Wie is de mol, aflevering 9

@fiep klophout wrote:

@D. wrote:
IkbenerklaarvoorIkbenerklaarvoorIkbenerklaarvoor 8)

Een nano-seconde 8)

ja dat was een hint. want niks is wat het lijkt en eigenlijk is nano de mol. let maar op.

Ik dacht al, iemand met een zoon genaamd nano kan nooit het woord nano-seconde noemen zonder bijbedoelingen. Wat heb ik alles toch goed door.

zal het toch pieter jan zijn?

of misshcien die manuel? Jaaaaa ik zet in op manuel. die was helemaal niet ziek maar heeft vanaf dat moment van achter de schermen lopen mollen.

Respect Fiep! Wat een goede zet van je!

Als je gelijk hebt, eet ik mijn laptop op!

@fiep klophout wrote:

zal het toch pieter jan zijn?

of misshcien die manuel? Jaaaaa ik zet in op manuel. die was helemaal niet ziek maar heeft vanaf dat moment van achter de schermen lopen mollen.

Dat dacht ik dus serieus toen hij er uit was he… :shifty:

Je gaat toch niet uit WIDM omdat je ZIEK bent?! SISSY! :angel:

Crackertjes gesmeerd, portje ingeschonken, kom maar op!

En toch denk ik nog steeds dat Frits het is haha, kan dat moeilijk los laten, zou hem echt een hele goede vinden…Maarja, dat kan alleen als echt niets is wat het lijkt.

Op Twitter staat het volgende van de Mol:

kBenDeMol

Wat is de goede uitslag van het sommetje? San=3 of Kim=10? Deze in elk geval: 2025NL1

Oh het gaat beginnen! Doei!

@Becca wrote:

Respect Fiep! Wat een goede zet van je!

Als je gelijk hebt, eet ik mijn laptop op!

en nu kan ik me alleen niet op de borst kloppen als het frits, barbara, arjen, tim, hind loretta of erik is :angel:

het is bijna zover :smiley:

bijna weten we het!!!

toch kim!

Zie je wel!!

tssssss

dus. en nu het leukst: kim stel ons niet teleur, en laat wat mooie mollensteken zien, anders is het seizoen echt mislukt.

bah bah bah! :evil:

d. mijn geheugen wint het van dat van jou :dance: :dance:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4374858#4374858

aahh daar gáát mijn theorie :mrgreen:

jaaa, haha, de plustheorie met het kettinkje klopte dus als een bus :mrgreen: :dance: