Wie is de mol, aflevering 9

Ik ga nu voor kim, ik vind Sanne wel zooo slecht als ze de mol zou zijn.

Ik blijf bij Kim !

ik blijf bij kim

Ik ga voor Kim. gezien de volgende boodschap op Twitter:



IkBenDeMol Gefeliciteerd!, …



3 stipjes…dus ja, dan is dat maar 1 mogelijkheid in mijn ogen.

ik ga voor kim. eigenlijk pas vanaf het laatste spel dat ik (weer) terug ga naar kim. Ik vond dat ze zich wel erg makkelijk liet vangen, en ik vond dit jurkje wel iets met een mol hebben.



ik wist eigenlijk al dat frits zou winnen toen je hun zag net voor ze de test maakte. Het was duidelijk dat sanne op kim zat, kim op sanne, maar frits gaf aan te twijfelen. (anders wisten wij ook meteen wie de mol was…?)

trouwens, met die demoltien-opdracht; wat waren ze allemaal vreselijk traag met ertoe komen dat dát de oplossing moest worden. Dat leek me bij ‘dem’ al wel duidelijk, of iig dat het zou beginnen met ‘de mol’.





Grappig dat hier tot nu toe meerendeel voor kim gaat, had ik niet verwacht.



En eigenlijk wil ik na jarenlang onverdienstelijk monnenjagen wel eens een keertje wél een lange tijd op de goede mol zitten. verdorie.

@fiep klophout wrote:

@nachtvliinder wrote:
haha nou hé.



Maar als het kim is ga ik echt vet balen!!

Ik vind mijn theorie best wel een goeie eigenlijk!!

Maar als het sanne is wauw dan is ze best wel een slechte mol :mrgreen:




welke theorie is jouw theorie?

en hoezo is sanne een slechte mol?




ik heb de alfred jodokus in het leven geroepen :wink:

En slecht omdat ze best wel opzichtig was/is… Hahah ik weet het niet gewoon misschien omdat het een rare meid is :oops:

@nachtvliinder wrote:

@fiep klophout wrote:
@nachtvliinder wrote:
haha nou hé.



Maar als het kim is ga ik echt vet balen!!

Ik vind mijn theorie best wel een goeie eigenlijk!!

Maar als het sanne is wauw dan is ze best wel een slechte mol :mrgreen:




welke theorie is jouw theorie?

en hoezo is sanne een slechte mol?




ik heb de alfred jodokus in het leven geroepen :wink:

En slecht omdat ze best wel opzichtig was/is… Hahah ik weet het niet gewoon misschien omdat het een rare meid is :oops:




aah dat was jij, die die theorie zonder blikken of blozen bloedserieus kwam melden hier :mrgreen: nog steeds een hoogtepuntje van dit seizoen 8)

Kim



Voor de test wist ik ook dat Frits ging winnen omdat we wel wisten op wie kim en sanne gingen stemmen maar niet op wie frits zou stemmen…dat moet nog een weekje geheim blijven natuurlijk :slight_smile:

En hij had te veel geld gewonnen deze aflevering.



Maar goed, ik zat hoofdzakelijk op Arjen/Erik/Frits/Kim :wink:

ik hoop dat het Sanne is, gewoon omdat ik kim ong. alle afleveringen eruit gewenst heb, maar helaas! :wall:



Maar eigenlijk als ik kijk naar de laatste opdracht vond ik wel dat kim ergg bezig was frits bij die pot weg te lokken zodat eventuele ninja’s bij de pot konden komen. Gelukkig liet frits zich niet verleiden en heeft ie er zelfs nog geld bij gewonnen. Vind het wel tof dat hij gewonnen heeft!



Nu nog Sanne de mol en ik ben blij dit seizoen (heb vanaf het moment dat manuel eruit ging op haar gestemd).



zucht…nog een week wachten! :shifty:

:shock:



Net via uitzending gemist gekeken… en zo ongeveer de hele aflevering gedacht ‘zie je wel, ik had het de hele tijd goed, het is echt Frits…’

Niet dus. Maar de overwinning gun ik hem toch ook wel.



