Wie is de mol, aflevering 9

Ik zit steeds met dat ene zinnetje in mijn hoofd Kennis Is Macht, jawel KIM dus

Ja, Kim houd me toch meer bezig dan de afgelopen 9 weken bij elkaar. Zeker na de kruisjestheorie van gisteren bij de Wereld draait door en idd het zinnetje Kennis Is Macht. Ik ben de eerste afleveringen terug aan het kijken (je hoeft er nu nog maar 2 in de gaten te houden) maar ik vind Kim ineens zoveel verdachter dan ik in eerste instantie dacht. Ik heb me altijd maar gefocust op Sanne, maar Kim kan er dus ook wat van!

Ik denk, net als steeds al eigelijk, Kim. Maar twijfel toch ook wel hoor… :roll: We zullen het volgende week weten.

Frits de winnaar? Ik heb het niet kunnen zien, maar ben erg blij… wie de Mol is maakt me niet eens zoveel meer uit eigenlijk.

Ik zit op Kim…vind Sanne te onvoorspelbaar. Ze zeggen steeds dat zij goed kan acteren…maar dat kan Kim ook :think:

Heb het net terug zitten kijken.

Maar bij het laatste stukje waarin PJ zegt dat een van de twee dames de verliezer is en de ander dan de mol, kijkt Sanne echt zo naar Kim van “ik ben de mol niet, dus dan ben jij hem” en Kim durft Sanne niet aan te kijken…



Daarom ga ik toch maar voor Kim.



Wel super dat Frits gewonnen heeft (die bij de laatste opdracht ook al wist dat hij de mol niet was, en dus veel geld wilde verzamelen).

Al dacht ik tijdens de uitzending wel dat hij de mol zou kunnen zijn…

@WoLa wrote:

Ik zit op Kim…vind Sanne te onvoorspelbaar. Ze zeggen steeds dat zij goed kan acteren…maar dat kan Kim ook :think:




onvoorspelbaarheid lijkt me geen slechte eigenschap voor een mol…als zij de mol is dan lijkt me dat juist de tactiek die ze gebruikt heeft; onvoorspelbaar, wispelturig, veranderlijk. En dat alles onder het mom van ‘ik ben een instabiel persoon’…



die +theorie van kim vond ik nogal ver gezocht, maar ik moet zeggen dat het me gisteren wel opviel hoe ze de hele tijd aan dat kettinkje van haar zat.

En ik vond haar reactie gisteren bij de wereld draait door ook opvallend toen die theorie besproken werd. Ze deed alsof ze niet wist wat ze hoorde en het de eerste keer was dat ze die theorie hoorde. Ik schat in dat alle kandidaten ook wel eens op het mol-forum neuzen, dus dan weet ze daar, mol of geen mol, toch vanaf. Vond het dus een echte -ik-ben-de-mol-maar-ik-speel-nu-dat-ik-nergens-vanaf-weet-reactie.

En daarmee heb ik mezelf ook even ingedekt voor als ze wel de mol blijkt te zijn… :angel:

@Mutsie86 wrote:

Ik zit steeds met dat ene zinnetje in mijn hoofd Kennis Is Macht, jawel KIM dus




haha goeie :thumbup:

@fiep klophout wrote:

@WoLa wrote:
Ik zit op Kim…vind Sanne te onvoorspelbaar. Ze zeggen steeds dat zij goed kan acteren…maar dat kan Kim ook :think:




onvoorspelbaarheid lijkt me geen slechte eigenschap voor een mol…als zij de mol is dan lijkt me dat juist de tactiek die ze gebruikt heeft; onvoorspelbaar, wispelturig, veranderlijk. En dat alles onder het mom van ‘ik ben een instabiel persoon’…



die +theorie van kim vond ik nogal ver gezocht, maar ik moet zeggen dat het me gisteren wel opviel hoe ze de hele tijd aan dat kettinkje van haar zat.

En ik vond haar reactie gisteren bij de wereld draait door ook opvallend toen die theorie besproken werd. Ze deed alsof ze niet wist wat ze hoorde en het de eerste keer was dat ze die theorie hoorde. Ik schat in dat alle kandidaten ook wel eens op het mol-forum neuzen, dus dan weet ze daar, mol of geen mol, toch vanaf. Vond het dus een echte -ik-ben-de-mol-maar-ik-speel-nu-dat-ik-nergens-vanaf-weet-reactie.

En daarmee heb ik mezelf ook even ingedekt voor als ze wel de mol blijkt te zijn… :angel:




hahah ik snap je!

vond ook wel vreemd hoe ze reageerde!

Echt zo’n nep gezicht trok ze.



Nou ben echt benieuwd wie het is.

Volgend seizoen 10 onbekende mensen!

Lijkt me helemaal gaaf!

jaaaaaaaaaaaaaa, Frits de winnaar, leuk! Echt goed dat hij zich bij het laatste spel niet om de tuin liet leiden door molletje Kim en mooi nog een paar duizendjes in de pot kon stoppen. Het leek me trouwens wel een hele enge opdracht zo in het donker met die snelle ninja’s. Stoer!

Eigenlijk… is het dus een goed seizoen geweest… Er is bijna niemand echt zeker van zijn mol. Iedereen dekt zichzelf toch nog een beetje in :mrgreen:

@nachtvliinder wrote:

@fiep klophout wrote:
@WoLa wrote:
Ik zit op Kim…vind Sanne te onvoorspelbaar. Ze zeggen steeds dat zij goed kan acteren…maar dat kan Kim ook :think:




onvoorspelbaarheid lijkt me geen slechte eigenschap voor een mol…als zij de mol is dan lijkt me dat juist de tactiek die ze gebruikt heeft; onvoorspelbaar, wispelturig, veranderlijk. En dat alles onder het mom van ‘ik ben een instabiel persoon’…



die +theorie van kim vond ik nogal ver gezocht, maar ik moet zeggen dat het me gisteren wel opviel hoe ze de hele tijd aan dat kettinkje van haar zat.

