Wie is de mol, aflevering 2



Bedankt voor je topic :thumbup:

Ik blijf nog steeds bij Sebastiaan. Niet zozeer om de actie van het reuzenrad maar om zijn algehele houding.

aah daar is ie.



Oke opvallende dingetjes.


  • begintune…Dennis zijn shot komt uit het spel van de eerste aflevering.

    Wat heeft ie op zijn hoofd? een Henk-mol helm (alfred J)

    Hoe zien zijn ogen eruit? Als Mollenogen.
  • spel met het reuzenrad: Dennis blijft als eerste beneden…wat staat er op het bord waar hij naast staat…DE MOL.
  • Die enveloppen waren makkelijk te zien, ik heb Froukje verschillende keren regelrecht voorbij een envelop zien lopen zonder dat ze hem pakte.

    Als mol zou ze geen geld willen maar ook geen vrijstelling nodig hebben dus waarom goed zoeken.

Ik zou dus NOOIT dat donkere gebouw in zijn gegaan he. :shifty:

Jeetje wat eng. Ik ben een mietje wat dat betreft hoor.



Ik ga deze week voor Rick. Ik vond hem bij dat draaimolen spel 2 keer echt mollerig.

Ik swith ik ga deze week voor Anniek maar ik vind Paula en Rick ook verdacht en Vivienne ook wel, want zij hoefde er bij het reuzenradspel niet 1 keer uit.

Gat baal ervan dat er niemand uit ligt dat had het weer wat makkelijker gemaakt.

Oh en wat is die Hans een vervelende man zeg… :sick:

ik denk sebastiaan

Ik was dat gebouw ook nooit ingegaan.

Ik zat met trillende benen te kijken :shifty:

@Madre wrote:

Oh en wat is die Hans een vervelende man zeg… :sick:




vind ik nou ook

ai ai ai, wat afgrijselijk leuk was het weer :mrgreen:



aniek valt dus af…toch? zij had een rood scherm, en zonder vrijstelling was zij dus afgevallen…



Verder vond ik Rick ook wel verdacht bezig, had Sebastiaan ook wel vervelende streken, maar mijn mol blijft toch Jon.

Ik vond m vooral erg mollen bij het enveloppenspel. De andere kandidaten aansturen en gewoon langs lege enveloppen laten gaan.



Maar sjee, wat vind ik het weer moeilijk verder. Kon ook niet echt aanwijzingen in anderen beelden vinden dit keer. :think: Jullie??

@oessie wrote:

@Madre wrote:
Oh en wat is die Hans een vervelende man zeg… :sick:




vind ik nou ook




Hoop ook echt dat hij de mol niet is en de volgende aflevering weg is.

ik verdenk niemand eigenlijk, maar vindt het wel erg leuke kandidaten, heb ik besloten :mrgreen:

Er zijn echt veel mensen die het spel erg leuk spelen, of ze nou mol zijn of niet; dennis, rick, john, hans (haha zou widm een echt mannenspel zijn??? ik kan zelf heul goed liegen, dus ik geloof dat ik het ook wel aan zou durven…)





ik denk even verder over wie ik deze aflevering het meest verdacht vond. mijn mol van de vorige keer, paula, was wel heeel erg op de achtergrond :think:

@Elmo wrote:

ai ai ai, wat afgrijselijk leuk was het weer :mrgreen:



aniek valt dus af…toch? zij had een rood scherm, en zonder vrijstelling was zij dus afgevallen…



?




onjuist. aniek had zelf de vrijstellign dus ze kon de test zo slecht maken als ze wilde…

Ik ga deze week voor Dennis. Vorige week heb ik op Jon gestemd, dus wie weet heb ik over 8 weken iedereen wel een keer gehad… :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

@Elmo wrote:
ai ai ai, wat afgrijselijk leuk was het weer :mrgreen:



aniek valt dus af…toch? zij had een rood scherm, en zonder vrijstelling was zij dus afgevallen…



?




onjuist. aniek had zelf de vrijstellign dus ze kon de test zo slecht maken als ze wilde…




Maakt toch niet uit. Want de mol krijgt altijd een groen scherm en dan gaan ze naar de volgende slechtste invuller.

Mollen krijgen geen rood scherm

Anniek is dus geen mol.

@joseetje wrote:

aah daar is ie.



Oke opvallende dingetjes.


  • begintune…Dennis zijn shot komt uit het spel van de eerste aflevering.

    Wat heeft ie op zijn hoofd? een Henk-mol helm (alfred J)

    Hoe zien zijn ogen eruit? Als Mollenogen.
  • spel met het reuzenrad: Dennis blijft als eerste beneden…wat staat er op het bord waar hij naast staat…DE MOL.
  • Die enveloppen waren makkelijk te zien, ik heb Froukje verschillende keren regelrecht voorbij een envelop zien lopen zonder dat ze hem pakte.

    Als mol zou ze geen geld willen maar ook geen vrijstelling nodig hebben dus waarom goed zoeken.






Ow mijn hemel… ik ZIE dat soort dingen dus niet hè… maaaaaaaf! Ik ga nog steeds voor Viv. Ze is zo onopvallend aanwezig, maar verder kan ik het niet motiveren eigenlijk… Heb wel weer zitten smullen. Wat een heerlijk programma!! :inlove:

Joseetje, dat kan wel tijdens deze executie. Aniek kan nog steeds de mol zijn, want ze had de vrijstelling te pakken en kon dus alle vragen fout beantwoorden, zonder dat het haar schade berokkende.



Ik vind Hans een walgelijk mannetje :sick: , ben ik helemaal met je eens Madre!



Ik vond Dennis ook aardig mollerig eigenlijk…

Ik vind dit spel dus GENIAAL.

Ik voel me alsof ik zonnet zelf mee heb gedaan.

:mrgreen: ben dr helemaal hyper van :mrgreen:

@fiep klophout wrote:





ik denk even verder over wie ik deze aflevering het meest verdacht vond. mijn mol van de vorige keer, paula, was wel heeel erg op de achtergrond :think:




Pfff, mijn probleem ook, vorige week vond ik haar heel verdacht.

Maar deze week, ik weet het niet.

En de dingen die Joseetje opnoemt, daar let ik echt niet op. Of beter gezegt dat zie ik echt niet.



Als ik dan toch echt moet kiezen dan zou het toch tussen Dennis en Sebastiaan gaan (de 2 leukste van het stel) en dan ga ik deze week voor Sebastiaan, om zijn allerlaatste actie met die reuzenrad.