poeh ik weet het nog niet…
Ga er nog even over nadenken. Vind die laatstete opdracht wel leuk trouwens, kunnen ze lekker mee aan de slag! De test naar je hand zetten.
IK verdenk nog steeds karin…
Ik blijf bij art. De theorien onder de spoilers waren echt wel boeiend, maar ik zag vandaag helemaal niks bijzonders in haar :think:
Ze had vragen goed, zorgde voor geld…
Bij art ligt het er dan wel op, maar ik kan me niet voorstellen dat hij de dame van de spoilers is
Enne…vinden jullie ook niet dat er heel veel geld in de pot zit? Niet zo’n goeie mol dus
Na deze uitzending neig ik toch meer naar Patrick…
Ik blijf de laatste weken op Patrick, ook al zegt de hele wereld Soundos.
Zij is dan de reserve-mol voor mij. Art en Karin verdenk ik echt helemaal niet meer. Waarom Art vanaf begin overduidelijk molt is de vraag, zo verdient hij minder geld mocht hij de pot willen winnen. Patrick voor het eerst uberhaupt in actie gezien voor het eerst enthousiast en gepassioneerd … en dat voor een vrijstelling en … 2500 euro NIET verdiend, echte mollenstreek als je het mij vraagt.
Petri
Soundos
Ik ga ook voor Soundos,
Art vind ik te opvallend en Karin is naar mijn idee gewoon niet 1 van de snuggerste wat betreft het spel goed spelen.
Patrick was zo aan het focussen op die vrijstelling. De mol heeft de vrijstelling niet nodig.
@Mutsie86 wrote:
Ik ga ook voor Soundos,
Art vind ik te opvallend en Karin is naar mijn idee gewoon niet 1 van de snuggerste wat betreft het spel goed spelen.
Patrick was zo aan het focussen op die vrijstelling. De mol heeft de vrijstelling niet nodig.
Maar Soundos heeft wel heel veel geld in de pot gebracht gisteren…
En de mol heeft dan wel geen vrijstelling nodig, maar als hij hem heeft heeft iemand anders hem niet. En daarbij ging er geen 2500 euro in de pot… Maakt hem toch meer verdacht vind ik…
Art is heel opvallend, maar misschien juist doordat hij zo opvallend doet ‘verdenkt’ men hem minder terwijl hij het dus wel heel goed zou kunnen zijn.
Had het er trouwens gisteren met mijn vriendin over: zaten deze 4 mensen niet allemaal in dezelfde bus? Weet alleen niet meer of ze in de voorste of achterste bus zaten (en of er dus geld nog bij gaat komen of niet).
Ik denk dat ik toch maar bij Art blijf.
Ik heb het nog niet gezien, maar ik blijf bij mijn mol, karin.
@Willy wrote:
@Mutsie86 wrote:Ik ga ook voor Soundos,
Maar Soundos heeft wel heel veel geld in de pot gebracht gisteren…
En de mol heeft dan wel geen vrijstelling nodig, maar als hij hem heeft heeft iemand anders hem niet. En daarbij ging er geen 2500 euro in de pot… Maakt hem toch meer verdacht vind ik…
Soundos heeft idd bij het ene spel wel geld binnengehaald, maar dat moet soms ook gewoon. Om niet op te vallen. En het spel bij de boot heeft geen geld opgeleverd dus op zich was die opdracht dan al geslaagd.
Ik vind Patrick echt overtuigd met de vrijstelling. Hij werd eerst best lomp naar anderen toe. Dat lijkt mij niet allemaal gespeeld, maar echt. Hij wou hem echt graag om niet de quiz te doen.
Naja is mijn visie, niet dat het allemaal een feit is :lol: :mrgreen: :wink:
eppo, misschien even je post aanpassen, er zijn mensen die de spoiler niet hebben gelezen of willen lezen
Heb net gekeken. Art was echt wel aan het mollen zeg… Al blijf ik toch bij Soundos. Oh mijn mobiel maakt van haar naam automatisch rotmens :lol:
Art was zeker aan het mollen. Maar ik vind dat hij gewoon het spel goed speelt. Ik vind hem de ideale kandidaat, enthousiast, gedreven en op zijn tijd lekker aan het mollen. Al is het soms wel net een klein kind als hij zijn zin niet krijgt :lol:
Ik vind Art echt overduidelijk mollen…
Ik vertrouw hem voor geen cent.
Al is soundos voor mij ook nog de mol.
2 mollen dus 8)
Hoe minder mensen er over blijven hoe meer mollen ik zie
Ik blijf bij patrick
al was hij wel erg fanatiek in het vinden van dat blauwe tonnetje :?
Art vind ik te duidelijk mollen, volgens mij wil hij alleen maar dat ze hem verdenken.
Ik vond karin gewoon te leuk om mol te zijn
en dan blijft Soundos over, maar die heb ik nog niet eerder verdacht dus begin ik nu niet meer aan.
heb trouwens de theorie onder de spoilers niet gelezen.
Soundos met Art als reserve mol
Amy: er staat toch niks over de inhoud van de spoilers? :think: wat moet ik aanpassen dan? :oops:
@Eppo wrote:
Amy: er staat toch niks over de inhoud van de spoilers? :think: wat moet ik aanpassen dan? :oops:
dat het om een dame gaat, denk ik.