En ik vond haar reactie gisteren bij de wereld draait door ook opvallend toen die theorie besproken werd. Ze deed alsof ze niet wist wat ze hoorde en het de eerste keer was dat ze die theorie hoorde. Ik schat in dat alle kandidaten ook wel eens op het mol-forum neuzen, dus dan weet ze daar, mol of geen mol, toch vanaf. Vond het dus een echte -ik-ben-de-mol-maar-ik-speel-nu-dat-ik-nergens-vanaf-weet-reactie.

En daarmee heb ik mezelf ook even ingedekt voor als ze wel de mol blijkt te zijn… :angel:




hahah ik snap je!

vond ook wel vreemd hoe ze reageerde!

Echt zo’n nep gezicht trok ze.



Nou ben echt benieuwd wie het is.

Volgend seizoen 10 onbekende mensen!

Lijkt me helemaal gaaf!




Zo is de mol begonnen…met 10 onbekende Nederlanders. Ik vond dat toch leuker omdat ik het “echter” vind als de groep niet voor de helft uit acteurs bestaat. Maar hoe weet je dat trouwens?

ik geloof dat ik toch maar over ga op kim, als dat nog mag… :shifty:



hoewel…









:angel:

@fiep klophout wrote:

ik geloof dat ik toch maar over ga op kim, als dat nog mag… :shifty:



hoewel…









:angel:




Ik was inmiddels om, erg he? 7 afleveringen op Sanne gezeten en alle broekpaktheorien ten spijt, maar ik heb de hele ketting/kruizentheorie doorgelezen en ben ervan overtuigd dat die theorie klopt. Ook alle afleveringen terug gekeken en Kim molt er stevig op los :shock: (had ik lichtelijk over het hoofd gezien omdat ik zo in mijn Sanne-tunnel zat :wink: )

Linkje naar de kruizentheorie:



@Fleur wrote:

@fiep klophout wrote:
ik geloof dat ik toch maar over ga op kim, als dat nog mag… :shifty:



hoewel…









:angel:




Ik was inmiddels om, erg he? 7 afleveringen op Sanne gezeten en alle broekpaktheorien ten spijt, maar ik heb de hele ketting/kruizentheorie doorgelezen en ben ervan overtuigd dat die theorie klopt. Ook alle afleveringen terug gekeken en Kim molt er stevig op los :shock: (had ik lichtelijk over het hoofd gezien omdat ik zo in mijn Sanne-tunnel zat :wink: )




ja, die theorie begint wel flink te kloppen…, maar ik wil zo graag iemand mol vinden omdat ie molt, niet vanwege de extra aanwijzingen. En mij is Kim nooit opgevallen. Maar die laatste opdracht, waarbij ze frits zo achterlijk probeerde over te halen haar toch echt nog even te bevrijden…dat vond ik zoooo mollerig, bij nader inzien.



en daarbij zat ik het hele seizoen ongeveer op sanne, dus die kan het eigenlijk al niet meer zijn aangezien ik nog nooit op een goede mol heb gezeten :wink: tijd voor een swith dus… :shifty:

@Fleur wrote:

Linkje naar de kruizentheorie:



http://community.avro.nl/forums/t/26090.aspx?PageIndex=1




Ooooh!

Dan ga ik ook voor Kim… :shifty:

@fiep klophout wrote:

@Fleur wrote:
@fiep klophout wrote:
ik geloof dat ik toch maar over ga op kim, als dat nog mag… :shifty:



hoewel…









:angel:




Ik was inmiddels om, erg he? 7 afleveringen op Sanne gezeten en alle broekpaktheorien ten spijt, maar ik heb de hele ketting/kruizentheorie doorgelezen en ben ervan overtuigd dat die theorie klopt. Ook alle afleveringen terug gekeken en Kim molt er stevig op los :shock: (had ik lichtelijk over het hoofd gezien omdat ik zo in mijn Sanne-tunnel zat :wink: )




ja, die theorie begint wel flink te kloppen…, maar ik wil zo graag iemand mol vinden omdat ie molt, niet vanwege de extra aanwijzingen. En mij is Kim nooit opgevallen. Maar die laatste opdracht, waarbij ze frits zo achterlijk probeerde over te halen haar toch echt nog even te bevrijden…dat vond ik zoooo mollerig, bij nader inzien.



en daarbij zat ik het hele seizoen ongeveer op sanne, dus die kan het eigenlijk al niet meer zijn aangezien ik nog nooit op een goede mol heb gezeten :wink: tijd voor een swith dus… :shifty:




Hahaha…ik lees dit niet, ik lees dit niet…



Ik blijf of Sanne, al denk ik dat het Kim is… :think: :eh:

Ik zeg weer vage dingen.



Maar ik bedoel dat ik al heel lang op Sanne zit dat ik gewoon nu niet meer wil switchen.

Ik kan me nog herinneren dat Kim erg aan het mollen was met die foto-opdracht toendertijd, maar dat was zó opzichtig dat ik het niet serieus kon nemen… :eh:

@D. wrote:

Ik kan me nog herinneren dat Kim erg aan het mollen was met die foto-opdracht toendertijd, maar dat was zó opzichtig dat ik het niet serieus kon nemen… :eh:
met erik samen, bedoel je die?