Degene die de meeste vragen goed heeft. Ze moesten veertig vragen beantwoorden en als er nou bijv. een vraag is als; reed de mol in de auto met “x 1/2” op het dak, en je antwoordt ja, dan is die goed, want zowel Jon als Anniek zat daarin.
Ik denk dat de vragen zou zijn dat er altijd een vraag van toepassing zal zijn.
Is de mol een vrouw of man…
@Fleur wrote:
Nou kijk ik al jaren de mol, maar ga nu misschien een hele stomme vraag stellen. Stel nou dat Vivienne de mol was geweest en Jon stemt op Anniek en Anniek op Jon, wie wint er dan?
Dan gaat VIv met het geld naar huis! Het is haar dan gelukt om niet ontmaskerd te worden…
@nachtvliinder wrote:
@Fleur wrote:Nou kijk ik al jaren de mol, maar ga nu misschien een hele stomme vraag stellen. Stel nou dat Vivienne de mol was geweest en Jon stemt op Anniek en Anniek op Jon, wie wint er dan?
Dan gaat VIv met het geld naar huis! Het is haar dan gelukt om niet ontmaskerd te worden…
wow, dan zou Viv de winnaar EN de mol zijn?
Ik ga voor Jon
@Esther75 wrote:
@nachtvliinder wrote:@Fleur wrote:Nou kijk ik al jaren de mol, maar ga nu misschien een hele stomme vraag stellen. Stel nou dat Vivienne de mol was geweest en Jon stemt op Anniek en Anniek op Jon, wie wint er dan?
Nou, dat dacht ik gisteren dus echt eerst! Ze was zoooooo verbaasd en stil ervan dat ze gewonnen had. Je zag haar bijna denken, “he, hoe kan dat nou, ik ben toch de mol?”. Maar daarna zei Pieter-Jan dat of Jon of Anniek de mol was en toen ging mijn theorie al niet meer op.
Dames, kan ik alvast mijn wensenlijstje opgeven???
Aangezien ik aantoonbaar de enige ben die vanaf aflevering 1 in de polls op Anniek heeft gestemd??? :mrgreen:
eeuwige roem volstaat ook!
:naughty: :naughty: Hier ook op Anniek hoor, vanaf het begin :naughty: :naughty:
oke, misschien wel aflevering twee dan
Maar het blijft Anniek, ik weet het echt zeker!!!
Ben zoooooooo benieuwd!!
Becca, ik geloof je lieverd … maar ik ben de enige die in de allereerste poll op anniek stemde… vandaar! :-*
Maar het vreemde is dat Jon op Aniek stemde (en dus blijkbaar niet won) en Aniek op Jon (en dus ook niet lijkt te winnen)
Van Viv lieten ze niet echt zien op wie ze stemde geloof ik.
Ik vermoed ook dat het Aniek is want jemig hoe erg kan je het maken en doen zoals in die auto. Dat was gewoon regelrecht dwarsliggen en de schuld proberen bij Jon te leggen.
Aniek heeft gewoon elke opdracht overduidelijk lopen saboteren.
Als Aniek de mol is ga je je wel afvragen of het wat subtieler had gekund :shifty:
Ja en Anniek heeft op veel plekken gewoon echt NIETS gedaan. Zoals bij de restaurant opdracht.
Het moet zooooo Aniek zijn. Waarom ga je anders 2x keer voor geld in het vragenspel? Ben je de mol niet, dan ga je toch voor vragen? De anderen weten toch niet hoeveel geld er in de pot komt. En als mol heb je die vragen helemaal niet nodig.
Ik vond haar mollenacties niet mooi, niet subtiel.
@Chrissy wrote:
Het moet zooooo Aniek zijn. Waarom ga je anders 2x keer voor geld in het vragenspel? Ben je de mol niet, dan ga je toch voor vragen? De anderen weten toch niet hoeveel geld er in de pot komt. En als mol heb je die vragen helemaal niet nodig.
En dan zal je zien, is het tóch Jon! :mrgreen:
@Bella wrote:
Maar het vreemde is dat Jon op Aniek stemde (en dus blijkbaar niet won) en Aniek op Jon (en dus ook niet lijkt te winnen)
Van Viv lieten ze niet echt zien op wie ze stemde geloof ik.
Maar de mol hoeft toch ook niet eerlijk te zijn over op wie hij/zij gestemd heeft?!’
Zowel Jon als Anniek kunnen dat dus helemaal uit hun mouw schudden!
@Muze wrote:
Becca, ik geloof je lieverd… maar ik ben de enige die in de allereerste poll op anniek stemde… vandaar! :-*
Was ook niet kwaad bedoeld hoor

Jij bent de nummer 1 :thumbup:
En nu maar niet te hopen dat Jon toch wint :mrgreen:
Maar inderdaad…het ligt er wel dik op bij Anniek…
Denk ik toch anders over. Ze heeft misschien dan wel TEVEEL gemold, maar toch heeft ze iedereen aan twijfelen gebracht.