Ik heb nu op Kim gestemd, maar eigenlijk weet ik het echt niet nu Frits het niet is. Ik wil vooral gewoon dat Sanne het dan niet is. (hoewel de alfred j kwak theorie natuurlijk echt geniaal is :mrgreen: ).



Oh, is het al volgende week? Hoeveel uur wachten nog? :shifty:

Frits Winnaar?

( ik heb niet eens gekeken gisteren)



Sanne of Kim de mol?

Dat maakt dit het stomste seizoen ooit.

vind ik dan he.

@wannie wrote:

nu frits eruit is ga ik voor kim…

sanne is te voorspellend om het te zijn. Meestal is het einde verrassend. En dat is het niet als het sanne is.



snappen jullie me nog :lol:




Dat gevoel heb ik ook. Ik zou het eigenlijk heel jammer vinden als het Sanne is. Aan de andere kant was ze wel zo overduidelijk aan het mollen, dat ik de hele tijd op frits heb gezteten. Dus dat zou ook haar tactiek geweest kunnen zijn.

Door zo duidelijk te mollen, de rest op het verkeerde been te zetten.

Ik ging vorige week voor kim en daar blijf ik bij. In het begin twijfelde ik al tussen kim en erik en ik heb sanne nooit verdacht. Gisteren toen kim “gevangen” was genomen vond ik echt dat ze frits probeerde over te halen om haar te bevrijden terwijl ze zelf ook wel wist dat de pot dan leeg gejat zou worden. En in de eerste afleveringen probeerde ze zichzelf zo opzichtig verdacht te maken dat alle anderen waarschijnlijk niet op haar stemde omdat ze het te opzichtig vonden.



We zullen het volgende week zien. Vorig jaar had ik het fout want toen zat ik op viviënne, hopelijk heb ik het dit keer goed.

Kan de mol de winnaar zijn???



Wat als Kim en Sanne op elkaar hebben gestemd (en dus niet op Frits als mol) kan Frits dan als hij de mol zou zijn, de pot winnen??



Snappen jullie wat ik bedoel?

nee de mol kan niet winnen

Tenzij dit is afgesproken met de mol, natuurlijk. Dus dan zou dat betekenen dat Kim of Sanne volgende week de echte winnaar is. Niets is wat het lijkt…



Ik vind het een hele goeie. Dan is frits toch mijn mol :mrgreen:

@purpled82 wrote:

Ik ging vorige week voor kim en daar blijf ik bij. In het begin twijfelde ik al tussen kim en erik en ik heb sanne nooit verdacht. Gisteren toen kim “gevangen” was genomen vond ik echt dat ze frits probeerde over te halen om haar te bevrijden terwijl ze zelf ook wel wist dat de pot dan leeg gejat zou worden.




ja, dat was idd totaal stom van haar…en ze bleef maar doorzeuren erover…dus.

Maar ik blijf toch maar bij sanne, zou kim als mol het een nóg stommer seizoen vinden maken (mooie zin fiep)…



Of als toch niks is wat het lijkt, misschien toch PJ… :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

@purpled82 wrote:
Ik ging vorige week voor kim en daar blijf ik bij. In het begin twijfelde ik al tussen kim en erik en ik heb sanne nooit verdacht. Gisteren toen kim “gevangen” was genomen vond ik echt dat ze frits probeerde over te halen om haar te bevrijden terwijl ze zelf ook wel wist dat de pot dan leeg gejat zou worden.




ja, dat was idd totaal stom van haar…en ze bleef maar doorzeuren erover…dus.

Maar ik blijf toch maar bij sanne, zou kim als mol het een nóg stommer seizoen vinden maken (mooie zin fiep)…



Of als toch niks is wat het lijkt, misschien toch PJ… :mrgreen:




Haha nou dat zou wat zijn :lol:

Wat ik trouwens ook raar vond is dat Kim na het eerste spel op het strand zei dat Sanne helemaal niets zelf goed geantwoord had maar juist Sanne gaf op de eerste vraag het antwoord dutch slope (het goede antwoord) terwijl Frits zei VOC… Kim wist toch dat Sanne uiteindelijk dat antwoord gaf omdat Sanne zei dat ze de letters weg moesten halen tot de D van dutch slope… Dus wie probeerde ze daar dan op het verkeerde been te zetten? :think: