Wie is de mol, aflevering 2

Ik denk dat Dennis de mol is en dat Rick er volgende week uitligt. Bij het intro filmpje zie je nl. beelden van Dennis van wk 1 en bij Rick van deze week. De andere beelden zijn al van komende afleveringen.

Ik heb op Rick gestemd, hij zorgde er bij het reuzerad voor op het laast dat ze een minder goed hadden terwijl erg duidelijk was dat de paren klopte.



Kon alleen de helft niet verstaan en laaste stuk gemist omdat mijn man zo nodig een zakengesprek bij de TV moest doen :evil:



Heb dus de test gemist en waarom zij er niet uit moest en de vrijstelling.



Op naar volgende week.



Kan me nu al verheugen op de laaste uitzending dat ze alle mollenstreken laten zien, dan zie je iemand in dat gebouw gewoon op zijn of haar dooie gemak zitten en doen alsof het eng is door de portefoon, liefst met kop koffie ofzo hihi.



Petri

ik kies toch ook wel voor Rick… die deed gewoon echt zo wazig met het spel uitleggen! Dat kan toch haast niet echt zijn? :think:



Van het scherm met Anniek zit ook wel wat in. Als mol had ze moeten waar de 2e vrijstelling was natuurlijk. Misschien ergens verborgen in een keukenkastje… En had iemand anders hem per ongeluk gevonden, dan hadden ze haar gewoon een groen scherm gegeven…



Het blijft lastig…



Ik vind dat er ook wel een paar bij zijn die gewoon echt geen mollenstreken vertonen, zoals paula en jon…

En hans…die kan lekker bloed onder de nagels vandaan halen, vooral bij dennis :mrgreen:

Ik heb weer genoten gisteravond. De opdrachten waren niet zo spectaculair, maar ach…

IK blijf nog even bij Rick. Weet niet precies waarom…



Ik heb nu ook al zin in de evaluatieaflevering!!

Ik denk dat Paula de mol is. Ze doet onopvallend sneaky. En ik moet het even kwijt hoor… ik erger me echt kapot aan die Hans Schiffers, bleghh wat een nare vent!

@Madre wrote:

Ik leg er ook geen link bij omdat ik niet vind dat het te linken is met de mol…




oh, ik vind dit juist echt een op en top-mollen-ding: zeggen dat je geen gulden hebt gevonden, om daarmee op een WIDM-manier zonder te liegen te zeggen dat je alle EURO'S hebt laten liggen. ik vind het zelfs zo WIDM dat er volgende week gekke dingen moeten gebeuren wil ik van Anniek afstappen.
grappig dat jij het helemaal niet te linken vindt met de mol.

weer iets om te onthouden lous als het klaar is, als anniek de mol is: ik had het je gezegd :angel:

Vast…



Ik vind het een geweldig programma maar ik ben er ook erg slecht in :lol: :lol:



Dus ik ga volgende week extra op Anniek letten. Wellicht zegt ze nog iets wat wel opvalt maar bij mij niet een mollenstreek zou betekenen.



Mocht dat zo zijn dan zal ik er in gaan geloven dat ze misschien wel de mol is…



Lekker ingewikkeld…

helemaal nog niet gereageerd hier :oops:





wat een geweldig leuke groep is dit he?!

iedereen liegt LOL erg leuk om naar te kijken!



ik blijf bij sebastiaan.

naast dat ik het gewoon een lekker ding vind,

stond ie ook zo maf te doen bij dat rad.

en sowieso speelt hij heel actief het wie is de mol spel…

nu eindelijk eens een keer geen mol die zich van de domme houdt bij alles. :thumbup:

Muze, dat van die portemonnee viel mij ook op, maar kon niet zien wat de link zou kunnen zijn.

Ik kijk niet meer ontspannen tv, maar zit op het puntje van mijn stoel om te ontdekken wie het is.



Wij hebben nog geen idee…



(al weet ik wel dat ik het nooit meer kijk op een avond om 2300 vlak voor het slapen gaan. Ik heb onrustig geslapen en was steeds aan het dromen hierover :shifty: )

@tan wrote:

Ik ga deze week voor Dennis. Vorige week heb ik op Jon gestemd, dus wie weet heb ik over 8 weken iedereen wel een keer gehad… :mrgreen:




Heb je het in ieder geval een keer goed gehad

@Ziet wrote:





wat een geweldig leuke groep is dit he?!

iedereen liegt LOL erg leuk om naar te kijken!




Ik vind het dit jaar ook heel erg leuk.

@Esther75 wrote:

@Ziet wrote:




wat een geweldig leuke groep is dit he?!

iedereen liegt LOL erg leuk om naar te kijken!




Ik vind het dit jaar ook heel erg leuk.


me three!!

@Cathy S. wrote:

Ik denk dat Anniek de mol is. Ik vind haar heel nep (geacteerd?) overkomen.

En ik geloof er niks van dat het een verspreking was toen ze zei dat ze nul gulden had gevonden. Mss heeft ze idd nul gulden gevonden en de euro’s die ze gevonden heeft weggemoffeld… ?
Ja dat van die guldens was mij ook opgevallen vond dat ook zoiets stoms…

Maar ja dat wat jij zegt zou dus heel goed kunnen dat ze idd geen guldens gevonden heeft maar heel wat euro’s :wink:



Dus volgende week ga ik eens extra op Anniek letten :mrgreen:

Ik heb ook gekeken :eh:



Kwam meer omdat ik verder niets leuks op tv zag en nu



Vond ik het zelfs leuk :shifty: :oops:



Dus ik kijk volgende week weer!

:smiley: :thumbup:

@Mutsie86 wrote:

Ik heb ook gekeken :eh:



Kwam meer omdat ik verder niets leuks op tv zag en nu



Vond ik het zelfs leuk :shifty: :oops:



Dus ik kijk volgende week weer!

:smiley: :thumbup:




Hee, weer een fan erbij!

Hoooo wacht even:



Het viel Nicje en mij allebei op van die portemonnee…

Vervolgens spreekt Aniek zich qua gevonden ‘guldens’…

Zien we hier een link? :think:

@Muze wrote:

Hoooo wacht even:



Het viel Nicje en mij allebei op van die portemonnee…

Vervolgens spreekt Aniek zich qua gevonden ‘guldens’…

Zien we hier een link? :think:




Grappig… het viel mij dus ook op, maar ik dacht: het zal wel niks zijn. Maar wie weet heeft het met elkaar te maken :think:

ja, dat is bijna te toevallig.

Heeft iemand al op het mollenforum gekeken, wat er daar opstaat.

Die hebben screenshots enzo.

Ik heb gisteren op de site gekeken…



Ik volg het dit jaar ook weer, leuke serie/groep idd dit jaar :thumbup:

Jaaaaaa we zijn de hele middag al aflevering 1 en 2 aan het terug kijken geweest :stuck_out_tongue: en zitten nu heel erg froukje.



Een ding waarbij we zoiets hadden van ja dit moet haar zijn is bij de eerste aflevering de binnenkomst van de kandidaten.

Pieter Jan zegt er is nog geen mol, wil jij de mol zijn" en bij Froukje (die als laatste arriveert zegt hij “jij wil de mol zijn”. Dat kan dus zijn dat ze bedoelen er is nog geen mol (in huis op dit moment) .

De reactie van Froukje was op die vraag “o wat flauw” en daarna zegt ze “Ja”.



En ook op de dubbeldekker met die kledingstukken, Froukje hangt er een heel zomers jurkje op, en zegt daarbij na de vraag van Dennis, of ze dit echt wilt… zegt ze iets van “ja ik weet niet of we hier blijven” en als je dan terug kijkt naar de Intro van Pieter Jan die zegt 'De opdracht begint hier in Noord Ierland" dus met andere woorden we gaan nog ergens anders heen…



Ook bij de opdracht in dat grote gebouw waar ze geld moeten zoeken loopt ze een groene envelop voorbij die erg goed te zien is.