Misschien speelt ze het wel/misschien is het echt? Je weet het pas achteraf. Juist door haar spel, omdat het er zo dik op lag, koos ik steeds voor anderen en NIET voor Anniek :wink:
Ik vind het echt knap gedaan!! Zelfs al ligt het er dik op, toch kun je het niet weten.. Lach me suf als het toch Jon blijkt te zijn. :lol: 8)
Fleur schreef:
Nou, dat dacht ik gisteren dus echt eerst! Ze was zoooooo verbaasd en stil ervan dat ze gewonnen had. Je zag haar bijna denken, "he, hoe kan dat nou, ik ben toch de mol?". Maar daarna zei Pieter-Jan dat of Jon of Anniek de mol was en toen ging mijn theorie al niet meer op.
Fleur, dat dacht ik dus ook. Die reactie van haar... :think: :shifty:
Pieter-Jan zei inderdaad, óf jij bent de mol óf je wint óf je verliest. En jij wint...
Dus eigenlijk kan het dan niet meer... maar ook daar kijk ik niet van op, als ze toch de mol blijkt te zijn... :wink:
@Fleur wrote:
@Esther75 wrote:@nachtvliinder wrote:@Fleur wrote:Nou kijk ik al jaren de mol, maar ga nu misschien een hele stomme vraag stellen. Stel nou dat Vivienne de mol was geweest en Jon stemt op Anniek en Anniek op Jon, wie wint er dan?
Nou, dat dacht ik gisteren dus echt eerst! Ze was zoooooo verbaasd en stil ervan dat ze gewonnen had. Je zag haar bijna denken, “he, hoe kan dat nou, ik ben toch de mol?”. Maar daarna zei Pieter-Jan dat of Jon of Anniek de mol was en toen ging mijn theorie al niet meer op.
Die theorie kan ook niet opgaan, degene met de meeste goede antwoorden wint, dus maakt niet uit of ze de goede mol ontmaskerd hebben. Er zal altijd iemand zijn met de meeste goede antwoorden, als is het er maar één.
@Femke Fataal wrote:
@Fleur wrote:@Esther75 wrote:@nachtvliinder wrote:@Fleur wrote:Nou kijk ik al jaren de mol, maar ga nu misschien een hele stomme vraag stellen. Stel nou dat Vivienne de mol was geweest en Jon stemt op Anniek en Anniek op Jon, wie wint er dan?
Die theorie kan ook niet opgaan, degene met de meeste goede antwoorden wint, dus maakt niet uit of ze de goede mol ontmaskerd hebben. Er zal altijd iemand zijn met de meeste goede antwoorden, als is het er maar één.
Ja maar alle vragen hebben betrekking op de mol. Dus als je geen persoon in je hoofd hebt kan je die vragen sowieso niet beantwoorden.
Nicje, ik ben het zo niet met je eens he. Ze heeft niet veel mensen aan het twijfelen gebracht want heel veel mensen denken dat zij het is. En zij heeft niet gewonnen want Viv weet duidelijk wie de mol is…
Een goede mol is een subtiele mol, hoeft niet perse onzichtbaar te zijn, maar wel met mooie molacties en die had ze echt niet…
Ik denk dat viv zo verbaasd was omdat ze tot het einde getwijfeld heeft?
Trouwens vond ik het laatste shot van de aflevering, waarin je een voorstukje ziet van alle spelers in een kamer. Daar zie je dat Aniek en Jon binnen komen en viv legt dan gelijk een hand op Aniek haar knie. Vind ik ook een bewijs 8) voor mij dan he…
Ik zeg Jon de mol
Ik heb werkelijk waar geen idee, bij alletwee ligt het er ook zo dik op bij alle spelers trouwens dit jaar heb geloof ik iedereen wel een keer verdacht.
@Madre wrote:
@Femke Fataal wrote:@Fleur wrote:@Esther75 wrote:@nachtvliinder wrote:@Fleur wrote:Nou kijk ik al jaren de mol, maar ga nu misschien een hele stomme vraag stellen. Stel nou dat Vivienne de mol was geweest en Jon stemt op Anniek en Anniek op Jon, wie wint er dan?
Ja maar alle vragen hebben betrekking op de mol. Dus als je geen persoon in je hoofd hebt kan je die vragen sowieso niet beantwoorden.
Er is waarschijnlijk altijd wel een vraag die betrekking heeft op meerdere personen, bijvoorbeeld uit deze aflevering: Reed de mol in een jeep? Als je dan ja zegt, telt dat voor Viv en voor Anniek, dus als je denkt dat je hem voor Anniek invult en Viv zou het zijn heb je wel een goed antwoord, zonder de goede mol te weten :wink: . Zo zijn er altijd wel vragen, ook net als de vraag welk bedrag de mol dus op het dak van zijn auto had met die ene opdracht, dat is dus ook een vraag die hetzelfde antwoord heeft bij Anniek en Jon.