Wie is de mol, aflevering 9

@fiep klophout wrote:

@D. wrote:
Ik kan me nog herinneren dat Kim erg aan het mollen was met die foto-opdracht toendertijd, maar dat was zó opzichtig dat ik het niet serieus kon nemen… :eh:
met erik samen, bedoel je die?

Yep, dat ze de gekochte voorwerpen aan iemand moesten koppelen. Was ze zo overduidelijk aan het miepen, Erik trok zn wenkbrauwen op… zei ze iets van “Is toch leuk, beetje kl*ten”…

@D. wrote:

@fiep klophout wrote:
@D. wrote:
Ik kan me nog herinneren dat Kim erg aan het mollen was met die foto-opdracht toendertijd, maar dat was zó opzichtig dat ik het niet serieus kon nemen… :eh:
met erik samen, bedoel je die?

Yep, dat ze de gekochte voorwerpen aan iemand moesten koppelen. Was ze zo overduidelijk aan het miepen, Erik trok zn wenkbrauwen op… zei ze iets van “Is toch leuk, beetje kl*ten”…

volgens mijn -totaal onbetrouwbare- geheugen was erik de eerste die toen voorstelde om de boel te flessen, of iig stonden ze er alletwee niet negatief tegenover.

In mijn herinnering (let wel, ik ben ook geen 18 meer…) was het Kim’s idee en deed Erik een beetje mee omdat zij zo overheersend was.

Die kruizentheorie vind ik niet leuk trouwens. Zal best wat in zitten, maar nothing beats A.J. Kwak, dus ik blijf op Sanne en als het Kim is durf ik best toe te geven dat ik het mis had en jullie niet. Zo ben ik dan ook wel weer.

@D. wrote:

Die kruizentheorie vind ik niet leuk trouwens. Zal best wat in zitten, maar nothing beats A.J. Kwak, dus ik blijf op Sanne en als het Kim is durf ik best toe te geven dat ik het mis had en jullie niet. Zo ben ik dan ook wel weer.

Ik deel deze mening…

@D. wrote:

In mijn herinnering (let wel, ik ben ook geen 18 meer…) was het Kim’s idee en deed Erik een beetje mee omdat zij zo overheersend was.

Zelfs ik herinner mij dat nog heel goed, dat zegt ook wat hoor :shifty:

Vond het toen al zo opzichtig dat je dacht het kan niet waar zijn, wel dus achteraf.

Nog 1 dagje dan weten we het zeker, al met al vondt ik het vorige seizoen leuker geloof ik.

shippps ik ga donderdag uiteten, dan moet ik kok maar even vermijden en eerst uitzending gemist kijken :shifty:

ik heb dit seisoen een record gevestigd, 5 keer een foute mol aangewezen :oops:

T zal mij benieuwen, zoonlief zit al 4 weken op Sanne en manlief al vanaf aflevering 1 op kim :shock:

@Karin1981 wrote:

shippps ik ga donderdag uiteten, dan moet ik kok maar even vermijden en eerst uitzending gemist kijken :shifty:

Hier hetzelfde ! :wall: :wall:

@Pimpernella wrote:

@Karin1981 wrote:

Hier hetzelfde ! :wall: :wall:

Gaan jullie samen? :lol:

De tuinbroekentheorie is TE grappig…alleen al om die reden, blijf ik op Sanne :mrgreen:

Nog een uurtje en we weten het :dance:

Ik heb er de hele dag al zin in! Ik vind dit altijd de leukste aflevering met alle mollenstreken die je ziet :mrgreen:

Haha ik ben zooooooooo benieuwd :mrgreen:

ik voel mezelf een beetje een watje dat ik nu de laatste week nog een soort van geswitcht ben. nu zal ik me nooit trots op mijn borst kunnen kloppen, niet als het sanne is, waar ik wel al die tijd op zat, maar waar ik nu net voor het eind van af gestapt ben, en niet als het kim is, want daar ait ik natuurlijk pas een nano-seconde op…en als ik mezelf niet eens op mijn borst kan kloppen, wat is er dan eigenlijk nog aan? :angel:

Ik gok op Sanne, maar denk dat het Kim is.

Nu kan ik me zeker weten op mijn borst kloppen :lol:

En Fiep, proberen is ook al heel wat waard toch? :wink:

Ik vind je ook een watje Fiep…

Judith, zullen we gewoon een ontknopingstopic aanmaken?

We hoeven niet meer te stemmen neem ik aan… 8)

Ik hóóp Sanne want daar zit/zat ik al 7 afleveringen vang op maar ik denk dus Kim…

IkbenerklaarvoorIkbenerklaarvoorIkbenerklaarvoor 8)

Een nano-seconde 8)

Ik heb popcorn.

En ik denk Sanne. Maar dat weten jullie al.

@D. wrote:

IkbenerklaarvoorIkbenerklaarvoorIkbenerklaarvoor 8)

Een nano-seconde 8)

ja dat was een hint. want niks is wat het lijkt en eigenlijk is nano de mol. let maar op.

zucht…is het al half 9?? :shifty: