wie is de mol aflevering 2

Zou het? Ik vond het wel een raar einde en geen rood scherm inderdaad.

Heeft niemand Tim zien stuntelen met de camera?? Nep foto’s maken “zoekend” naar het knopje… en nog eens extra wachten…

Ik kijk nu terug en vind het heeeeel verdacht

Ik blijf bij Kees, maar vond de acties van Tim (en geen rood scherm) ook wel verdacht.



Op het moment dat hij de camera aan het zoeken is, hoor je ook het geluid van een makende foto.



In de auto waar Tim en Kees in zaten (hebben ze allebei) de giraffe niet gezien.



Kans groot dat Tim er volgende week weer bij is, aangezien het eind nu zo raar is. Hij zal wel vast vooruitgaan naar de volgende locatie.

Ik zit nu op Tim, al is het wel iets té duidelijk.

Hij gebruikt in zijn afvallersdagboek … Die staan ook in moldagboek.

Geloof niet dat hij er echt uit is, denk dat hij terug komt en de mol is.

als Tim echt de mol is, vind ik wel dat hij het er dik op legt…



benieuwd naar volgende week! denk ook dat Tim terug komt. geen rood scherm, en ze bedenken van tevoren natuurlijk een bepaald aantal opdrachten… doordat Janine nu uit is gevallen, zouden ze een aflevering mislopen…

Amy82 wrote:
als Tim echt de mol is, vind ik wel dat hij het er dik op legt...

quote]

Ja ik ook, zou echt jammer zijn.

Ik weet het niet hoor.

Ik vul op hyves ook altijd de voorspelling en en daar staat Tim voor aflevering 4 toch echt in het rood en kun je niet op hem stemmen als mol/winnaar/afvaller.



Ik blijf bij Tania als mol.

Tim ligt er nu uit ja, maar die komt dus gewoon terug waarschijnlijk. Maar omdat hij er nu nog uitligt kan je nu even niet op hem stemmen.



Ik vind inderdaad dat tim te opvallend is. Alles ligt op hem gefocust qua camerawerk, waardoor de echte mol voor de kijkers dus totaal niet opvalt.

Ook ik zit op Tim, vanaf aflevering 1.

En dank ook dat hij terug gaat komen in 1 van de komende afleveringen.

Al zijn sommige streken van hem erg opvallend.

Nou, hij is dus inderdaad terug :slight_smile:



Ik heb ondertussen aflevering 1 en 2 teruggekeken qua wie wat aan geld in de pot bracht en ondertussen zit ik toch tussen Zarayda en Paulien. Met nog een beetje Daniel. De rest is te fanatiek (geweest) en valt voor mij dus af.