Anniek?
Ik weet het niet hoor… het is vast Jon :roll: .
ik blijf bij jon.
aniek heeft bij de laatste opdr. 800 euro opgehaald, maar dat weten de andere niet. DUs nou kon ze geld verdienen zonder zich zelf verdacht te maken.
ik vind jon gewoon te sullig… als hij niet de mol is, had hij er volgens mij al veel eerder uitgegaan…
Ik vind het echt zo goed in elkaar zitten!!
De mensen van wie ik dacht dat het mollen waren, waren het niet.
We kijken hier samen en we hebben echt alletwee géén idee…
Echt een leuke Wie is de mol deze keer!!!
Het geld wat de mol heeft opgehaald gaat niet in de pot en als Anniek de mol is, dan heeft ze de vragen niet nodig en het geld komt dan toch niet in de pot.
Jon ging voor de vragen, omdat hij het spel wilde winnen.
Als Anniek de mol is, dan is ze wel de stomste en minst subtiele mol ooit, vind ik. Het moet haast wel, als ik zie hoe sullig en dom ze zich heeft gedragen bij de opdrachten. Als dat niet gespeeld is, dan had ze zich toch nooit voor de finale hebben kunnen plaatsen?
ja vind ik ook
Ik kan ook echt niet kiezen tussen John en Anniek.
Ik heb toch Anniek gestemd, omdat zij dan toch de meeste verdachte dingen heeft gedaan.
Heb echt onwijs veel zin in de volgende aflevering met de ontknoping en alle -oooooh jaaaaa- momenten en onthullingen en interviews!!
Sinds rick eruit moest was ik voor jon en daar blijf ik bij! :mrgreen:
Als Anniek de mol is, dan is ze wel de stomste en minst subtiele mol ooit, vind ik. Het moet haast wel, als ik zie hoe sullig en dom ze zich heeft gedragen bij de opdrachten. Als dat niet gespeeld is, dan had ze zich toch nooit voor de finale hebben kunnen plaatsen?
Ik denk dat het ook maar net is welke beelden de programma-makers uitzenden. Misschien heeft Jon ook wel regelmatig domme dingen gezegd of gedaan, maar als het niet uitgezonden wordt...
Ik heb ook veel zin in de aflevering van volgende week :mrgreen:
Jeetje wat jammer.
Wel een goede winnaar, maar dan is Jon dus de Mol, aangezien Viv aangaf op Jon te zitten als haar mol.
@Esther75 wrote:
Jeetje wat jammer.
Wel een goede winnaar, maar dan is Jon dus de Mol, aangezien Viv aangaf op Jon te zitten als haar mol.
Viv gaf aan dat ze begon te twijfelen en we hebben uiteindelijk niet gezien voor wie zij gegaan is

Ik blijf er nog steeds bij dat Anniek de Mol is. Anders was ze ook vast allang uit de serie geweest, zo slim lijkt ze me niet 8)
Als ze echt de Mol is, dan hoop ik dat we volgend jaar een wat subtielere Mol krijgen :roll: Vond het verder wel leuke opdrachten dit jaar, een leuke groep en mooie locaties!
Als toch Jon de Mol is, dan vind ik dat de makers van het programma de boel zodanig gemanipuleerd hebben, dat het niet leuk meer is voor ons als kijkers (okay, zal voor mij persoonlijk spreken

zucht ik geef het op!
:think:
Ok heb dus nog nooit gekeken tot gisteren en natuurlijk snap ik er niets van maar ik moet nu volgende week kijken wie de mol is…kan iemand mij het principe uitleggen? Of kan ik dat ergens lezen?
groetjes
Ellen
Je hebt een groep mensen die opdrachten moeten doen om geld binnen te halen,
Alleen is er dus 1 persoon die dat geld binnen wil halen tegen gaat met mollenstreken.
Dus diegene doet even niet zo goed zijn/haar best ed…
De anderen moeten vervolgens raden wie de mol is.
@Renellen wrote:
Ok heb dus nog nooit gekeken tot gisteren en natuurlijk snap ik er niets van maar ik moet nu volgende week kijken wie de mol is…kan iemand mij het principe uitleggen? Of kan ik dat ergens lezen?
groetjes
Ellen
uitzending gemist punt nl
daar kun je alle afleveringen kijken
het principe is dat er een groep mensen geld kan verdienen dmv het spelen van moeilijke spellen en opdrachten. Er is 1 groepslid die de opdracht heeft te zorgen dat er zo min mogelijk geld in de kas komt, en dus de boel te saboteren. Iedereen let dus op elkaar en verdenkt elkaar.
Ze zijn begonnen met 10 BN-ers. Elke week doen ze opdrachten voor geld en er is één persoon (de mol) die als taak heeft om te saboteren. Niemand weet wie het is. Na elke aflevering moeten de spelers een test invullen met vragen over de mol. Degene met de minste goede antwoorden gaat eruit. Gisteren was de finale, de allerlaatste test, wie die wint (Viv dus) krijgt de pot. Volgende week laten ze zien wie de mol is en waarschijnlijk ook wat diegene gedaan heeft om te saboteren.
oh, wat lachen weer deze aflevering. Ik vond het zoooo spannend! Ik blijf bij Jon. Anniek is volgens mij ook veel slimmer dan ze zich voordoet. Ik dacht dat zij zou winnen omdat ze al zolang op Jon zit, maar blijkbaar wist Viv het toch beter (ze had ook een extra vraag opgehaald). Ik kan me haast niet voorstellen dat viv toch voor Anniek is gegaan. Een paar afleveringen geleden zei ze nog dat Anniek helemaal niets doet, zodat ze iedereen goed in de gaten kan houden. Ik denk dat dat ook zo is.
Maar ja, je weet maar nooit, nog zes nachtjes slapen, zucht…
maar viv was ook eerder klaar met de test he, dan anniek, en snelheid telt ook mee.
of viv is alsnog voor anniek gegaan, maar dan lijkt me dat jon zou winnen want die zit al langer op anniek en heeft dus extra opgelet op haar
Bij het vragen spel zag je na élke vraag een shot ván of mét Anniek in beeld. Zou dat een hint kunnen zijn???
Bedankt voor de uitleg! Eigenlijk dus heeeeeeel simpel…
Ga toch nog even kijken :lol:
Stel dat Jon de mol is dan had Aniek gewonnen die ging volledig op Jon. Jon ging volledig op Aniek, dus als Aniek de mol was had Jon gewonnen. Vievenne twijfelde, dus misschien toch gespreidt al doe je dat waarschijnlijk niet meer in de laatste ronde. Verstand zegt Aniek (al zou ik dat te opzichtig vinden) Gevoel zegt Jon, Al vanaf afl. 1 (Met een uitstapje naar Dennis, maar die ging er toen uit.
Nou kijk ik al jaren de mol, maar ga nu misschien een hele stomme vraag stellen. Stel nou dat Vivienne de mol was geweest en Jon stemt op Anniek en Anniek op Jon, wie wint er dan?