Wie is de mol, aflevering 2

@joseetje wrote:

Mollen krijgen geen rood scherm

Anniek is dus geen mol.




staat dat ergens? volgens blijven mollen altijd in het spel, maar kunnen ze best een rood scherm krijgen als ze al zeker weten dat dat de mol niet het spel uit krijgt, zoals bij een redding als deze…

@~Judith~ wrote:

Wel met dit soort tests. Aniek kan nog steeds de mol zijn, want ze had de vrijstelling te pakken en kon dus alle vragen fout beantwoorden, zonder dat het haar schade berokkende.

.




Ja maar het kan dus nooit zover komen dat een mol een rood scherm krijgt.

@fiep klophout wrote:

@joseetje wrote:
Mollen krijgen geen rood scherm

Anniek is dus geen mol.




staat dat ergens? volgens blijven mollen altijd in het spel, maar kunnen ze best een rood scherm krijgen als ze al zeker weten dat dat de mol niet het spel uit krijgt, zoals bij een redding als deze…




Hmmm oja dat is eigenlijk wel zo.

Naam stond achterop het fiche…hmmm

:think:

Ik verdenk deze week Rick, hij was zo hyper en druk bij dat reuzenrad spel zodat het voor de andere deelnemers lastig was om het te begrijpen… verder vond ik zijn gezicht op een gegeven moment erg naar de camera gericht. Kan niet meer zeggen wanneer precies maar iedereen keek naar de presentator en hij was de enige die recht in de camera keek.

@joseetje wrote:

@~Judith~ wrote:
Wel met dit soort tests. Aniek kan nog steeds de mol zijn, want ze had de vrijstelling te pakken en kon dus alle vragen fout beantwoorden, zonder dat het haar schade berokkende.

.




Ja maar het kan dus nooit zover komen dat een mol een rood scherm krijgt.




ik heb even zitten zoeken maar ik denk dus echt dat dit niet klopt. nogmaals: een mol kan het spel niet uit, maar volgens mij is er nog nooit gezegd dat een mol nooit een rood scherm krijgt.

@fiep klophout wrote:

@joseetje wrote:
Mollen krijgen geen rood scherm

Anniek is dus geen mol.




staat dat ergens? volgens blijven mollen altijd in het spel, maar kunnen ze best een rood scherm krijgen als ze al zeker weten dat dat de mol niet het spel uit krijgt, zoals bij een redding als deze…




En als ze die vrijstelling niet had gehad had ze gewoon een groen scherm gehad??? :think:



Als zij de mol is natuurlijk he…

@Madre wrote:

@fiep klophout wrote:
@joseetje wrote:
Mollen krijgen geen rood scherm

Anniek is dus geen mol.




staat dat ergens? volgens blijven mollen altijd in het spel, maar kunnen ze best een rood scherm krijgen als ze al zeker weten dat dat de mol niet het spel uit krijgt, zoals bij een redding als deze…




En als ze die vrijstelling niet had gehad had ze gewoon een groen scherm gehad??? :think:



Als zij de mol is natuurlijk he…




da als we ervan uitgaan dat ze de mol is, dan had ze idd zonder die vrijstelling een groen scherm gehad.

is ze niet de mol, dan is ze ontzettend saved by the vrijstelling.

@Madre wrote:

@fiep klophout wrote:
@joseetje wrote:
Mollen krijgen geen rood scherm

Anniek is dus geen mol.




staat dat ergens? volgens blijven mollen altijd in het spel, maar kunnen ze best een rood scherm krijgen als ze al zeker weten dat dat de mol niet het spel uit krijgt, zoals bij een redding als deze…




En als ze die vrijstelling niet had gehad had ze gewoon een groen scherm gehad??? :think:



Als zij de mol is natuurlijk he…




Dat denk ik wel ja. Heb ook zitten zoeken, maar kan het nergens vinden. Toch lijkt me dat het meest logische :think: .

Psies, want de regie weet natuurlijk ook wel dat Anniek de vrijstelling heeft… dus ze kunnen haar gewoon een rood scherm geven, ook al is ze wel de mol…



U raadt het al, Anniek blijft nog even mijn mol.



Overigens kan Hans ook mét reden een heel vervelend mannetje zijn natuurlijk, hij kan ook een rol spelen… :wink:

@Muze wrote:

Psies, want de regie weet natuurlijk ook wel dat Anniek de vrijstelling heeft… dus ze kunnen haar gewoon een rood scherm geven, ook al is ze wel de mol…



U raadt het al, Anniek blijft nog even mijn mol.



Overigens kan Hans ook mét reden een heel vervelend mannetje zijn natuurlijk, hij kan ook een rol spelen… :wink:




Wat voor rol? de rol van vervelend mannetje???

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Rol van vervelend mannetje omdat hij de mol is? Bedoel je dat?

Maar als Anniek niet de mol is en ontzettend gered is bij de vrijstelling.

(wat ze natuurlijk wist)

Dan heeft ze nu wel lekker even kunnen puzzelen naar de mol.

Yup, als iedereen zich gruwelijk aan hem ergert, laadt hij de verdenking minder op zich…

Mensen willen dan niet in zijn buurt zijn, lijkt me. Dus kan hij ongestoord zijn gang gaan. :mrgreen:



Dus bij mij:

  1. Anniek
  2. Hans
  3. Jon (of hij speelt het spel heel goed, 2x achterop een vrijstelling… netjes!)

@joseetje wrote:

Maar als Anniek niet de mol is en ontzettend gered is bij de vrijstelling.

(wat ze natuurlijk wist)

Dan heeft ze nu wel lekker even kunnen puzzelen naar de mol.




ja dat doet een goede kandidaat natuurlijk, neem aan dat sebastiaan dat ook heeft gedaan (mits hij niet de mol is)




Muze schreef:
Psies, want de regie weet natuurlijk ook wel dat Anniek de vrijstelling heeft... dus ze kunnen haar gewoon een rood scherm geven, ook al is ze wel de mol...

U raadt het al, Anniek blijft nog even mijn mol.

Overigens kan Hans ook mét reden een heel vervelend mannetje zijn natuurlijk, hij kan ook een rol spelen... Knipoog


Wat voor rol? de rol van vervelend mannetje???


(hmm slecht gequote, sorry...)
wie is de mol is toch voor hele veel mensen een rol spelen? Ik vind hans tot nu toe een leuke kandidaat eerlijk gezegd.

De mol (Anniek denk ik dus) kan toch gewoon 20 foute antwoorden geven als zij de vrijstelling inzet? Dan heeft ze gewoon het rode scherm maar is ze “gered” door de vrijstelling.



Ik ga dus heel erg voor Anniek!

Oja, ik vind Hans Schiffers juist leuk irritant, haha!



Ik heb weer zo zitten genieten. En ik vind het zo jammer dat ik weer een héle week moet wachten :evil:

@Fleur wrote:

De mol (Anniek denk ik dus) kan toch gewoon 20 foute antwoorden geven als zij de vrijstelling inzet? Dan heeft ze gewoon het rode scherm maar is ze “gered” door de vrijstelling.



Ik ga dus heel erg voor Anniek!




ik neem aan dat het scherm van de mol totaal los hangt van de test. want al zou de mol het het slechtst maken, dan krijgt de mol in bijna alle gevallen toch een groen scherm. Als aniek nu de mol blijkt te zijn, dan heeft de regie wslk besloten dat het wel grappig zou zijn haar een rood scherm te geven, en hupsakee…

@Madre wrote:

@Muze wrote:
Psies, want de regie weet natuurlijk ook wel dat Anniek de vrijstelling heeft… dus ze kunnen haar gewoon een rood scherm geven, ook al is ze wel de mol…



U raadt het al, Anniek blijft nog even mijn mol.



Overigens kan Hans ook mét reden een heel vervelend mannetje zijn natuurlijk, hij kan ook een rol spelen… :wink:




Wat voor rol? de rol van vervelend mannetje???




:lol: :lol:



Ik wer ook misselijk van hem = niet om aan te zien. Zo dominant de hele tijd.



Het viel me ook wel op dat dat ene grietje volgens mij gewoon straal langs de enveloppen liep.



Maar al die kleine ingemonteerde dingetjes pik ik nooit zo snel op - op een of andere manier kijk ik er zo niet naar.



Die Rick zit volgen mij gewoon elke keer chaos te creeeren en wartaal te kletsen. Denk niet dat hij de mol is maar wel zo verdacht probeert te zijn ofzo.



In aanvulling over de aantekeningen van dennis (met helm, mollenogen en vandaag naast affiche van De Mol) het viel me op dat hij heel relaxed bij achteloos (hoe schrijf je dit) bij de executie zat. Bepaald soort houding - maar ja als hij de mol is heef thij ook niets te vrezen terwijl anderen het echt wel heel spannend vinden want tja wie wil er nu naar huis gestuurd worden. EN tranen van opluchting of balen zijn moeilijk te neppen lijkt mij.

Oef, moelijk deze keer.



Ik denk niet dat Anniek de mol is, wat ze verschoot helemaal van kleur toen hij scherm rood werd.

Ze schrok er echt van volgens mij.



Ik ga voor Rick

Rick deed erg warrig en onrustig bij het reuzenrad spel, dat leek mollig. Maar eigenlijk vind ik hem bij alle opdrachten wel nerveus doen.

Dus misschien is hij wel gewoon zo.

@~Marion~ wrote:

@joseetje wrote:
aah daar is ie.



Oke opvallende dingetjes.


  • begintune…Dennis zijn shot komt uit het spel van de eerste aflevering.

    Wat heeft ie op zijn hoofd? een Henk-mol helm (alfred J)

    Hoe zien zijn ogen eruit? Als Mollenogen.
  • spel met het reuzenrad: Dennis blijft als eerste beneden…wat staat er op het bord waar hij naast staat…DE MOL.
  • Die enveloppen waren makkelijk te zien, ik heb Froukje verschillende keren regelrecht voorbij een envelop zien lopen zonder dat ze hem pakte.

    Als mol zou ze geen geld willen maar ook geen vrijstelling nodig hebben dus waarom goed zoeken.






Ow mijn hemel… ik ZIE dat soort dingen dus niet hè… maaaaaaaf! Ik ga nog steeds voor Viv. Ze is zo onopvallend aanwezig, maar verder kan ik het niet motiveren eigenlijk… Heb wel weer zitten smullen. Wat een heerlijk programma!! :inlove:




Ik zie dat soort dingen dus ook helemáál niet. Jeetje…Maar over Froukje die wel of niet langs enveloppen loopt…Bedenk ook dat er van alles gemonteerd kan worden hè? Ze laten je zien wat ze je willen laten zien. Misschien zijn er wel meer straal langs enveloppen gelopen (de mol??) en laten ze dat veel minder duidelijk zien.



Dennis is bij bijna alles de eerste om zich aan te melden…Kan toeval zijn, maar ik vind het wel opvallend. Om die reden is het vandaag wel even mijn mol. Maar ik ben hier dus superslecht in, ik zie weinig en zoek overal wat achter.



Maar hoe dan ook, ik vind het weer helemaal geweldig!! Ik duik heerlijk op de bank om alle rust te genieten, manlief vindt er geen hout aan dus die kruipt lekker achter de computer. Drankje en hapje erbij…la maar komen!!



Leuke deelnemers ook, al blijft Hans idd een wat irri mannetje. Maar ik denk ook dat dat een rol is, weet niet waarom, maar het lijkt me gewoon geen irri mannetje in het echt. (Alsof ik Hans al jà à à ren ken :mrgreen: )