wie is de mol aflevering 2

Sorry gisteren kon ik niet op de pc en op de foon is zo’n groot bericht niet te doen.



Dus hier verder.



2,2 miljoen mensen hebben gisteren gekeken, en daar zat ik niet bij want ik keek later, maar wat een aantal he!!

Heel Nederland in de ban van wie is de mol.

Ik stem voorlopig even op Tim, mijn mol is er gisteren uit gegaan, jammer hoor.



Tim heeft wel een mollenkop :wink:



Wie hadden er gisteren nou jokers te pakken?

Kees en carolien als ik het goed heb. Moesten ze die ook gelijk gebruiken of mochten die ook bewaard blijven voor de volgende keer.

Ik gok Zarayda…maar gok meestal mis lol

Ik blijf nog maar een keer op Tim als mol.

Jammer dat Joep eruit is.



Is volgende week de aflevering met het ongeluk van Janine? In het ene shot was ze wel en het andere shot niet.

Klopt, volgende keer het ongeluk met Janine…



Ik ga vooralsnog op kees en zarayda. Al vond ik Tim in het theater ook wel erg verdacht… Ik stem nu toch op kees!

Vanaf het begin op Tim.

Nu ook nog.

Ik vind tim te verdacht. Hij staat te veel in de picture, te opvallend, etc. De camera laat zijn streken goed zien en dus geloof ik dat het alleen maar montagewerk is en dat hij de mol niet echt is.



Maar wie dan wel… Ik heb eigenlijk nog geen idee :slight_smile: Kees is verdacht. Maar Tim is dat dus ook natuurlijk.

Ik blijf bij Kees.

Vanaf het begin verdenk ik Tim en Carolien…maar Tim ligt er wel heel dik bovenop…

Heb nu dus op Carolien gestemd…

Ik denk Daniel die vertrouw ik niet helemaal.

Kees is tot n toe mijn mol

@topper2008 wrote:

Ik blijf bij Kees.


Ik ook.



Maar wat voor ongeluk is er gebeurd dan?

Ongeval tijdens opnamen Wie is de Mol?

Nieuws15jun2012

Bericht van 13 juni: Tijdens de opnamen van het AVRO-programma Wie is de Mol? heeft Janine Abbring een ongeluk gehad. Janine Abbring is één van de 10 kandidaten van Wie is de Mol? 2013.

plaatje?

Falco Hassink

Op 8 juni is Janine tijdens een opdracht waarbij zij een sprong in water moest maken verkeerd terecht gekomen. Een rugwervel is daarbij verbrijzeld. Zij is onmiddellijk door aanwezige medici behandeld en vervolgens overgebracht naar het ziekenhuis. Ze is in afwachting van een operatie. Haar familie is ingelicht en direct overgekomen.



Media Directeur van de AVRO Peter Lubbers: “Iedereen is ontzettend geschrokken. Het belang van het herstel van Janine staat voorop en het productieteam handelt daar naar. We leven enorm mee met Janine”.



Janine Abbring was Jakhals bij De Wereld Draait Door en presenteert sinds 2011 het programma Vroege Vogels.





Update bericht op 15 juni:

De rugoperatie van Janine Abbring is voorspoedig verlopen. Dat laat haar familie weten. Volgens de chirurg zijn er tijdens de operatie geen complicaties opgetreden en kan er op termijn volledig herstel worden verwacht. Janine brak afgelopen week haar rug tijdens haar deelname aan het AVRO-programma Wie is de Mol…? 2013. Bij een sprong in het water kwam zij verkeerd terecht. Na onderzoek bleek een ruggenwervel op meerdere plaatsen gebroken en enkele banden gescheurd.



Verzoek

De familie van Janine voelt zich gesteund door alle beterschapwensen. In het belang van Janine en haar herstel wordt aan media en belangstellenden gevraagd om haar voorlopig met rust te laten

oh jakkes zeg! Nog heftig ook.

Ik heb van de week de afleveringen van wie is de mol nog een keer terug gekeken. En op een gegeven moment zie je een shot van een muur met grafiti erop met de cijfers 82.

Kees (mijn mol) is uit 1982. Zal het een hint zijn?? Of heb ik nu al een tunnelvisie??

Ik zit klaar!!! Laat maar komen.

Daar gaat m’n mol :think:

Tim is er volgende week denk ik gewoon weer bij, was geen rood scherm te zien.

In de eerste 2 afleveringen vlogen mijn mollen er meteen uit. Vandaag niet, zou 't een voorteken zijn.

Denk nu aan Tania, ze was zo raar bezig bij die eerste opdracht op het bootje. Zeggen dat ze geen rechts en links gevoel heeft. Kom op, ook geblinddoekt weet je nog wel wat rechts en links is. :think:

@Leentje22 wrote:

Tim is er volgende week denk ik gewoon weer bij, was geen rood scherm te zien.


Dat zou idd ook zomaar kunnen omdat Janine er natuurlijk ook uitgegaan is deze week.