ga me echt opgeven voor een cursus… Hoe doen jullie dat toch??)
Gewoon prutsen en oefenen al doende leert men. Er zijn ook veel tutorials te vinden hoor.
Ik gebruik thuis alleen psp 9 kan zo nu en dan wel wat tipd geven en ik weet zeker dat de rest dat ook wel wil doen.
Ps schiet me opeens te binnen we “misbruiken” Matthijs nu wel maar heeft Nette inmiddels al een beetje wat zij zocht?
:thumbup:
@Rivella wrote:
Kom ik aan met een superfoute bewerking…dat de sneeuw opspat bij zijn achterwiel is totaaaaal niet goed uitgekomen :oops:
ik vind um anders best behoorlijk geslaagd :D
ik estafette een rondje mee en dan ga als de wiedeweerga wat nuttigs doen...
Alternatief:
Hoe krijgen jullie die foto’s zo groot geplaatst?
Ik krijg de melding: max 600x800 pixels en 125 kb
Die is leuk mint!
@Mint wrote:
Hoe krijgen jullie die foto’s zo groot geplaatst?
Ik krijg de melding: max 600x800 pixels en 125 kb
in een lage resolutie opslaan

Hij is maar 125kb dus een lage resolutie maar die van jullie zijn veel groter
Zo iets?
Kon je geen grotere gewei vinden voor dat hondje?
Hehehe hij was nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel groter
Oohh jongens ik lig in een deuk van jullie “kunstwerken” echt :mrgreen: :mrgreen: dat grote gewei voor ons kleine brownie en de pakjesboot van sinterklaas geweldig, en die sneeuwpop op een tropisch eiland, hoe bedenk je het :mrgreen:
Ook wil ik even zeggen dat jullie het toch wel heel mooi en goed kunnen hoor.
Maar uuhh nee niet echt wat ik bedoel, hier nog eens beschreven wat ik wel bedoel:
Graag wou ik mathijsje op zijn autootje in een kerstlandschap neer zetten (sneeuw of zo, met kerstboompjes er bij) en brownie een geweitje op zijn hoofd en die ook ergens in het landschap laten staan, en dan mischien wat kadootjes op het autootje voor op omdat dat niet zo schoon er uit ziet of in ieder geval iets wat met kerst te maken heeft.
Het is mischien wel jammer dat je mathijsje zijn voetjes niet helemaal ziet, maar mischien kan daar een bergje sneeuw of zo voor, en jammer dat zijn broekje niet rood is maar mathijsje heeft geen rode broekjes.
Zoiets wat rivella heeft gemaakt dat vind ik wel leuk, nog een paar kleine aanpassingen bv een rood broekje voor mathijsje, en wat kerstachtigs voor op zijn autootje, en dat rode geweitje vind ik ook erg leuk. dus richting zoiets.
Even een pietsie serieuzere versie…
Oohh ruud prachtig, en 3 brownies de red nose rendiers echt super, wow echt heel mooi
Ik vind die van Mint erg leuk, en die laatste van Ruud !
@nette wrote:
Oohh ruud prachtig, en 3 brownies de red nose rendiers echt super, wow echt heel mooi
:oops:
Nette wil je hem gaan laten drukken?
Dan kan ik de hoge kwaliteitsverise aan je mailen dan wordt het mooier dan met de forum versie.
ehumm ruud … ff die gewijtjes pietsie bijdraaien ? nu lijkt het alsof ze dwars op zun koppie staan