elk seizoen vind ik dat weer zo flauw dat we dan weer een week moeten wachten op de uitslag…
Ben erg benieuwd. Voor mij kunnen ze het beide zijn. Viv keek echt zo verbaasd, erg leuk.
Dat het volgende week toch ineens viv zou zijn kan niet, want bij het voorstukje voor donderdag kondigde Pieter-Jan ze ook aan als de mol en de verliezer (of de verliezer en de mol)
Hehe, ik mag eindelijk in dit topic lezen. Ik heb de aflevering nu ook gezien en ik ga voor 200% voor Anniek (overigens met dubbel nn ), zeker na de laatste beelden dat de mol en de verliezer bij de rest gaan zitten en Jon Vivienne een felicitatieklopje geeft op haar knie.
@Fleur wrote:
@Chrissy wrote:Het moet zooooo Aniek zijn. Waarom ga je anders 2x keer voor geld in het vragenspel? Ben je de mol niet, dan ga je toch voor vragen? De anderen weten toch niet hoeveel geld er in de pot komt. En als mol heb je die vragen helemaal niet nodig.
Ik vond haar mollenacties niet mooi, niet subtiel.
En dan zal je zien, is het tóch Jon! :mrgreen:
Dat zal ook wel weer, ik zìe het gewoon nooit :doh:
Ik zit al een aantal afleveringen op Jon. Hij heeft ook veel verdachte dingen gedaan onder het mom van ik ben onhandig.
het is donderdag :dance: wel jammer dat het weer afgelopen is…
Jaaa, nog eventjes en dan zullen we weten wie de Mol dit jaar was :dance: .
Ik vind het ook echt jammer dat het weer afgelopen is, weer een jaar wachten op het volgende seizoen .
Is Fiep alweer terug eigenlijk? Ik zal sowieso niets in de topictitel zetten, is ook wel prettig voor de meiden die later gaan kijken natuurlijk .
Ja spannend vanavond.
Ben echt benieuwd naar alle mollenstreken,die je in eerste instantie niet zag maar toch denkt van oh jaaah natuurlijk stom dat ik dat niet zag.
Wel jammer inderdaad dat het al weer is afgelopen.
En Fiep is nog niet terug volgens mij, althans ik haar nog niet gespot.
Misschien kunnen we nu alvast een nieuw onderwerp openen? er komt toch geen poll meer…
En zou er niets in de titel over de nieuwe mol kunnen staan (dus na de uitslag???) Fiep komt morgen uit Oeganda en heeft natuurlijk 3 of 4 afleveringen nog niet gezien…
Een nieuw topic is oke toch? Wie was de mol…
Ik ga even een welkom@koktopicje maken voor nano. En voor Fiep dan ook maar
Ik zal een nieuw topic maken :thumbup: , zal ik daar dan na afloop ook de hints enzo inzetten (plaatjes daarvan)?
jaaaah das leuk, dan kunnen we kijken hoeveel we dr opgemerkt hadden met zn allen…
(ben nog steeds erg benieuwd of dat shot met die man aan de bar en dat geld (afl. 2 of 3) nou iets te betekenen had…)
@Muze wrote:
jaaaah das leuk, dan kunnen we kijken hoeveel we dr opgemerkt hadden met zn allen…
(ben nog steeds erg benieuwd of dat shot met die man aan de bar en dat geld (afl. 2 of 3) nou iets te betekenen had…)
Nou ik zal dan geen duit in het zakje doen want ik heb volgens mij helemaal niets opgemerkt… :mrgreen: